Sunday, December 28, 2003

28 Dec 2003

當一切有關聖誕的事都過去的時候, 我先上黎呢度講下廢話

平安夜
TST 擺明就係癲左, 激多人, 多到痴晒線, 我同 fd 行到腳跛之餘, 飯又無地方食, 要買外賣坐出海皮食先有得食, 好似好慘咁。周街都係人的情況之下我地入左新港打機...which is a wrong decision, 因為裡面仲多人, 多人到喊。想打機? 你會發現跟機的人多的是, 成排一蚊餅一字咁排開係部機上面, 我地想放多一個都幾乎無位。痴孖根。想走? 尖咀的地鐵站已經係十個有九個出口都封左, 我地要行行行行行到佐敦入到 MTR 站, 行左成十個鐘, 想唔腳跛都幾難。一點左右到中環, 猶豫左好耐去唔去睇下嘉年華關門了沒有。到最後? 梗係食白果喇, 岩岩 1 am 關門, 我地一點零鐘去到。 望門輕嘆, 一大咋白果塞入口。其間見到中環的變色龍聖誕樹, 好美唷。再向前行, 以為水兵M 記會開門, 點知無開, 朋友都要 toilet, 於是行到金止驚廣場先有 toilet。肚餓, 又要出行出24 M 記....越行越多, 成晚就係行, 再講多一次, 腳都跛。
今年...無咩 x'mas 氣氛, 唔知點解。但係明明周圍都係多左好多的佈置。

聖誕日
唔記得有做過乜野有意義。我仲以為可以一家人一齊食聖誕大餐, 點知到最後係去左阿姨家打邊爐。Family gathering 氣氛有餘, Christmas 氣氛更不足。其間, 十三歲的細佬仲同十四歲的表弟打交, 我同阿爸阿媽睇在眼裡都非常之不是味兒。唉, 十三歲人仲「兩堂鼻涕」咁同個表哥打交, 天呀, 你叫我點放心個細佬。唉。唉。唉。夜晚, 開始打番 Dino Crisis 1, 好好玩, 亦都好驚, 玩到夜一夜都唔想訓。

打拳日
無拳可打, 無禮物可拆。阿爸阿媽番大陸, 得番我一個好可憐咁對住個細佬。我唔出得街因為我要每分鐘都睇一睇我細佬係唔係做緊功課, 係唔係發緊夢。佢有幾多功課要做, 而且一放完假就要考試, 一定要快快脆做完功課開始讀書先得。於是我唯有係度打 Dino Crisis, 跳下 DDR, 打下 ICQ, 睇下有線無聊台(幾乎個個台都無聊), 純粹打發時間浪費青春。咁又一日。半夜四點半, 終於俾我係兩日時間之內打爆 Dino Crisis 呢隻 gea 野. 唔知係因為自己太勁呀, 定係打爆左咁多次熟能生巧。

廿七日
痛苦。又係睇住佢做功課, 每隔十五分鐘入去佢房一次監視下佢係唔係仲做緊野, 係唔係發緊夢, 催佢做功課, 阻止佢借飲水為名不停出黎睇我打機....等等等。夠啦, 我忍夠。夜晚入中大打邊爐 (係喎, 又係打邊爐?!) 同飯團一齊, 個種感覺好耐都未試過咁開心, 見番佢地真係令我即刻諗番起好多好多張記的往事。令我諗到如痴如醉咁。其實我都幾 enjoy 有一班咁樣的朋友一齊。surprise 的是, Jackie 番左黎。臨走的時候, 大家又因為已經幾夜下, 所以大家都要怒奔走。成晚就係係度怒奔走。
番到屋企, 發現我出左去的七個鐘頭之內, 我細佬只係做過三條數。每一條數大概須要三分鐘去做, 三絛數大約係十分鐘。我好想知道, 佢到底有無為過自己七個鐘頭做三條數內疚。佢到底有無為過自己就黎要考試, 書都唔夠時間溫, 莫講話做晒d 功課佢, 佢到底有無因此而緊張過, 而擔心過。我好想知道到, 佢到底有無緊張過自己的成績, 佢到底有無緊張過呢d 全家人都為佢緊張的野。
萬一佢真係答我無, 我唔知我會唔會出手一刀宰了他。
怒氣已經漸漸地 accumulate 起來。

