Friday, December 24, 2004

24 Dec 2004 台灣 Field Trip Day 1

Day 1

尋晚要成四點先有得訓﹐於是今日就非常之疲累。今日要係六點半起身﹐即係得個兩個零鐘頭訓覺﹐想唔死都幾難。完全唔想起身。之後我怕搭巴士趕唔切於是就搭地鐵。我到左的時候﹐已經見到 Raymond 同埋 Rose 同埋 Asa.

其實呢一刻的感覺係﹕無野。乜野都無﹐對乜野都無晒感覺﹐無晒興奮﹐無晒期待咁。呢一期唔知做乜野﹐做好多事都係咁樣無晒 feel 咁樣囉﹐覺得好多野都係係度 wasting my time﹐完全係唔切合聖誕節呢個咁開心的節日的主題的。

上到飛機﹐精神一振﹐因為架機都算係好正﹐大鄉里出城的阿溥簡直係興奮﹐尤其係估唔到前面個面板會有咁多野。我以為好似坐澳門坐咁只係有一塊餐板拉落來架咋嘛﹐點估到佢﹕有餐板﹐有放手提電話網網兜﹐有一個用來掛衫用的 knot, 仲竟然有一塊鏡仔係前面喎。自問係港男級的阿溥當然就立刻照一照自己塊滿佈暗瘡的爛面啦﹐呵呵﹐好得。

之後呢樣野你仲驚呀﹐咪話我話呀。係手掣呀。拿﹐你見人地的飛機廣告就見得多喇﹐通常都係有一個小朋友係度打機咁樣架嘛﹐係咪?佢會拿住個手掣架嘛。咁大鄉里就梗係以為呢d 咁 high-class 的野係要係好 high-class 的 business class 或者係 first class 先有架嘛﹐點會估到佢係我地呢班賤民坐的 economy class 裡面都竟然可以人人有一個呢?呵呵。

原來呀, 佢面係手掣架搖控器﹐另一面呢﹐就係連碌卡槽的信用卡收費衛星電話。嘩嘩~~好 compact 喎~~嘩嘩~~好先進喎…

未住…未完架!跟住先係好戲呀。我以為呀﹐飛機上面個d 戲都係又殘又舊, 個d 歌都係「搵你來聽」個類啦。點知一開個 menu 出來, 戲係新到唔恨的 (按﹕好似係 “Shark Tales”, 當時係戲院先開畫無耐)﹐簡直係唔使去戲院睇。歌呢﹐仲新﹐新上 Chart 的統統都有喎。仲有機打﹐仲有其他節目睇﹐仲有收音機聽﹐仲有唔算醜樣的空姐…喂﹐想點呀你!?你咁樣叫我搭得果個零鐘機點收科呀咁……..唔該阿機長你同我起碼飛到南非再番高雄呀~唔夠的話來多 round 歐洲呀~

就係咁﹐呢隻傻溥就好開心咁玩足全程﹐心情靚番少少。

其實飛到上去天上面﹐我的心情都唔係好好。係呢一刻我感覺唔到雲海﹐我只係見到一片凹凸不平的 cream 在飛機之下浮動著﹐感覺﹐總是沒有想像上的那麼好。可能因為太累﹐對很多事情的熱誠都冷卻了﹐有點兒令人氣餒的感覺。從前的期待去了哪?有時候真的懷疑自己為甚麼會這樣的死氣沉沉﹐尤其是對這一趟旅程。

聽著五月天的「瘋狂世界」﹐機上的我份外出神。
===========================================
落機了!

等了很久才有落地簽証申請到。那一刻的感覺就好像是回到了中國大陸似的。台灣遠比我想像中的差。我以為是很發達的怎料其實很……應該說跟想像中的差得很遠。沒有美國的現代﹐沒有歐洲的整潔﹐也沒有香港的繁榮。想像不到。台灣是任何一樣也做不到…也許只是一天的 feeling only. 遲一點到了台北﹐經濟重心可能會好得多 (邊望著高雄的發展邊想著)。

巴士唔夠位!天呀﹐點攪架。好好地一架 coach, 竟然唔夠位坐﹐點攪架佢地….唉, 唔開心囉。你知唔知我要坐邊…天呀, 我係坐最後排的最中間個位呀!即係一 dup 車就會成個炮彈飛人咁飛出走廊﹐甚至係撞爆個擋風玻璃飛出車外果個呀!無天理呀!(What I don’t know is, 係之後的咁多日舟車勞頓裡面﹐係我好想好想可以挨埋一邊訓覺的時候﹐先發覺原來我的兩邊四個位都係女仔!我根本就無一邊可以挨埋架!天呀!果時真係後悔都爆燈呀!)

