Friday, August 19, 2005

19 aug 2005

今日本來諗住去九公游水, 都係算, 唔夠時間。拿拿聲番去公司幫阿媽做野算。

夜晚去阿 Wing 同 Sara Birthday Dinner gathering. 又遲到. 對唔住呀各位....>_<

去泰簡單度食, 無想像中咁好食。可能因為本身個天已經連日暴雨無停過, 我地仲要坐出面, 仲要成腳都濕晒, 仲要著住爬山鞋, 仲要shoes and socks都濕到「林」(第六聲) 晒...對腳係咁 up 住晒, 好辛苦, 好凍, 個身又濕....唉

個位又陰陰暗暗咁....個天又....唉

其實我諗個度d 野食真係 ok 的, 只可惜我無乜心情之餘, 又睇唔到自己食緊乜....所以....

我本來都好鐘意落大雨架

番到屋企見到所有窗台都滲水, 我間房尤其嚴重的時候, 就好想殺人
係 windowsill 位的 wallpaper, 可以甩出來的統統都甩晒出來。簡直係令人....ARRRRGGGHHH~~!!!!!!!!

停雨呀!你聽唔聽到呀!停呀~~~俾我d 窗台同 wall紙休息下啦唔該~~!!!!!!!

Thursday, August 18, 2005

18 Aug 2005

乜都唔使理
你睇下個天氣就知 (1/07 註:係「暴雨」)
我出街想買定d 衫準備番工都唔得
到最後都只係買到一條西褲咁大把
仲要又係 G2000
就來正式番工, 都唔知點死

唔想番工呀, 想放假呀

Friday, August 12, 2005

12 Aug 2005

唔明自己點解可以寫日記都咁無恆心
已經係 online 的日記來架喇
仲要無乜心機打

可能依家比起以前的日子過得快樂, 所以無咁多唔開心的野要周圍話俾人知。

對我來講的日記, 可能就只係用來記住一d 特別的事。無乜特別的, 可能都已經落選。

當然喇, 仲要睇下本少爺我係唔係有心情打字先得架。


一號風球珊瑚
大家以為會打到來, 點知都係同我一樣 - 「屎波」~~!

Thursday, August 11, 2005

11 Aug 2005

七點鐘起身, 不得了, 我竟然起得到身喎。好野。雖知道我家陣每一日都係四點幾五點先訓然後一點幾兩點先起身架嘛。(呵呵呵...係咪好妒忌呢~~~呵呵呵~~~你地唔恨得咁多架喇~~~~)

之後就走落無乜人行的大街上面。我須要食個早餐, 但附近的餐廳都未開﹐吉之島都未開, 美食廣場都未﹐附近係無茶餐廳的。於是唯一的 choice 就係 M 記。 但係我估唔到 M 記真係得小貓三數隻。雖然話晒都只係得七點半﹐但係都唔使咁~~少人係嘛, 我記憶中的 M 記早上係好多人架喎。

搭過海巴到紅磡轉火車。天橋上面好~多~人~呀, 條橋好似就快塌咁。見到好多人係度派免費報紙﹐讀報的人有福了!既然睇落份份都差唔多﹐就會一份 am 730 睇下施永青有咩咁巴閉。Metro 唔使拿喇, 以前睇過好多次。頭條日報的外觀唔吸引, 更何況我使鬼睇咁多份來來去去差唔多的免費報紙咩?一份就夠。幾好睇喎 am 730。

「靜音車廂」?咩來架?我畢業前都好似未有的?真係好靜架?
(試搭三十分鐘之後) 挑!把鬼!完全唔覺得有寧捨靜過!

大埔落車, 走上 20C 綠 van, 走往大尾篤去。

其實今日係要去學一星的獨木舟﹐即係最最最初級的。一到場的時候就驚會遲到。到左喇, 又輪到「陌生環境下緊張症」發作。

死喇, 我唔記得帶 cap, 會唔會好曬呢?但係今日落雨喎。
死喇, 我唔係著 swim suit 添。會唔會曬到對手臂甩皮?好痛架喎
死喇, 我唔記得帶橡筋添, 一陣副眼鏡掉左落水咪搵唔番。
死喇, 頭先係大埔唔記得買麵包添。一陣 lunch 咪無野食?
死喇, 我唔記得帶for 落水的毛巾添?
死喇, 出面橫風橫雨, 起晒白頭浪咁, 會唔會俾d 流帶到出公海架?
呢樣死喇....個樣死喇....

