Saturday, August 28, 2004

28 Aug 2004

今日好遲先起身....呢幾日都係咁。因為 Phoenixus 實在讓我太著迷, 佢又有少少難玩, 但係又唔係太難玩難到你唔想玩。

今個下午突然間非常有 mood 做家務, 於是就洗了碗也吸了塵。若然不是 toilet 有人的話, 我就可以繼續拖地的了。

傍晚, 到了東園金閣吃晚飯, 未出門的時候媽子總是要爭著幫弟弟執拾手信...幹嗎, 怎麼不可以讓他自己學會處事的呢。我也是這樣的學會了一點點的處事方式。人總不能永遠都靠別人, 很多時候你都是自己一個人, 怎能每刻都靠著別人教你 or even 替你 solve problems 呢。所以我堅持很多時候讓弟弟自己做決定。因為 lassiez-faire policy 起碼可以讓你做過一次決定...而不是事事都好像十分 detached 了似的。

夜晚先去188, 對面地庫, 翠華, Starbucks, 惠康, 回家。愉快, 也奇怪。

Tuesday, August 24, 2004

24 Aug 2004

四日的細 O 終於都過去
老實講, 其實我覺得做 OC 真係開心好多
我一路都唔明點解, 可能係因為我做組爸做得唔好, 可能係因為我唔適合做組爸, 可能係因為d 仔女實在係太過靜的關係....我唔知點解, 但係我真係幾回味當我做 OC 的時候。
後來唔記得邊個 friend 走來安慰我, 應該係因為我做 OC 的時候投入的時間同精力都多好多, 時間長好多, 所以當個 O Camp 完的時候我就覺得回報大好多。

唔知自己講乜野。

講番個 camp, 我地一路都好驚會包尾, 但到最後原來我地唔使包尾的時候, 你都唔知我真係幾 relieved.「啤住梨」的組媽 Fione, Joyce and Sylvia 都好似我一樣咁驚。但係好明顯我地見到仔仔女女都唔明白我地點解要咁驚, 知道唔係包尾之後點解又要咁 relieved. 唉, 算, 好多野d 仔仔女女都唔明的架喇, 老實講佢地真係比我地想像中一碌木好多, 我 expect 的仔女係會俾多少少反應我。尤其係當我見到其他組的仔仔女女都最後的時候都會俾反多少少反應的時候, 而我的仔女就好似係政府總部門口靜坐咁樣, 其實我真係有好幾刻想放棄算數。不過到最後都諗緊, 就算我盡左力, 都未必盡如人意的, 既來之則安之囉...

只係, 我估唔到, 我地為佢地做咁多野, 佢地都好似多謝都無聲感動都沒有的時候, 其實做組爸的真係一萬個失望。見到其他組妹都由衰轉好, 由頹轉旺的時候, 其實我就更不是味兒。不是說其他組越來越好是一件壞事, 而是當有比較的時候, 遲上岸的總是會比較擔心的。縱然其他的組妹朋友亦有安慰過我, 但那一刻我真的不知怎樣做。到最後嘛, 我還是做回了自己想自己做的組爸就算了。

第三日玩定向, 大家的本性都出來了。有甚麼不快的事我都當忘記了算了。

第三晚食宵, 很感動, 見到了兩年前的景況。兩年前的當日, 我們一組人就在這裡認識了對方。我們一組人有兄有妹就齊人了。兩年後的今天我們又回到了泰源, 景物依舊, 人面全非。大家都長大了, 轉眼就已經是最後一年在地資系讀書了, 也應該是大家人生裡最後一兩個年頭做學生了。今天, 組爸媽已經不在, 自己卻做了組爸, 妹妹都做了組媽, 詩雅做為么女明早卻要飛到加拿大讀書去了, 時間沒有停下來, 只是人們卻想著從前和現在。

叫人怎能不感動。感慨。感觸。

粗口堂妹初長成
明早就要飛望城
無論你去到邊度
我地一樣掛住你

粗口堂 粗口堂
組聚之霸王中王 (勁霸氣的 slogan~~)

明年今日, 大家會在那裡?大家的生活又會變成怎樣?大家又會否已經忘記了大學時候的純真?大家又會否已經不再是從前的自己?大家又會否在社會裡感到很迷失了?……

明日愁來明日當, 舉一杯, 祝妹豬一路順風, 學成歸來。也許大家姐想的跟我想的都差不多, 可能因此大家都被感動了。

不知道在場的 freshmen 能否感受到我們的友誼呢?