Lunch at 黃鶴樓。硬地板﹐粗糙的桌布﹐簡單的鐵椅﹐圓型的轉盤上面有著沒甚特別的菜式﹐一切都感覺都實在太過…

…大陸。

我選擇了坐在「節目部」的一圍。哈﹐這麼久之前的事了﹐我還是會間中叫他們一伙做「節目部」。感覺很好, 很輕鬆﹐只是我還沒有完全的融入他們。


之後到高雄師範大學地理學系。一字記之曰﹕「悶」。

暗淡的燈光﹐深綠色碎花 tiles on floor﹐發黃的假天花…..總之就係…. Feeling very 大陸。

OMG.

伍世良講野。唔使講, 一字記之曰﹕「屎」。我都唔明﹐點解我地成個dept 都要用齊晒兩文三語﹐但係就一個二個 professor 都講到成 pat 屎咁的呢?阿 5 世的普通話, 簡直係可以俾人係娛樂版登大字報唱足一個禮拜咁差。Ung 耳的程度可以俾八個半至九個佢 (十個滿分)。只能用丟架來形容佢。

台灣的 professor 話佢地唔容易攪 field trip, 因為錢的問題﹐佢地來一趟香港的費用聽起上來夠我自己去歐洲。多謝佢提醒左我唔好以為 field trip 係必然的, 係 take it for granted。No, because there is nothing on earth can be taken for granted.身在福中不知福呀﹐小溥。


然後一個小時的車程去睇泥火山。

未上到泥火山已經見到山路上面有很多灰銀色的「熔岩」﹐either dried or still fluid, 係地上面。要好考腰力咁先可以避得開晒﹐中左的話….都幾大獲呀你都咪話!

(之後的, 係我用記憶打出來的﹐因為個遊記突然間 stop 左, 我諗係我太累﹐係車上面訓著左寫唔到)

見到泥火山﹐嘩﹐好高喎都﹐有成層樓咁高喎…走上去睇下先。嘩好攪笑呀﹐有一鍋灰色的泥漿係度煲緊呀!佢時不時都會突然間出一個大大的氣泡出來…然後一爆左呢﹐就會彈到附近的人身上面有一點點的泥漿﹐我都中左一招呀。好得意呀….但係都唔使留係度咁耐架﹐走得未呀。
(之後發生乜野事都唔記得﹐要睇番相參考先記得番﹐呢樣未做, 遲d 做, 遲d補)

Saturday, December 18, 2004

18 Dec 2004

Greenhouse Present 完畢, 高興過度, 走左去睇 Ocean's Twelve

影評:
高檔爛片

所有資金用來請大卡士明星, 無錢請其他靈魂人物, 例如==編劇==。十個該死俾九個半佢。

總評分 : 4 or 5 over 10

Wednesday, December 15, 2004

15 Dec 2004

今日天氣好正呀!


唉, 休息一天, 原本今日要做 Literature Review 的.....話晒星期六就要 present, 不過....好似無乜原動力咁, 我做左好耐都唔係有好大的進展咁囉。

係做左唔少野, 但係原來搵 lit, 尤其係有目標地搵, 先係花我最最最耐的時間, time - effort efficiency 係極低....而如果你漫無目的地搵, 可能結果會仲快出到。

天呀

唔好 kill 我呀老世, 雖然我唔知你做乜唔 reply my E-mail....

Tuesday, December 14, 2004

14 Dec 2004

好辛苦先考完個 popu, 當然要放一放自己輕鬆一下!唔係講笑!咁難得我係前一晚三點決定自己溫唔切 ( 無錯, 我的中文的確係幾差, 但係「決定自己溫唔切」呢句咁 gap 的說話當時的確係一個「決定」來的, 多謝各位~~~) 於是就做左一個好大膽的決定 - TIP 題!!

