Monday, June 30, 2003

30 Jun 2003

月尾。咁就一個月。唉, 我唔想個暑假過得咁快。雖然, 我認我係有少少頹。但係咁難得我終於適應得到呢種生活方式, 而我又活得咁開心的時候, 何苦要咁快就離開我呢...雖然仲有一半日子。

今日一早起身, 食阿爸煮得幾生下的麵, 然後同佢去一齊去尤德醫院做物理治療。之前都預左會等得耐, 但係都唔估到會做咁耐...咁我唯有係出面一邊等佢, 一邊睇埋我本 Man and Boy. Man and Boy 呢本書囉過好多獎, 好似好架勢咁。但我睇黎, 又唔係咩令我睇完之後覺得驚天地泣鬼神咁。開心位係少少好笑, 傷心位又唔係真係咁傷心, 儲得 mood 黎又轉左情景。要快的時候唔夠快, 要慢的時候飛晒去, 噓, 玩野咩。不過, 總的來說, 還可以咁啦。

等爸爸的時候, 我發覺牆上掛滿左好多的錦旗。當中好多都係病人送既, 表揚物理治療部的醫護人員偉大的醫德, 妙手回春地為佢地醫番好個身子, 好多仲係多年舊患。我睇完之後的第一個反應, 係 「阿爸今次有救喇, 入面班人應該都靠得住喇咁樣。」之後係「其實我都有一份想救人, 想盡自己的力去救一個我可以救的人, 個一份感覺。只係, 可惜我好怕見到同血呀, 內臟呀等等有關的野....唉, 悲乎。」

等左好耐之後, 我地去左港運城。無錯, 又係從前我的溫書集中營港運城的 foodcourt. 今次帶埋阿爸黎, 又可以飲珍珠奶茶, 又可以探下港運城, 又可以食下野, 幾好。之後, 我地去左幫阿媽買藥。呢隻大陸的藥真係得人驚, 叫做康復新液。咁呢支康復新液到底有乜野得人驚呢。首先, 係佢既爆笑材料。你估下呢樽 100 ml 但係賣 $40 RMB 的野係用乜野做? 答案: 康復新。康復新液係用康復新做既。康復新係乜野? 邊能個知...仲有, 佢盒身上寫住的地址係「云南省昆明市黑龍潭」就係咁多, that's all. 等於我話俾你聽「廣東省香港市新界」一樣咁無聊兼無稽。

驚人的係, 跟據藥方, 我阿媽一買買廿枝。二十支...痴那線。佢同事又要, 託我地一次過買埋, 我一次過抬住四十支番屋企, 唉。

所以話, 身體健康係重要...因為有錢都買唔到, 買唔番...「我只想~~身體健康~~」

番到屋企打 Diablo II 。屈指一算原來都幾耐無打過機。立刻怒打。但係發覺越來越悶, 來來去去差唔多的背景, 來來去去差唔多的人, 來來去去差唔多的顏色, 打極都唔完, 又打極都唔夠我超強白骨兵團打的水皮怪獸, 仲有版圖大到喊, 行成日都未行完一個部份的版圖, Holy ....
無辦法, 唯有繼續玩到尾。Though the best is yet to come, we will meet it in the front.



對留言: 第一, 我唔算好文彩。Dick So 日記文彩仲好過我, Wilson 都好, 不過佢收埋左。
第二, 多謝你咁「睇得起」我
第三, 出書? 咁多無聊廢話都出得書? 唔怪得Lemon Tse 都居然夠膽走番出黎唱歌, Boy'z 都可以咁多歌迷。睇怕遲d Wilson 都可以開歌迷會...............技安都有。 ^__^

Friday, June 27, 2003

27 Jun 2003

今朝約了 Simon 一早起身去游泳。本來我能準時起床的, 但後來我又發覺自己根本沒有精神在預定時間之內收拾好行裝, 便打個電話索性告訴他我來不及了, 等多一會兒。反正他也還沒有出門, 沒甚麼大問題吧。

很久不見, 他整個人也長大不少了。乍看下去, 不再是從前的那一個傻小子。我一直都希望你能比我更快的長大, 更快的比我了解自己的人生, 了解自己存活著的世界。這一個願望希望真的能實現吧, 因為這個世界太過須要你長大了才去面對, 這個世界太多事你不長大不成熟不了解就會吃虧的。雖然我不是很老, 不是看透了很多的世事, 但我見的, 我有信心比你多…

回說去游泳。本來我想游早場的, 因為自己貪睡和手腳慢, 收拾細軟用了很多時間, 去到的時候已經是十一時, 真的要游的話只能游一小時, 還沒有計算中間的更衣時間…這樣趕來趕去實在是太沒趣了。於是臨時改變行程, 先到歷史博物館看 Napoleon Bonaparte.