之後, 我不想睡, 玩了一整晚, 天邊泛光的六時才睡, 睡了兩個小時就起來了。

分享的時候我說出了我和組爸的故事, 可能大家會覺得故事很老土很煽情, 必然是自己編出來的。我可以告訴大家, 是千真萬確的。我希望你們會感受到。

完了之後, 大家都拍了很多傻乎乎的照片。然後, 就真的散了。當我跟他們揮手的時候, 我就知道最後一個 O Camp 都終於完了。

完了。

跟嘉威阿瑪 Asa 在 UC Can 吃飯的時候, 我已經覺得累了。在校巴之上, 因為精神放鬆了很多, 所以睡魔就大舉進攻了...我幾乎在火車和巴士上都睡過頭了錯過了站。

回到家, 洗個澡, 六時睡一睡, 晚飯沒有吃, 宵夜沒有吃, 早餐當然沒有吃。起來的時候是早上十時。昏迷了十六個小時, 驚為天人!

完了, 沒了。

可以算盡興嗎?也許, 跟絲路一樣, 「像夢一樣」。

Tuesday, August 10, 2004

10 Aug 2004

今日本來諗住番中大, 但係太遲喇, 都係去買電話喇, 點知都係太遲喇, 問到 Wilson 有關學車的事, 然後去西灣河借左佢的舊電話來用用, 跟住就到尤德去睇牙。估唔到的係, 我竟然唔記得帶 GF 181, 攪到我要俾成舊水, 超無奈。之後就搭超長程車入荃灣, 係 Carmen 教路之下快跑到 bowling 場。原來 bowling 都幾好玩, 個感覺又幾休閒, 可以一面慢慢吹水一面慢慢來的運動。之後到左愉景新城食野, 幾好, 大家傾得好開心, 好耐未試過咁樣組聚。番到屋企睇 24, 好好睇, 已經尾二一集, 好快結局。之後番入房, 睇埋最後十幾頁的 The Da Vinci Code - 一本好睇到爆爆爆的書 - 之前有一晚攪到我不停咁睇, 追到晨早五點先係倦極的情況之下被逼停看去睡。令我追看的緊張程度竟然可以同金庸的小說有得 fight, 非常之唔話得。終於睇到結局, 老實講, 略嫌有點兒....爛...似乎作者係作過程的時候真係 very brilliant, 但作結局的時候真係....呃.....WELL.總之睇完。

有d 失落添。之前搭車等人都把握每分鐘去追呢本書。點知真係俾我一下子睇完的感覺, 好 fulfilled, 但亦都好 lost - 之後點呢?為左填充我未完的「追書飢餓感」, 我就拿起另一本同樣地係書展度買的新書, 四書之一的「孟子」來看。呢本孟子有埋注釋, 主旨, 同埋全白話文譯本, 幾 ok。我睇左兩睇, 發現原來要用心睇文言文真係好~~難。於是改用全程睇白話文, 點知阿軻少講的野越來越難, 齋睇白話文都唔得, 越睇越唔掂, 越睇越唔明, 睇埋原文 + 注釋 + 主旨 + 白話譯本都唔得, 不得了, 放棄哉。

啋~~~~

Friday, August 06, 2004

6 Aug 2004

頂!!!!!!
唔見左個手機呀!!!!!!!

英國的好朋友表哥又回來香港啦, 超開心唷。不過我近來又有人渣老世的 FYP, 又有組爸要做的野 e.g. 今日去練舞, 仲有個 UCFYP 就來要做, 真係....其實我都好唔開心 about 好多時都唔能夠陪到佢, 話晒佢咁多年先番來一次, 而且又同我咁老死喎....唉。

唔見左個手機真係十億個唔方便, 我都唔可以忍受係街度我搵唔到人, 人地搵唔到我的感覺....仲要係街邊入一蚊雞去 payphone 度打電話....真係回到九十年代。頂, 好辛苦呀。

好彩我仲可以 retrieve 得番以前用開的電話號碼咋! 不過無晒所有 SMS Message lu....亦無晒成個電話簿....呢野先係打得我最應。超煩。

同 William 行街, 一下子行得太多, 佢病左, 我右腳的死人頭舊患都竟然觸動到, 再加埋今日練舞, 一到休息的時候基本上已經覺得痛, 停定左個人之後, 痛楚更明顯...唉...我好怕....年紀輕輕就有埋d 咁的舊患....我想話呢d 絕對唔係囉來 show off 俾人睇後生有幾威有幾猛的 evidence - 佢只係會令自己記得個次跌得有幾傷, 個傷口有幾深同埋佢有幾怨魂一樣, 死痴住你唔走。

當我知道我腳痛的時候, 我好 amazed 原來我一直都未 100% 好番。我個一下真係好迷茫。
我心裡面只係不停咁諗住同一句
我可以點做
我應該點做, 先可以100% 除去呢個舊患
我唔想佢好似個計時炸彈咁埋左係我隻腳度
到我老左的時候先突然間爆
唔想
我唔想
我應該搵咩方法
我應該搵邊個醫生
我應該搵乜野療方先得
點算....

..................爸爸口裡說著的「話唔定番風落雨的時候你就會痛到哎呀哎呀咁叫」.....
.....
.....
...
.......
.....好恐怖呀
好恐怖呀.......