廿八日
搵錢, 見番好耐無見過的杏花村小子, 兩個都係好似以前咁挑皮。原來我都有少少 miss 佢地, 不過當工作開始之後就無乜喇。買左一盒 melty kiss 俾佢地, 當係 christmas and new year gift 囉。夜晚又係食美心, 席間問細佬今日又做左幾多。幾經辛苦追問佢先肯開口講一講 - 大約三四條。幾好呀, 每日做三四條, 幾時做得完 total 八十一條數呢? 幾時開始溫書呢? 幾時考試呢? 仲有幾多日呢? 你有無內疚過人人都為你緊張係得你自己一個唔緊張呢? 講到呢度, 我真係火都黎埋, 我實在忍夠佢。我所謂監視或照顧左佢三日, 我已經覺得生不如死, 呢個廢人簡直係無藥可救, 簡直係渣滓都不如。我真係嬲到無野好講, 咩兄弟之情都唔使講, 食完飯我都自己一個走左, 成晚都唔想再同佢講野。佢亦都好勁, 番到黎衣然係乜野都唔做 - 我話之佢死, 佢死佢事, 佢唔做功課佢的事, 佢唔怕無時間溫書佢的事, 佢完全唔怕留班亦都係佢的事, 我做阿哥的已經盡左力。佢要自暴自棄, 根本就無人可以救到佢。我唔明我阿爸阿媽係屋企點樣可能忍得到佢。我本來都唔想俾我細佬一種 being abandoned 的感覺, 但係經過呢幾日之後, 我實在忍夠佢, 我都要 abandon 佢。
自生自滅喇你。
起碼, 等我今晚道氣下左先。
你死你事, 自暴自棄的廢物。

Monday, December 22, 2003

22 Dec 2003

今日係星期一, 我係宿。尋晚就係 *特登* 番入宿黎打機。因為隻 game 個名叫 Lord of the Rings - Return of the King. 係一隻玩得有少少似三國無雙的 game. 你諗下 Aragorn, Legolas, Gandalf 個 d , 係度好似三國無雙咁樣打交的話....幾令人興奮~!!!! Gandalf 直頭係殺敵無數添呀!

今日幾番戰爭, 已經打到尾二個關 - Black Gate, 就係 Mordor 的大門 Black Gate. 好難打. 之前咁多咁難打的都俾我打到, 竟然 stuck 係呢一關度。唔睇攻略都唔得。點知都係無乜幫助, 呢d skill-dependent 的 game, 唔係次次都睇攻略就得, 又唔係 Lara Croft 個種....係咪先?

好不容易考完試, 一定要好好鬆下自己, 好在同房都係度。佢係度做乜? FYP 是也。睇見佢就慘, 我睇見佢就怕怕自己之後就會係咁。

聽日先終於睇 Lord of the Rings. 機不可失也!興奮, 等我今晚爆左佢機先得! Crack of Doom, 我來也! YAAAAAAaaa~~~~

Wednesday, December 17, 2003

17 Dec 2003

誠意點一隻關心妍的放生俾 Soil and Environment :-(

Wednesday, December 03, 2003

3 Dec 2003

好難得得閒上黎
諗唔到有乜野寫, 再老套d 黎個 summary
今日考 Geomo, 以溫左廿幾個鐘頭的功力去考。無錯, 以前的功力都的確幫輕到少少, 但係唔多, 樣樣野都唔同晒咁滯。就好似我同 Candy 講咁: 根本好多野以前都讀過晒都無用, 樣樣野都唔同晒, apple 變 orange, banana 就變grape...Candy: 不過其實樣樣都仲係生果~
死唔死? 死啦
仲要趕 E-man paper
兩份 Geomo field trip report.
一份 ELT
唔死有鬼