到最後, 其實無乜問題。除左個教練好騎呢﹐又唔係教到d 乜野俾我之外, 其實 so far so good。尤其係臨走的時候突如其來了一場傾盤大雨﹐感覺好爽之餘﹐睇見成個海面都好似一塊好厚的﹐深綠色的布咁﹐下面有好多人係度慢慢咁郁佢。而雨打落海面的時候, 因為好大雨 and 好大粒雨, 所以打起好多 splash, 白茫茫一片﹐真係令人難忘。

番到屋企, 累到貼地。

而中午因為出過好一段時間的太陽﹐所以終於都係曬親。頭面頸手都宣佈失守﹐曬到紅 bok bok, 第二朝仲痛添!哎喲~~

Anyway, 係幾好玩的活動。如果可以一班朋友包起一個班的話, 就肯定會俾自己一丁友去學好玩到好多好多倍。

Monday, August 08, 2005

8 Aug 2005

尋晚因為俾嚇人的網頁嚇親, 呆左成晚都唔敢訓...無錯, 我就係咁細膽, 都唔知點解會咁樣...我講俾其他人聽佢地又唔信, 都唔知點解...痴線...

於是我就好慘又好眼訓咁坐係度等天光左先敢訓
可能你會覺得 on 居
但係我真係一合上眼就會見到得人驚的野
所以....完全唔敢關燈 / 合上眼。

於是今日順理成章咁訓到兩點先起身。一起身, 眼屎都未抺就睇報紙。係近來的習慣, 唔知點解。無乜野好睇, 無乜野追緊, 亦無乜野特別。可能係一個字:「八」。

之後就要執野走人。星期一係阿媽公司最 Q 忙的一日, 一定要四點左右番到去, 最遲喇當然, 所以嘛, 今個下午都係游唔成水的了。

執執下野, 又係因為八卦睇下舞台界猛人羅冠蘭的「香港直播」。佢好多野講, 而且有條不紊, 幾勁。呀, 係咪做得舞台的人都係會比較健談 (註:唔係「識講野」。「識講野」呢個 term 係香港通常都係有少少負面意思, 通常都似有或無咁暗示該人係講野轉彎抹角避重就輕)。因為我上次睇呀高志森又係咁, 嘩個肥佬一輪咀咁講, 把口唔停咁講, 但係講野又唔係無料 / 悶架喎, 所以我先咁諗。

又遲左出門口。

番到公司, 阿媽不在。咁就自己拿野來做啦當然, 發覺都無乜野交低, 可能星期一真係太多會要開太多其他野要做, 連 clerical work 都無時間寫低俾我。我慢條斯理咁做左幾樣之後, 想走的時候, 佢就番來。成個節奏即時急速左好多倍, 佢 bang bang 聲咁俾野我做, 我又 boom boom 聲咁跑來跑去仆倒咁做, 唔使十五分鐘, 就做多左好多野 (証明老世唔係度伙記唔做野係千古不變的定律)。但唔知做乜, 佢就係出現左個十五分鐘, 之後我一擰轉頭, 佢就走左。神龍。

六點幾, 做得果兩個零三個鐘野就想走。呢排真係越做越頹。

去打機, 又係果幾味。自己都打到厭。

去食野, 又係果幾味街邊野食, 有少少食到厭。

去游水, 又係九龍公園, 都還好, 夠大, 九蚊好似好抵咁。不過唔明點解夜場都咁~~~多人。下午個太陽咁靚就話者。Dinner time 都咁多人, 為乜呢?

即係咁, 你游都無所謂, 唔好霸住條快線嘛。你地霸都無所謂, 唔好咁多人呀, 一條線塞咁多人, 玩韻律泳咩。你地塞我都忍, 可唔可以唔好自把自為呢?人地話到明係左上右落, 乜得你班阿姐咁 Q 煩係到要右上左落。我知我識得一路游一路扭波咁扭開你地向前游, 都唔使咁考我d 腰力架。仲有, 我唔係話自己識游水就睇低其他人, 但係既然九公都出 post 叫大家「學會游泳, 並了解自己的泳術」, 乜解救你地唔去「了解」下的呢?雖知道「快線」的「快」字唔係真係高速公路咁的快的意思, 但起碼唔好釀成阻塞先啦。唔止我架, 我見其他的善泳者都好無奈。唉。

