Wednesday, November 29, 2006

Doraemon Animated Gif

Oh it's always good to be reminiscent :-)

MHP Stands for Monster Hunter Poisoned!

MHP Stands for Monster Hunter Poisoned!



自從成功地將部 PSP 模擬器升到做 2.71 之後﹐我就突然間 open to 一個前所未有咁多免費 game 的境界!基本上我 download 落來的 game 係多到玩多一年都玩唔晒。

你話驚唔驚 / 正唔正先?

其中一個 game 叫做 Monster Hunter Portable. 顧名思義﹐就係 Monster Hunter 系列的 PSP 移殖版本。無意中開左﹐花左好耐時間諗緊個主角應該係咩膚色﹐咩髮色﹐叫咩名等等….終於整左個白髮﹐棕色皮膚﹐短頭髮的男主角﹐好鐘意呢個樣。By the way, 我總係覺得長頭髮的男人係好無來神氣的﹐就算張耀揚咁多人話佢型我都覺得佢係差咁d…就係因為太長頭髮。Oh, 離題添…

Monster Hunter Portable 係我第一隻玩的 MH 系列。遊戲係 Hack-and-slash 式的 ARPG﹐我記得會比較似的應該係 Diablo 了吧?唔…Game 到 quote時方恨少

遊戲系統﹐講真﹐非常之 newcomer Unfriendly. 完全無接觸過的人要上手真係要番d 時間。 Technically speaking 即係遊戲的 learning curve 係好平的。點解呢?因為遊戲的系統涉獵非常廣泛﹐選擇很多﹐所以一時之間係唔會知道自己要做乜野的。唔知係我蠢定乜野﹐呢個 game 我用左差唔多兩日一共九個鐘先開始master 到一定水準的基本功。Gamespot 上面寫的learning time 就 1 hour﹐但係 “Difficulty” 就係 “Hard”。對於一部手提遊戲機來講﹐要摸一個鐘先摸得識 (識﹐唔係熟) 只能夠係 RPG 大作中接受﹐MHP 係可以的﹐問題係﹐一個鐘根本唔得﹐而且 Gamespot 唔知係同佢有牙齒印定乜野﹐俾好低的分數佢 (佢講緊的係 Monster Hunter Freedom, 歐美版的 MHP, 原裝 MHP 係日文)﹐但大部份的玩家都高度評價。

同其他 ARPG 差唔多﹐有一個村落﹐裡面可以買野﹐接任務﹐休息等等。一樣係無敵的村落﹐即係你係裡面就一定唔會有事﹐唔會有怪物果種﹐就算出面可能有十隻火龍。遊戲完全沒有 storyline 可言。只係不停咁接任務﹐如果你對東做一件事﹐西做一件事感到不滿的話就唔好玩呢個 game。

Game system 有回合式培殖系統﹐調合系統﹐交換系統﹐武器升級系統﹐發掘系統﹐育成系統……總之就係多野到震。

戰鬥中沒有 Lock-on 係最惱人的﹐因為無得 lock-on 好多時都變成傻仔咁亂打一通打極都唔中。而且打鬥動作甚為遲滯﹐叫玩家乾著急。

我最欣賞的是音樂。 Capcom 搵來 Dolby Digital 做後盾﹐Sony 的播放水準﹐再加上動聽的音樂﹐簡直係正。所以我每次打的時候都必定戴 headphone 來聽真佢的音樂 / 音效。Dolby 真係 Dolby, 有好多次我係靜的地方又無關部機的時候﹐我都會以後我聽到的 ambient sounds 係現實環境傳來的﹐點知我一除低 headphone 原來d 人聲同交談聲同狗吠聲都係個 game 度出來的。真係勁真呀。極具水準的音樂和音效係令我非常投入個 game 的一大原因。

=========================

但係…星期一晚我打到4:00am 先捨得訓﹐星期二番工都已經覺得有少少累。跟住尋晚因為成功討伐大怪鳥 (我死左好多次呀!打到人都燥晒)﹐又攪到三點先訓。

今日﹐我完全 feel 到咩叫「睡眠不足而導致腦閉塞」……..就算對住老世封 e-mail 我都完全諗唔到野….真係空白一片到不得了。

因為腦袋正迴盪著 MH 波瀾壯闊的音樂…..hahaha….