那一位破崙兄嘛…又真夠他囂張的, 軍事力又強, 城府又深, 心計又高, 又有自己的帝國。可是呢, 其實我覺得他不應該那麼快就恨不得捲土重來。如是他能忍一時之氣, 能在 Elba Island 上多忍一時, 多屯積勢力, 以時間來沖淡敵對三國的防備, 就不會落敗於最後的 Waterloo. 實在也是太悲哀的, 一名顯赫一時, 東征西討的將相之才, 就此敗了最決定性的一陣。最後落得放逐荒島, 「赫」死異鄉。也罷, 英雄但求顯赫一時, 名出一世。一代英傑, 就是像拿破崙一樣, 也有煙花般的生命 – 綻放過燦爛的煙花, 縱是生命再短, 數百年後依然人所共仰。

回說展覽本身, 展覽場地其實比我預期中的小。我以為會好像香港故事一樣的大。但不同的可能是因為香港故事是常設的展覽, 基本上接近永久展覽, 所以做得大型一點, 做得華麗一點, 也不怕在入場費中, 在短時間中難以回本。但其實拿破崙大展自己本身都來頭不少, 雖然有很多展品是我 1 想不到會是展品之一 2 想不到他們(歷史學家) 居然可以弄到手 3 想不到那麼微不足道的東西也可以道出一大個故事出來。至於展品當中的, 首選皇宮中的地毯。該塊展出的地毯, 本來是放在拿破崙的皇宮 ( 應該是 Palace of Fontainbleau ) 裡面的。我最忘不了, 是因為它的 size. 香港中的家庭沒有多少個可以放得下…足足有一個課室那麼大, 一整張過的正方型的非常華麗的地毯….要不是那兒是博物館, 要不是我從小就被教導不可觸摸博物館中的展品, 真的很想摸摸它。另一件就是大家(有讀 history 的) 都非常熟悉的一幅油畫。那一幅油畫就是破崙兄騎著一隻白馬, 那白馬前蹄躍起, 馬首仰天, 殺氣騰騰。但馬上的破崙兄卻氣定神閒, 但又不失英姿凜凜, 高舉右臂指向連綿不絕的重山險峻, 誓要麾下的兵馬火速越過 The Alps營救意大利。肩上鮮紅色的斗篷被風吹得棋掛在背, 仿似在你面前颯颯有聲的, 好不威風。這一幅畫, 就是各張記同學初中時 History 書的封面圖案, 就是 exactly 那一張拿破崙的油畫。今天我見到真的那一張…非常大, at least 有三米高兩米闊。如此的一張大畫再被掛起, 以射燈照射著, 區區的一個 Tommy 仔站在前面, 無論我如何把自己直立, 讓自己也像佇立在展場中的一個男人, 都不及一個畫中的一個…巨人。先是那種 absolute size 上比較了的感覺, 然後是那種英雄感的風範, 感到比壓下去了, 也是正常的。就像 Beacon Hill One 那樓盤所說的﹕「風範, 是說不出來的。」

至於我自己嘛…其實我還是很睏, 很睏。所以我很難才能真的集中十二分精神去欣賞那些展品, 去讀那些解構該件展品的小牌子, 去思考那一些故事, 去找藏在腦中在深深處的, 僅存的一點點 history knowledge. 雖然展館不大, 但也用了我們一個多小時去走走。真的細心看, 真的有心情看的話, 肯定不止。

之後到了麥記吃lunch。又是麥記, 救命。Why don’t they just have something different for me to try, God damn it. Always those crappy foods! 然後於閒談之間, 才想起我還沒有知道他的放榜日子, 一問之下, 才知道原來下個星期五就已經是了…本來那一個星期五是我和 Carmen, Claudia and Vincent 四個人一起去旅行的, 後來我要看牙醫, 逼不得已, 又要推遲。現在又要放榜, 又要看牙醫…怎算? 牙醫的檔期可一不可再, 下一次要排到九月! 簡直無稽。