游下水, 浸下水, 游下, 浸下咁, 到左九點, 好多人都散去, 租用的 lanes 都放番兩條出來, 當堂鬆動晒!!開心, 從來未見過九公咁少人的!立即去馬!......但係已經有心無力。咁少人係打 turn 的好時機...都無心機。

趁少人玩番個背泳先。嘩, 原來又幾好玩架喎!不過好累....游左廿五已經投降, 轉番身來個「阿伯蛙」過埋對面算。之後餘興未盡, 來一個背 start....簡直就係將一大片豬肉狠狠咁 Daat 落水 - 不知 daat 到個背脊幾痛~~~無計, 無學過, 無師扮自通, 當然係啞子吃黃蓮。

真係無乜人喎, 來挑戰極限 - 蝶式!!
即係咁...蝶呢, 就係要隻手向前撲, 然後撥水, 再出水向前撲。咁係完全不自量力的阿溥做出來的時候, 就係好猛力咁 (佢以為) 係水底划一野, 再飛出水面向前力撲。Idealistically should be like that.

現實版係:有條傻仔撥完水後背部肌肉唔夠力, 又無學過蝶式, 對手又無力, 條腰又唔識配合, 於是對手上唔番來, 情況 embarrasing (唔記得中文點寫), 唯有臨時臨急踢下對腳....一時間, 水中出現了一隻外星怪物進行某種極似叫救命的神秘儀式, 嚇得池中人人雞飛狗走。

夠瘀未?

Anyway, 我鐘意泳池無乜人。沖涼都唔使排隊。

之後同毛毛兩個人食左一間上樓印度餐廳。膽粗粗試下, 一入門口, 見到勁多印度定尼泊爾定泰國定唔知邊個國家的人, 但係膚色唔深的, 係度開 birthday party. 當然係唱緊 Happy Birthday. 全間餐廳都無佢地以外的國籍的人。我登時想打退堂 drum. 不過阿 waitress 姐姐好 nice 咁帶左我地去一個 window 位, 望街景, 幾得意。然後睇下佢地又老又中又小朋友咁玩得好開心, 亦無咩騎呢感覺了。諗都費事, 一於就 set dinner, 反正都唔知食乜野。

先來印度薄脆。幾好。個 sauce 太辣, not for me.
之後鐵板 (熱的, 滋滋聲的) 香料雞。似咖哩 (定沙嗲?唔記得)。香料多, 幾好食, 但太辣, (又)唔岩我。不過平心而論係香的, 幾好吃的, 只係我個人食唔到辣。
之後 Garlic 炒椰菜。全晚最似中國菜的一道。我不嬲都係Garlic 的 fans, 而佢又似中國菜, 所以食得最多。
咖哩雞, 唔辣的。但就係因為唔辣, 所以應該香料落得唔多, 所以唔香。而且好~~溜(第六聲), 食多幾啖都填滿個胃。所以少食。
白飯同 Nan Bread. 無乜特別, 可以用來送咖喱。
Mango Lassi. 我飲的, 印度特色飲品。似奶昔, 口感 creamy, 幾好。飲到完餐時都無話變味變酸。
甜品係 surprise: 叫做 Gulan Julab...好似係咁卦, 係炸奶粉球喎。熱的, 幾好食。 Golf 咁大粒, 但一人一粒已經係太多。太溜。
140 蚊兩人, 仲不停有現場的小朋友過來撩我地玩, 仲有不停的印度勁歌播放, 仲有現場真人一家大小係餐廳中間興起就跳印度歌舞, 值回票價。

呀係!
之前因為~~~終於~~~試左久仰大名的「澳洲牛奶公司」的炒蛋多士同埋凍奶茶, 所以胃口減少。炒蛋果然係好味, 多士果然係大塊, 凍奶茶果然係好好好好好好好好好飲。

不過, 因為睇過太多次其他人讚到天上有地下無的嘉許, 所以 expectation 太高, 所以第一下食落其實覺得無乜特別。不過 overall speaking 係 GOOOOOOD 的。

p.s. 打下打下, 講下又多d 講下又多d 咁, 篇日記又攪到咁鬼長的....又會....點解我一係唔打日記一打就咁多..... O____o