Monday, November 20, 2006

開始進行搬日記過程

今日開始慢慢將原本的 showhappy 日記

慢慢搬過來 Blogger

其中一個大原因係因為知道 Google 已經買起左 Blogger

而且 upload photos 又唔再須要 Hello / Picasa

而且又可以輕易 link 到 Youtube 的 videos (因為都俾 Google 買埋)

而且用 Google Docs & Spreadsheets 又可以直接 upload

仲可以用 e-mail publish blog posts

咁攪法﹐想我唔用都唔得喇

今日開始就將 showhappy 的「家」搬過來呢邊

希望趕得切零七年一月一日之前造好﹐因為到時就會係 online diary 四週年的大日子。

Friday, November 17, 2006

17 Nov 2006 沙嗲王

前幾日屋企的鐘點唔得閒來﹐於是我地一家人就唯有出街食。咁阿爸阿媽又話係食屋企附近的快餐廳。我話頂唔順﹐食來食去都係呢幾間真係人癲。反正大家都唔係屋企我就當然趁機會慫恿佢地出來銅鑼灣食野喇。好彩老豆到最後都話好。

本來都諗唔到食乜野﹐就諗住食沙嗲王算數。諗諗下都係唔好﹐因為我同細佬都仲未病好﹐不如就食金滿庭好似清清地比較好 (咪玩啦﹐金滿庭又會係「清清地」咁喇)。但係因為晚市的時候要等四個位實在係幾難﹐於是就叫左百無聊賴的二少去左拿位先。

點知好靠唔靠就靠著個完全靠唔住的二少。全家人都等住佢開飯的時候佢竟然掛住去世貿打機唔去拿飛﹐到佢去到的時候已經係七點有多﹐咁當然係等都唔使等喇因為佢拿住廿幾號飛但係先叫到五號。老豆就最唔等得的﹐無謂要阿大老爺企係度等位咁有失身份喇。於是唯有九秒九的速度由時代飛奔去銅鑼灣廣場。

好彩新的沙嗲王地方大到無倫﹐等都唔使等直行入去就已經有位。

食左好多野。其中最豪的場面係一人一大碗龍蝦湯﹐但其實都 $ 12 一碗咁大把。佢地話如果可以有埋蒜蓉多士同個湯一齊飲就會更加正喎。識食得你呀…

果頭先叫完白咖哩豬扒飯﹐仲同佢地解釋係呢度的招牌菜做左好多年﹐上菜個陣佢地又問呢碟係乜野來架﹐食兩啖又話幾好食喎咩名呀…..攪乜鬼呀你地….

好難得我阿爸阿媽話「芝士焗雜菌」好食。你知喇﹐佢地通常都唔鐘意食d 咁「漏」的野架嘛。

另外﹐我阿媽話來到沙嗲王無理由唔食沙嗲的。我呆左一呆﹐心諗呢間野好似叫做沙嗲王但係從來都無見到有人食沙嗲架喎…..於是我地四個人十六隻眼一齊睇均成個 menu, 終於係右下角一個比「加一服務費」更細隻字的位置見到有串燒食。叫左三雞三豬。個所謂沙嗲醬不提也罷﹐唔怪得佢叫做沙嗲王但從來無宣傳佢的沙嗲。不過!個串燒幾好食﹐唔點醬仲好食。

服務唔錯﹐一按鐘就有人來。俾 80 分!