下午二時許, 終於可以游泳了。其實也算不上是游泳, 因為實在太多人了, 而且有兩個人在, 不會是訓練為目標, 大家都是純粹優閒得很, 非常怡情地「浸」水。有九龍公園的泳池還真的不錯, 一來真的很大, 二來又有很多的泳池可以選擇, 各適其適。我們一開始就不選擇大池(標準池), 先以外面的橋底戶外大池作個熱身。才下水, 就覺得水比想像中的冷。而且今天沒有陽光, 池水不能「充電」, 不是想像中的和暖。然後就是走遍各池。淺水池很好, 水又暖, 又遠離外面的人群 – 要知道, 九龍公園的泳池是很「變態」的, 是 open to public 的, 每一個在九龍公園內的行人都可以輕易地看著所有戶外池中的泳客, 而且可以看得很近距離。為此, 冠羽不斷地似有還無地怨著太多行人把我們 (不只我們, 所有泳客也是) 當成動物園中的動物一樣的看, 差點兒沒拋食物進來餵我們。後來我爸爸也說, 很多女孩子都不喜歡到那兒, 因為實在是太過「危險」了, 橋上路上, 到處都是想一飽眼福的「伯父」, 唉, 又難怪, 如此設計, 男孩子都會感到怪怪的, 莫道女孩子了。

在淺水池中, 有一刻風突然刮得很厲害, 池水都起了很多的皺紋似的波浪。我把身子壓低, 在淺淺的水中四肢爬行著, 眼前所見的, 就好像一隻大船, 在無邊際的茫茫大海上逆風破浪而前。我曾經在Star Leo 的頂層真的見過那一種景象。黑黑的, 無盡的海面, 海風刮起一層層遠看似是漣漪, 其實已是滔天巨浪的波紋。天上沒有一片雲, 只有一輪白得透明的月亮, 把整個漆黑的海面都照亮起來。明月旁邊的星兒都不甘落後, 迸發著能與明月爭輝的星光。從前我聽小學的老師說, 月亮附近的星星都看不見, 因為月亮太光了, 那天一見, 才知道天外果然有天。巨大得嚇人的郵輪繼續向前滑動, 剪過無力抗衡的海浪。一切都很美, 一切都很浪漫。一切我都記得非常清楚, 只因一切都實在太美了。就是因為望著那一刻的美, 更讓我想起自己的殘缺。就是因為太浪漫了, 我想的事都完全沒有發生過, 某些事的發生讓我感到非常孤獨。我其實根本就沒有心情去那一次旅行。那一刻, 我還記得心中有不揮之不去的傷感, 我獨自一個在沒有人的promenade 近船頭上, 獨個兒對月說心底話。情之所致, 傷亦深。

夜了, 這篇越打越長都還沒有打完的日記有點兒令我手足無措。下次再說。

另外, 多謝 Chris and Vincent 的留言。下次答幾時識你。

Wednesday, June 25, 2003

25 Jun 2003

(續)
而其實, 是不是因為暑假的生活太過無聊, 才會令我有這一種體驗呢? 要知道, 通常人在百無聊賴的情況之下, 心景總不及活躍的時候開朗, 亦可能因此, 心中的想法會比較灰暗。我認為我的暑假生活或多或少當然有影響。而如果你叫我去找一些令我自己開心的事做時, 我也會有一點點不知所措, 因為我以前最渴望的打機, 要生要死也要打機的心態, 已經減弱了。只是, 很偶然地會有一兩隻真的比較吸引我投資很多時間的遊戲時, 我就會投放很多時間和精神下去。近來的遊戲, 只有三國志九和 Diablo II 。玩得最瘋狂的時候, 是我還住在恆生的日子。那時候, 就算是考試, 也玩得無日無天。也許, 這就是我考得不好的原因 (又也許, 我不用加 "也許" 這二字在前面)。

從少到大最愛做的事, 熱情已經減退。就找新的刺激吧。有甚麼新的刺激...



今天約了 Goldtex 的 Bosco 出來傾生意。

隆重其事, 我先飲一杯奶茶提神。 Energy Level 提升之後, 就和 Queeny and Wendy 一起, 跟兩位商家佬隻抽。一開始就先給他們一個下馬威, 讓他們明白我們不是對成衣毫無認識, 也不是你們的待宰羔羊。過程由 warm up 到大戰, 到最後換地方, 然後...大獲了, 我的奶茶力降低了, 整個人都開始頹下來。之後就沒有多說話了, 之後一直到是等他們多說, 自己就有須要的時候才提問多一兩條問題。

後果? 等他們報價。大家姐覺得, 他們很商家, 很蠱惑。是嗎? 已經不算是蠱感的了。
很好呀。

希望可以有DOS 那樣的 quality 吧。

GRM 2003~! OOooosh

Sunday, June 22, 2003

22 Jun 2003

今朝一早俾阿媽叫醒, 去灣仔接祖母來飲茶。之後, 因為阿媽個同事要幫佢係屋企煎藥, 所以我都係拿拿聲走。既然都未番得屋企, 不如就出街行下先, 好過咁早番到屋企。