絕體絕命!我從來都唔敢咁樣 tip 題, 通常就算我係 tip 題, 我都係每一 part 都識少少咁, 然後就再集中讀一 part 讀熟佢, 呢種就係我所謂的 tip 題。但今時今日(其實係果一刻) 唔同喇, 我無時間喇, 係好多野都唔識的情況底下, 我唯有tip 題。

我 download 晒近四年殘花敗柳出過的 Popu 卷, 發現佢對 Demographic Transition Theory 的兩個 chapter 特別有好感, 咩 Ageing 咁樣就年年都無。於是我就將攻擊範圍收窄到第六、七個 chapter。然後再仔細分析, 發現佢前年出過 Caldwell's Theory. 拿, theory 就得兩個咁大把, 一個 Easterlin , 一個 Caldwell. Easterlin 呢, 都無咩好問, 好難出得到一條 Essay. 但係 Caldwell 就唔同喇, 百搭咁滯。大前年無, 前年有, 舊年無, 今年....仲唔出?!你條殘花敗柳出題出得咁咩咩 (諗唔到形容詞, sorry~ ) 仲「裝」你唔到?哼!

就係呢個時候, 我發現原來已經四點幾, 時間無多, 速刨 references. 背得幾多得幾多, 務求谷盡全力七孔流血地發揮香港典型填鴨式學生絕爆的 Cache memory - 51200000 KB! (如果唔知 Cache memory 有乜特別的朋友請翻閱 ASL CA notes 第一個 chapter)

終於, 係九時三十三分, 掀開試卷的一刻, 看見 Essay Questions 出現 "Inter- generational wealth flow " 字眼的一刻, 我就知道我孤注一擲的圍骰, 中了。我笑了。

Monday, December 13, 2004

13 Dec 2004

拿即係咁....我對你老婆咁好, 堂堂都上足晒 (tutor present 第一日除外), 上堂又唔訓覺, 又專心聽書, lab report 又交足晒, lit rev and report 又盡力寫, 仲學到好多野, E 個度又俾好高分佢, 總之就錫晒你老婆喇....

....
....咁....你聽日可唔可以唔好 kill 我科 Popu 呀, 靚仔花.....?....麻煩你出得易少少呀唔該....我真係乜都唔識架.....我真係走足你咁多堂架, 真架, 我淨係上過四堂都唔夠呀成個 sem...求下你啦.....


>__________________<

Saturday, December 11, 2004

11 Dec 2004

乜都唔好講住~
我睇見個 counter 顯示我個日記
自 03 年 1 月 1 日以來
累積瀏覽人次
快要到一萬人次了
好開心呀!
一萬人次!開心死!
XDDDDDD
多謝咁多朋友的支持
無你地, 就無 Tommy 仔了!多謝大家唷~~
^ 3 ^

Thursday, December 09, 2004

9 Dec 2004

今朝其實去同 mentor 食飯, 但係點知我完全起唔到身, 所以攪到好狼狽...唉....當我以為我自己已經可以起身的時候, 原來又訓番, 到阿美打番俾我的時候, 睇一睇個鐘十二點, 先知道出事喇今次~~!!!!

好彩今日係畢業典禮, 有好多加班車係本部送人落火車站, 直通個隻。所以我先咁夠膽跑到本部就等車...到最後好彩唔係遲好多...

之後又係浪費溫書時間, 做咩唔講。

夜晚同 Zenia 慶祝生日, 好開心耶。大家係 Tony Roma's 食飯食得好開心, 好耐無試過咁樣。都係佢地先夠低低 B B. 不過後尾越講越眼訓, 所以就無乜心機笑。然後趕尾班火車番入來。番屋企讀唔到書嘛。

開始覺得自己無乜心機打日記。越打越瑣碎, 越打越無乜野講, 無乜內涵, 芝麻綠豆的事都打上來, 有深度的說話買少見少。

唔.....語文素質下降了......