埋單 270 四個人﹐老豆似乎幾滿意。最緊要過到太上皇呢關﹐咁本王下次先可以有 bargaining power架嘛。

名:之嘛就係「沙嗲王」囉
地:銅鑼灣廣場一期 (電車路出面果一期) 九樓全層
電:2893-6667
必食:咪又係「白咖哩豬扒飯」﹐係﹐我知係好耐架喇﹐但咁耐以來都咁賣得﹐實有原因的。

Thursday, November 16, 2006

16 Nov 2006 天星碼頭

越來越唔明白呢個香港到底攪乜鬼。

上星期六﹐我去左天星碼頭影相。個感覺….其實真係好令人唔捨得﹐同埋好無奈。點解我地的政府總係係度做埋晒d 唔應該做的野﹐應該做的事佢地又總係唔做的呢?

真係好唔開心。點可能話拆左個鐘樓跟住保留番個鐘的芯就叫做保留左﹐就叫做做左野?

我老豆係天星碼頭遇到個鬼佬﹐個鬼佬話 「咁同搵人來拆左我間屋打爛晒所有野﹐跟住俾番一塊碎片我留為紀念﹐有咩分別?!」

又係喎。

唉….

我都有係天星碼頭的地上面畫過許願的星星﹐都有寫過話唔好拆的字條﹐但人微言輕﹐可以怎樣?

原來﹐被強權欺壓的無奈﹐是真的可以被扭曲成為忿怒。

Monday, November 13, 2006

13 Nov 2006 CPK

CPK 呢條 PK 提議另外九位 PK 朋友一齊食 CPK

是日 Juliet 姐姐牛一慶祝。本來聽見有九個人﹐都唔知食乜野好。九個人﹐最好有間房仔呀﹐咁如果要有房仔的去食一生任食都好呀﹐九個人應該可以有一個房仔。但係要等到九點半後先可以開始食喎﹐而且九個人都係食一模一樣的任食好似悶左少少咁。為免大家話太貴同埋唔多野食﹐於是再諗。

跟住諗下不如食和民啦﹐反正 Juliet 都鐘意食和民。但係和民真係點睇都唔似係安置到十個人。

跟住諗下不如食金羅寶啦﹐但係佢地會唔會覺得成二百蚊好似好貴咁呢?

都係唔好﹐都係我最愛金滿庭好。但係….金滿庭好似得一張大Table﹐咁萬一等極都等唔到咁點算….book VIP 房又會有 minimum charge…..十個人會比較貴的 minimum charge.

跟住諗下不如食金不換呀﹐上次食個個位都幾好呀….係囉﹐都係同佢地一齊食之嘛…又食?咁即係 ban 得啦。

不如食泉章居咪得囉﹐酒樓﹐夠晒熱鬧….但咁咪好似蘇永祺果邊的「例牌」行程咁囉….又來?唔制。

食樓上的沙嗲王夠晒大地方又好食….但生日食沙嗲王好似唔係咁好….

食 Café 囉….Juliet 鐘意食 Café…..但邊間 Café 可以坐得舒服食得好仲坐到十個人一齊舒舒服服呢?聽聞 Baby Blue 好似幾好但係未試過….

如果人少的話都可以試下 Agnes B. Grill 的…但係我地十個人又咁「草根」﹐去到只會失禮於人前。

欣葉台灣料理轉左手之後綠色變紅色﹐但我係出面睇過﹐裝左電視之後勁似茶餐廳….My god!

阿拉麵館…Annie 番來個次同佢地食過

隔離魚一丁﹐唔值呢個價。

阪前壽司好食又抵﹐但要等十個位﹐我諗等到聽朝「早茶時段」就有位喇…

多番選擇底下﹐我見 openrice 上面大家都話印尼餐廳 1968 好食﹐於是就特登去試菜。格調無得頂﹐簡直係高級西餐廳一樣。於為一天都光晒的時候﹐忽然間醒起 Juliet 可能唔鐘意食東南亞的野﹐於是打個電話去買佢「食印尼菜好唔好呀」﹐點知佢真係話唔想食。大檸樂!立即埋單閃人﹐去下一間!