離開灣仔之後, 又係向東行, 走向 188. 走到 188 後, 發覺裡面起了一些變化, 很多商舖的位置都改變了, 又有很多以前有商舖的地方都變了。正當我想找一個我從前買 PS Game 的翻版店之時, 發覺它也已被對面的漫畫店吞拼了。掃興。整座 188 也沒有賣 PS Game 的地方了, 走。

前面的 298, 一樣的多人, 一樣的沒有遊戲。走。

走著走著...我才想, 為甚麼我從前很喜愛這樣的狂, 現在呢, 卻沒有了那一種邊走邊期待著下一個中途站的心情。走著走著, 我才覺得, 我好像是為了甚麼目的似的才行這一條路, 甚至, 有一點兒像上班, 像工作一樣似的 on duty 才到此一遊。沒有興奮, 也沒有期待的狂街, 感覺未至於不好受, 只是未免有點君子之交。

走到時代廣場, 下意識地想走到九樓去打機。才又想起這早已成了歷史, 心又沉了一點兒。滿街都是人, 我卻像之其中一個沒有靈魂的驅殼, 心中沒有思想的瞎走著。我不會用行屍走肉來形容自己的...因為我根本不是, 只是, 感覺很「虛」。

然後想想, 很久沒有到洪葉書店了。從前, 聽別人的介紹, 很愛每個星期天都到這裡遊一敞。從前的每個星期天, 在灣仔飲完茶後, 總會沿著剛才說的一條路徑, 走到銅鑼灣, 然後打機, 或看別人打機, 也會看上半天。離開時代之後, 就會走到洪葉看書, 因為有椅子坐嘛。

洪葉沒有太多的改變, 仍是這麼的舊模樣, 樓底還是這麼的矮 (想到這裡就想到 Vincent) 。然後, 就拿著一本有關叮噹收藏集的書本, 拼命的啃。我很小的時候已經很喜歡叮噹, 當年的我, 完全地「刨」熟了叮噹的劇情。 這書真的很有趣, 要是給 Gary 知道有一本這麼的書, 我想他會當場發癲。換了是我, 那天在太古城的 Hong Kong Book Centre 裡看見一本有關加菲貓的收藏本, 我也眼睛掙大, 呼吸也大了~

看完叮噹那本書之後, 忽然感到鬆一口氣。「怎麼會有這種感覺的呢?」我奇怪的問自己。想想, 可能是因為自己已經太久沒有看書了, 太久沒有看一些真正令人鬆一口氣的書。我這兩年在追的, 都不過是那一本厚得要命的 Lord of the Rings. 沒完沒了的追看, 卻不是真的很吸引, 只是想, 看來看去都看不完, 卻又不捨得突然間不再看, 唯有快快的看完了它。

我感覺到的是, 我很久沒有很書了。我很久沒有再看那種書, 是看完之後能令我感到 impressed, 能令我感到心靈上有一點清涼的書。我一直看的書, 一直看的報紙, 一直看的大學, 一直看的世事, 都只是給了我很多的心靈上的 burden....而我自己也不自知地日漸地吸收著...還要是灰色的心埋 burden. 感覺當然不好。只是, 我自己一直都不感覺到這一個問題。我一直都只是覺得自己漸漸地和從前的自己不同了。但是, 有甚麼的不同呢? 我就是說不出來。具體的來說, 我沒有了思想。很多的時候, 我根本都不想用腦袋, 要用的時候, 也只會在工作上發揮到一點點的用。其他的時候, 我已經忘記了如何思考自己的問題。我已經忘記了如何想想自己是一個怎樣的人, 今天我做的事對我有甚麼的意義...我只是如同上班一樣, 如同 on duty 的, 像是有一種職責的 - 活著。而不是有趣的, 也不是有活力的。

生活就此漸漸地色彩褪去了也不知道。從前我看的世界, 色彩多麼的明顯和鮮艷。今天的世界, 不知不覺的, 竟然變得暗啞了很多。鮮紅色的變了淺紅色, 鮮黃色變了不光鮮的泥黃色, 耀眼的白色變了暗淡的粗糙的米色。最怕的, 不是變了, 是變了我自己也不感覺到。直到此刻。

別人說過, 長大了, 看的事物就不一樣, 很多年少時看到的 excitement, thrills 等等都沒有了。生活會變得一成不變, 世界會比你所看到的, 所想像到的更灰暗。我從前也想像得到, 那會是一個多麼沒有趣的世界, 那會是一個多麼令人感到只是活著卻沒有活力的人生。所以我那時也想像得到, 我是多麼的不想長大。而接近我的朋友都知道, 我當然是一個長不大的傻仔。