Tuesday, December 07, 2004

7 Dec 2004

又係碧秋。今次係 GRM 5110 Statistical Analysis in Geography 的「終極無間」。越來越辛苦, 睇怕都無得訓。

唔讀唔讀都讀左兩年幾三年, 就來畢業, 當初自己有本錢選其他科的, 唔選, 扮清高, 扮有型; 亦是自己親手改 first choice to GRM 的, 怨得了誰?

百萬大道 set 好晒場準備畢業典禮。我站在連綿百米的帳幕下, 呆住了。明年今日, 真的別要再失眠。如果有幸會面。

如果。

Sunday, December 05, 2004

5 Dec 2004

十點半補習, 挑戰。

之後 hea 左一整天, 唔知點解一d 都唔驚, 可能係因為 job 唔 press 到來就唔會知驚的道理一樣...總係咁樣...

今日同阿正講開之前學校的事...講左好多好多野, 發現出好多好多的唔同。其實不禁令我真的很擔心。

其中一個 point 佢終於會肯無咁隱晦咁講出來。你地一大班人成廿個人就一個大 group, 於是就大家一齊有功課就抄, 有 source 出來就一齊抄咁。你話我應為正常的人, 就通常係俾你地孤立的人, 例如係收埋d 功課唔肯拿出來俾你地抄的」

我聽見呢一句個一下都唔係咁震撼, 係後尾講完好耐我諗番先覺。唔借功課俾你地抄的就會俾你地孤立...

好難想像

我以前都試過做 source, 好乖咁做功課, 然後同學知道了, 都找我抄功課。當時我唔覺得係一件咩事, 無乜所謂。但係之後漸漸地發覺做呢樣野的人越來越多, 而且抄功課不但之無令佢地學少左野, 反而其實同做過功課的我一樣咁學到。而且, 佢地因為抄功課, 功課上的成績唔會差得過份 original source 太遠。仲有, 佢地可以慳番好多時間去玩。一舉十得, 可樂不為?

呢一刻你一定會話, 咁今日我借你份功課抄, 聽日我借番你份功課俾你抄囉。

聽住先囉。

你諗下, 咩人會抄功課?唔做 / 唔識的先會抄。ok, 我俾你抄幾次都唔係問題。但份份功課都係你抄我, 我就從來都無見過你個份拿番出來俾大家抄。咁你好著數喎。大家都要做野, 唯獨係你一個就次次一分 effort 都無落過就可以拿到相同的好處。我俾你抄係人情唔俾你抄係道理。仲有, 抄開有條路, 抄開的人係絕少會俾番 source 出來, 因為, 反正其他人一定會俾 source 出來, 有都唔抄我的。咁佢就自然更唔會放 source 出來。一面就白做功課俾人抄, 一面就不停咁抄, 有幾公平一眼睇晒。大家都係同學, 幫輕下都好。

或者你實會話, 大家朋友無計咁多的, 做朋友的邊有得計。的確係無計得咁清楚, 但總唔會一方狂 debit 另一方狂 credit 架, 係嘛。咁樣係一個 unhealthy 的 friendship...為得朋友付出當然就無計...只係, 你點知佢當你係唔係朋友?或者, 佢當你係朋友的用意係唔係為左你的 source? 你知唔知佢平時想唔想同你一齊?定係唔想你唔放 source 所以先間唔中痴下你咁樣?只係為左得到你的好處的人太多, 呢d case 我係中學見得多, 呢d 人我都好唔鐘意。好多時會係鐘意抄功課的人就再唔熟都走埋你度拿 source, 然後就拍拍屁股走人, 以後你有你我有我大家份屬堆...我唯有講句你都得架囉。可能你咁樣覺得我份人真係好小氣, 但呢個係對方識唔識做人的一樣野。

我都自問抄過好多功課。但起碼我識得問人, 半問, 半抄, 半學, 半做, 半記; 咁樣起碼我有心學, 有心跟 source 人學, 一邊問佢內容一邊抄先, 亦有做過出來俾人抄番。我自問抄功課呢方面算係有良心。

所以我一聽到「唔借功課俾你地抄就會俾你地(當成唔正常然後)孤立」的時候...我真係呆左...

個一下的文化沖擊真係好大。

想像唔到囉。唯一想像到的, 是一群烏合之眾...我又唔想像你地想像成咁...

唉, 所以...你明我想講乜的