咁點算好呢?只係得番一日的時間﹐於是我就再上 Openrice 搏命咁搵。……..

@東京的喊面太多﹐ Italian Tomato 食唔飽﹐南翔小籠包唔好食﹐小肥羊打邊爐陣味太勁唔係個個頂得順﹐潮樓上次先去過﹐Fat Angelo’s 食物水準大降﹐清亭食過﹐燕萍都差唔多﹐泰簡單價錢唔簡單﹐紅螞蟻太 cheap﹐Pumpernickel 坐唔到咁多人﹐Towngas Avenue 可能會貴左少少﹐梁山泊直頭太貴…

價錢﹐環境﹐人數﹐食物﹐七除八扣﹐成個銅鑼灣都俾我剔得七七八八。剩低落來的﹐不外乎幾個﹐仲要係聽落都係食差唔多的野:Outback Steakhouse, California Pizza Kitchen, 同埋係 CPK 樓下應急的 Tony Roma’s.

咁選擇 Outback 同 CPK 之間﹐我諗都係先選 CPK。話晒我肯定佢夠大有位﹐唔使好似 Outback 咁逼。反正我都食過幾次﹐覺得幾好食﹐就一於選呢一間啦。

攪左一大輪﹐終於都可以安安心心咁去同咁多朋友一齊 gathering, yeah!

不過到左星期一晚﹐竟然係一坐低就俾 Janette 話「俾左三個禮拜時間你諗﹐呢d 人都淨係諗到來食 CPK 咋!早之係咁過去尖咀個邊我有 VIP Card 呀嘛!我以為你諗左三個禮拜會諗得出食d 乜野咁巴閉﹐原來都只係 CPK」

無言。苦笑。叫杯凍檸茶靜靜心算數。

===================================================


What I liked most: Fettucine with Garlic Cream (with Shrimp & Chicken, our choice); Spaghetti Carbonara; White Pizza; Five-Cheese Pizza; Classic Caesar Salad.

California Pizza Kitchen (Causeway Bay): Times Square Food Fair 13/F

另有尖沙咀店﹐海港城 LCX 內﹐但長期勁爆。

另有旺角店﹐女人街尾﹐登打士街﹐家樂商場﹐Green Box 樓上﹐1083 未有佢的商業電話登記。九點半後有特價﹐指定 dishes either $38 or $48, 但係係 supper portion (份量較少), 唔係 normal portion. 但一樣咁好食。

後記:好多 openrice 的人都話銅記分店好唔得﹐比起尖咀差好遠。尖咀係點我唔知﹐但銅記呢間好好食喎﹐同旺角一樣咁有水準﹐唔覺有咩唔妥。連之前 Juliet 係度食過話唔好食﹐今次都話「好食好多」。

Monday, November 06, 2006

6 Nov 2006

全城期待!第七代家用遊戲機的市場第一大期待霸主之後: PlayStation 3 將會係五日之後 11 Nov 於日本首推出市場。香港將於 17 Nov ! 萬眾期待!

…..而我….個人來講比較期待佢出左老翻先買 (笑) (汗)……

另一邊廂!任天堂當年超任的強勢被 PS 一出場就打敗﹐經過 N64 和 Gamecube 的失敗之後﹐「捲土重來」之作 Wii 亦將會係 19 Nov 於北美洲首先推出 (竟然唔係日本先?!)。

而另一邊廂!銅鑼灣皇后餅店竟然執笠!阿溥今朝無飽可食﹐唯有走去 Pret a Manger 挨十幾蚊一個細到不得了的三文治…..咁樣儲錢法儲十年都買唔到呢兩部野!

========================

最近睇翻 Openrice ﹐又燃燒起我對周圍試美食的原始獸慾….有無人願意同我一齊冒「生命和心情危險」周圍試食?