我當然希望自己是局部的長不大。局部, 是因為有時候你真的須要比較成熟一點, 有時候你大可以不成熟。我當然希望這一個局部是如我所願的局部。而事實, 則不知不覺的跟我心想的, 不盡是一樣了。

也有人說過, 不要老是想著自己從前如何如何, 應想著自己以後應該如何如何。可是, 當變化真的來了的時候, 而不是別人造成的, 我能怎樣呢? 往後看的態度, 有時是消極, 有時, 是更消極。



老實說, 我總覺得自己真的很笨。說了這麼多的話, 我還是表達不到自己心裡的所想。不錯, 之前所述的確有一點我心中所想的。但我估計那只是說中了心中的一兩成。

Saturday, June 21, 2003

21 Jun 2003

無野做。
今日都係咁, 交低份暑期乘車証申請俾 Wendy , 然後補習, 然後番屋企, 花左好幾個鐘頭, 跟住網上的指示, 照辦煮碗地用 Hex Editor 改左我玩緊 Diablo II 的 Character....by Trial and Error 我終於整到一個好勁但又唔係太勁的 Character. 實驗成功之後, 我就用係我真正玩開的角色 Hellforge 身上。Hellforge 係一個 Necromancer, 係我甚為喜愛的角色, 加上佢年少時 (初初玩個時) 就已經得到好的裝備, 如魚得水, 玩得份外順利。今次我一次過為 Hellforge 強化, 改左幾次個 Hex data, 就終於令佢由十個人 / 十排骨 變成 三十六排骨! 強! 白骨兵團 !!! 開心!

夜晚食 Pizza Hut 外賣, 好食, 我鐘意, 但係阿爸話太滯, 食完無幾耐話覺得好滯。
佢話, 我鐘意食的佢唔 like, 佢鐘意食的我唔 like, 呢d 就叫 Generation Gap.

唔係卦? 咁解法架咩??

Friday, June 20, 2003

20 Jun 2003

今日一早起身, 就飛身去中環, 去睇牙醫。
訓係牙醫度, 個人都根本未訓醒, 好多時候都係好想訓, 但係因為佢係我d 牙度又整呢樣, 又整個樣, 攪到我好多時都幾痛下, 所以根本驚都唔夠膽訓著。然後睇住佢又落膠水, 又落鐵線咁樣...攪左成個鐘頭, 我個口就打開左成個鐘頭, 乾晒...完全乾晒。

不過, 我願意挨。我不介意口乾, 也不介意眼訓。

因為, 今日拆箍了。

真的拆了。

三年。

三年了...

之前, 的試過發怒, 試過發脾氣, 試過麻煩, 試過俾人取笑, 試過自卑, 試過不高興, 試過怨恨其他人, 甚麼都試過。為一副牙齒, 弄去了三年的光陰, 換來終於整齊的牙齒。

值嗎? 不知怎地, 我沒有半點開心的感覺。反而, 我的感覺早已經麻木了。太多次的空歡喜了。就算今次是真的, 我也沒有多麼誇張的開心。反而, 如果牙醫再跟我說又要再拖多一兩個月, 我也已經習以為常, 如像八達通裡的錢用光了, 久不久又要增值一樣。

我去了牙箍的那一刻, 那一刻真的很突然。好像失去了一個我不太在意的朋友一樣。我不會很在意 / 喜歡他, 但消失了, 又有一點兒想起他。

犯賤? 不是吧?

我只知道, 有時我很想快快拆掉, 有時, 沒有那麼在意。 別人說, 有一排很漂亮的牙齒, 理應感到開心和自信呀。我想, 我的牙是整齊了很多, 但是我的樣貌都不好, 牙齒雖齊, 卻黃黃的, 何來好看。或許, 會有人覺得是吧。希望是吧。

我沒有自信嗎? 我不敢肯定。也許有也許沒有。 God knows.

Tuesday, June 17, 2003

17 Jun 2003

呢兩日都無出街, 幾悶下。
無理由呢個時候搵工架?
補習...佢地唔搵我, 都無辦法架, 我都想做多幾轉。
打機...我開始覺得有少少罪疚感。始終, 好似真係打得太多喇。
去街? 我都唔想去邊度先好。呀, 講講下, 不如今日去行山算喇, 反正難得個低壓槽走左, 風和日麗。

近來見到好多朋友仔係我個日記度留言。多謝大家支持。其實有時都會幾開心, 原來有咁多朋友仔都八八卦卦地走到我呢個 website 度睇下我講過d 乜野。有中學同學喇, 有預科同學喇(其實都即係中學同學), 有大學同學喇, 有唔識的朋友喇等等。

不過我又係度諗, 如果咁多人睇我個日記的話, 而如果我又想講一d 會令佢地唔多高興的說話個陣, 咁點算呢? 拿, 我當初想係度講野, 無非都係因為我唔想當住其他人面講出口, 所以先係呢度打打打。但係如果我想講一件事, 係我唔滿意某人, 而某人又係會睇我呢個日記, 咁...我應該點呢? 我應該自己繼續講自己想講的野? 定係為免日後面左左而就住就住? 而如果就住就住咁講, 咁我係呢度打日記黎做乜野呢? 仲有咩意思呢? 唉。Another mystery of universe~!

Saturday, June 14, 2003

14 Jun 2003

今日同 Wilson 慶祝生日, 當然, 事先佢係唔知道的。

今日食 Marco Polo 的 Spice Market, 如我所願, 開心! 好食到癲左, 今次果然無錯, 連勁咀刁的 Jess 呀, Janette 呀, Wilson 呀, 都話好食, 咁就當然係好食喇, 我阿爸都好鐘意食。
我地起切就出左去囉左五件不同的切餅, 咁就叫做生日蛋糕, 上面仲有 candle 架!
跟住...恐怖的事就發生左喇...壽星公趁我地出左去囉野食個陣, 一口氣食晒五件餅。之後話好, 再出去食多半打...然後話好飽, 但係跟住都食左十幾廿支串燒....

講起串燒, 真係好味。沙爹 sauce 又正, 食落唔係一味得個辣字, 有燒出黎的香味, 有肉汁係裡面(燒物都有肉汁係裡面, 好難架, 燒個個人仲要次次都 manage 十幾廿支串燒, 燒耐左少少都唔得了) 咁即係到底有幾好味? 每張[木台] 都有人爭住食, BBQ 個檔口永遠都有人係度等囉串燒, 仲不時要出手出力爭到先有得食....

跟住, 魚生, 每次食 Buffet 都會食 (如果有的話) 今次水準依然很高 (雖未致極高), 每一卡都咬落有口感, 好有三文魚味, 色水都好鮮, 正! 我本來想怒擦一餐, 但係諗下仲有好多其他野食, 唔好一味食晒, 一個唔覺意, 食飽左個肚就真係大檸樂。

沙律, 正, 配埋佢個mayonnaise / thousand island, 就算凍冰冰的沙律都會聞到香味, 莫講話食落口! 又係個句喇, 唔係驚太易飽的話會食多一碟!

不過....佢有個檔位係出肉的。個個位通常係dinner buffet 呢就係好 high 地有位廚師係你面前燒一隻something like 羊脾的物體, 你話要幾多, 要邊度, 佢就切俾你。lunch buffet 當然無人 serve 你喇, 但都有舊肉係度。當我以為係好正的乜乜肉個陣, 食落先知原來係唔太高級的肉, 有少少失望。其實有少少似...冷盤呢, 通常咪有幾種凍肉既? 個種囉, 不過煮熟左, 燒過下咁囉。

中式食物...唔多, 亦唔及串燒受歡迎。燒肋骨配些少炒飯, 唔錯。不過唔夠咖哩好食, 有蛋咖哩 and 豬咖哩。蛋咖哩比較平平無奇, 但豬咖哩就食到我 lam lam 利~~!! 再加些少印度三色米炒飯, 有少少硬身, 配多件印度薄[缶掌], 撈埋d 豬咖哩汁, 有加埋一齊煮過, 但都竟然仲有磨菇味的磨菇, 幾隻味一齊出晒, 嘩~~~~~欲仙欲死~~~~~~~

但係, 咖哩好味都會辣架喎, 個口痺晒, 點食其他野, 例如試真d 其他野的味呢?
無問題, 食番一口入口即溶的 Papagallo 雪糕, 有我至喜愛, 超級 like 的朱古力味, 仲有好有咖啡味的炭燒咖啡味, 有入口即溶得更快的芒果雪葩...入口清新。 食幾淡雪糕/ 雪葩, 清一清個口, 試真d 其他野食的味道, 你會發覺....嘩~~~~~~欲仙欲死 x 10 ~~~~~~~~

之後, 仲有令人一食就難以停低的朱古力 mousse. 天呀...如果我好似牛咁有四個胃就好喇....

跟住, 知道玩具反斗城開倉, 就飛到去 shopping. 然後, 經過好大輪的麻煩野之後, 就幫 GRM 的 O camp 買左四大把水槍, 勁大支, 都係八十蚊支, 正。然後先飛到去補習, 又遲大到。

今日除左壽星公之外, 我都好 happy 呀! 因為有好多好野食同 friend 一齊 share 呀~~

Wednesday, June 11, 2003

11 Jun 2003

今日焦點: 組聚

嘩真係笑到癲左, 幾個白痴隻埋一齊, 痴痴呆呆坐埋一台, 超正, 低能過小學的笑話 and 笑料源源不絕, 保証有氣無定抖。呢度比較好的地方, 其實係講野比較放好多。以前我遇過的某一種朋友, 講野要就住就住, 真係幾唔暢快下。呢度, 講起笑上黎真係無面俾, 都幾得人驚下~~
就係咁, 詳細情型都無乜好講, 總之笑死。
至於食野呢, 就係食 Neway 的 K Buffet。野食少得黎又唔好食就預左架喇, 算喇, 我份人要求好低, 你做得出咁上下都 ok la. 唔通我去到邊個 Buffet 都要求到好似 Spice Market 咁正咩...又唔係果種價錢, 傻咩。
不過, 食 K Buffet 有一個好大的問題, 就係, 你會不停咁食食食, 因為好多時我都唔想唱歌, 所以就會坐左係度, 又因為佢不時都會換下野食, 所以我都會不時咁出去睇下仲有乜野新野食咁樣。Just like this, 不經不覺就食左將近係兩餐的份量, 我自己都飽到想死咁滯, 雖然唔係太好食。
that's all.

仲有, 今日收到新的成績表。呢一份 Revised 的成績單竟然係將我個 Grade 不升反跌, 好令人沮喪 and 不忿。係 Geography of China. 我估唔到佢仲會再 downgrade 我。我真係唔知佢想點樣。我有幾唔開心, 我諗你都估到。

Monday, June 09, 2003

9 Jun 2003

講番加菲貓專門店
本來Vincent 同我一齊去既, 不過後來行左好耐都搵唔到, 佢就番左屋企食晚飯喇, 咁但係我唔想咁快就放棄喇嘛, 所以我就繼續行住先囉。我真係諗住, 既然我都已經搭左咁耐車, 一場黎到, 咁點解唔由頭行多一次呢。為左我可愛的加菲貓, 就算對腳已經累得不能再行, 都要找!
到最後, 找到了。唉, 真係幾開心下。不過原來間野變得非常之殘, 又唔係想像中咁多加菲貓, 仲夾雜左好多其他卡通人物, 唉。都唔係純正的加菲貓店。算喇, 咁遠水路, 一場黎到, 都買番些少 "手信" 番去咁喇。好過無呀嘛。

回中學
星期五, 番張記。個 feel 幾開心, 竟然同 P lui 同 Anna Eric 等等一齊吹水吹幾個鐘頭!
睇黎我地都真係幾八卦~~~哈哈哈

星期六日, 悶, 補習, 悶

今日, 著到成個白痴仔咁去 mark sponsor. 上左去一間叫菲士蘭的公司個度, mark 到好大個 gift pack 番黎, 每人一個添呀! 好犀利呀! 真係估唔到會咁好, 我仲以為佢會考慮下先俾我地, 即係, 好可能係唔會黎任何野我地。到最後, 都幾好呀, 我都幾鐘意佢地個 offer, 雖然, 佢地個一個要我地幫佢地 hard sell 到咁樣的條件又真係幾難攪下....你知喇, 我地都唔想個 O Camp 攪得太過商業化架嘛。點到即止咁喇。仲有呀, 我真係好鐘意 T-shirt 牛仔褲出街, 實在太輕鬆。又鐘意背囊喎, 一黎又唔會淨係用一邊 shoulder, 二黎又唔使我用手拿住, 等我可以有兩隻手空出黎拿野。



即係話, 我唔鐘意公事包型物體, 唔鐘意恤衫, 唔鐘意打tie, 唔鐘意 Formal

Sunday, June 08, 2003

8 Jun 2003

上次講完 quit 宿, 今次又多少少新野講下。
其實開始有少少覺得, 呢本日記開始變成週記...實在太少上黎喇, 要多多留言先得。
端午節前一晚, 阿爸終於肯出街。親戚們見到他, 都有點開心, 因為他終於都可以走到街上了。而大家都談論的是, 他的肥肚腩整個不見了。整個人都瘦了幾個碼。以前的褲子都只是覺得緊緊夠闊, 現在呢, 每一條褲都鬆得像快要脫下來似的。足足瘦了幾吋的腰圍, 換了是我也會甩褲。而他亦勉為其難地坐了整整一個多小時。回家的那一程的士上, 他累得, 也痛得像一灘爛泥似的。唉。

之後第二晚, 端午節那一晚, 我們到"娘家"做節。大家又是差不多的反應, 說著我就是見到陳生嘛, 你又說不是...他說他不會來的嘛, 我怎知他會挨痛來的...諸如此類。爸爸不能再喝酒, 席上獨剩低姨丈一個人喝酒。既見到桌上有多了的酒杯, 就說道: 你代父飲吧!!

滴汗....
.....我鐘意飲酒架, 死野! 你.........唉

到最後, 挨左一杯。面都紅晒, 人都慶晒。不過沒有滿足的感覺, 因為不愛喝, 不擅喝, 就不會想喝。

星期四, 到了Vincent 仔的家煮飯仔。其實都真係幾遠, 不過既然佢一路都想叫我去, 咁我當然都會去喇。佢間屋呢....就真係大囉。又多空間, 又乾淨, 又整齊。....反觀我間屋....唉...恰恰相反。之後, 估唔到等佢煮一餐要等咁耐, 我以為我遲到左咁多之後佢已經整好晒, 點知都係差唔多我去到佢先煮。果然手勢唔差。不過學佢話齋, 佢d 雞翼又真係鹹得滯...好彩我自小食鹽多過食飯, 頂得住!~

之後, 飯後吹水會, V 對 T, 我又將所有 Mark 哥遺留落黎的 Natural & Agriculture 的心血(仲有我親筆寫下的好多心血) 借晒俾佢。希望佢睇完會有我咁勁, 哈哈~~(雖然佢已經勁過我好多, 佢今個 sem GPA 完全 outrun 左我....嗚嗚嗚....唔好提....嗚嗚) V_______V

之後就打 X-men Academy 2。估唔到佢會鐘意, 我仲以為佢會唔鐘意打鬥 game or something like that, 或者係會嫌佢低能鐘意。幾好呀。之後打 Metal Slug X, 呢隻我同我細佬打爆晒, 又係一面叫手軟一面打到鬼咁肉緊。好玩。

係佢屋企的時候亦見到佢的弟妹, 尤其以佢弟弟最驚嚇。我的確望住佢成秒都呆在當場。驚嚇之處係乜野呢, 唔話你知, 不過唔係衰野^^

之後走到葵涌葵芳尋找傳說中的加菲貓專門店, 之後呢, 現在沒有時間說了, 下回分解。

Tuesday, June 03, 2003

3 Jun 2003

今日諗住好好野喇, 可以係七點鐘佢關個 website 之前黎到寫日記。點知, 俾我見到佢突然間話全面開放...咁即係開到幾時呢? 唔知喇, 希望下次的開放時間係半夜三更喇。

上次寫日記又係好耐之前喇。中間又發生左少少事咁喇。

首先, 就係我要 / 已經 quit 宿喇。本來我以為我都唔應該係咁多野, 以為一個大紅白藍袋已經可以裝得七七八八。點知....到最後竟然大大小小都有成十袋咁多。都真係幾誇張。
就係我等緊第二朝 quit 宿的前一晚, 俾然俾我知道左一個噩耗...我下年又係要住番恆生樓。
點解會咁架。....即係咁, 我又唔係真係完全唔想住恆生樓, 話晒佢都叫做有一個好靚的大 Common Room 同 Washrooms.
但係!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
佢d 房真係極度極度殘到你驚, 我真係好懷疑係唔係八六年落成之後完完全全未裝修過。咁樣諗落, 又真係越諗越得人驚。而且間房又細...真係幾細下。尤其係當其他人都話崇基何宿都算細....我就覺得個d 人真係痴線。你睇下新亞志文同我地恆生...轉個身都會一拳打到你同房飛出窗。
所以, 我本來都有少少離愁別緒...但當我一知道我出年都係要住番係呢間 "令人身體健康" 的宿舍之後, 就一d 離愁別緒都沒有了。仲拿拿聲執野走人。
第二朝....
因為知道要預多少少時間作最後 pack 野, 所以一早就起身。但係其實 "一早" 都成十一點幾十二點。好唔捨得咁執好埋部電腦, 神神就打電話黎求救。三點鐘就 quit 宿, 佢居然可以仲有好多好多野未執好, 仲大安旨意咁等我黎同佢執....唔係呀化。
無計, 無可能睇住佢死, 唯有過去幫佢做牛做馬。之後佢仲寸我話好熟手喎, 讀完地理出黎唔"dup"石仔都可以做搬運呀下。
之後, 我地訂的所謂"中大搬宿"服務 fig 起我地, 竟然話黎唔切。攪到 Emily 拿拿聲打去另一間問價, 好彩 book 到。但係諗番轉頭, 竟然係同我之前所搵到的一個比較相熟的人, 差唔多價錢。唉, 仲要上上落落都要九秒九, 唔係就會俾人扣錢。雖然個司機都幾好人肯幫我地, 但係我諗番起所有野, 真係得番個DILL 字....