Monday, May 28, 2007

台北之旅完結

佛誕於週四﹐好多香港的打工仔只要請多一日假﹐就可以四五六日咁玩四日。於是﹐外遊又成為左眾多見識少又貪得意的香港人的活動。

包括我地幾個。

之前都見到好多人係問廿四號的台北團﹐都預左應該會有幾多香港人都會去台北。而且之後訂機票的時候又見到旅行社 agent 的電話前貼住的指示係咁:

「你好﹐傻仔旅行社﹐佛誕台北特惠圑 1799﹐我叫阿湯美﹐有咩可以幫到你」

咁多個地方﹐日子﹐價錢﹐選擇﹐都唔講﹐一開波連自己個叫都未講就話「佛誕台北」幾多錢﹐你可想而知有幾多人問﹐有幾多人想去。

點知﹐去到台北﹐真係 everywhere 都聽到有廣東話。

貴至台北 101, cheap 至夜市後巷﹐旺至台北市中心﹐僻至十分大瀑布....都聽到有香港人高談闊論的聲音。

一係就香港人講野特別大聲﹐if not, 呢幾日的台北真係真係俾香港人踩到陸沉。

去到九份仲驚﹐成條好似赤柱咁的街﹐個個阿嬋都對住我地講廣東話「好靚呀試下食啦」﹐「好平咋喎埋來試下啦」。

忽然間﹐既 shame to be a HKer, 又 proud to be a HKer. 好矛盾的心情。

詳情有機會再係另一邊的 blog 度打出來。刻下﹐小弟忙著為自己咁大個仔第一次自己出門而準備中。

湯美那一個獨闖 (衣家似乎係「hea 闖」多d...) 西班牙的~!

Monday, May 14, 2007

香港人真該醒一醒

又話人地俾填鴨教育你﹐教得你幾唔醒目。OK, fine, 咁幾個大學生寫多少少野出來俾大家講下﹐就立即舉晒腳咁指控佢地「傷風敗德」﹐幾咁不容社會接受。

原來香港人話自己係國際大都會﹐有容乃大。統統都係假的﹐講就容易﹐一有人講錯少少野﹐就立刻喊打喊殺。咁同塔理班要d 女人都戴晒黑面紗有幾大分別呢請問。拿﹐唔好咁口快答我話「差好遠」呀﹐你諗真d。

之後又笑人地其他地方的性思想唔夠開放﹐又笑人地印度呀中東呀咁﹐係電視上面見到有親吻鏡頭都要入稟法院告佢地﹐咁樣的思想好落後。香港人﹐你地又有幾 open 呢請問?

咩叫做沖擊?沖擊就係講一d 平時無人講過的野﹐講一d 大家平時 took it for granted 的野﹐講一 d 大家都唔敢講的野﹐講一d 大家都遺忘了的野。若然講來講去都係 within 我地己知的範疇之內﹐咁講來做咩?仲有咩進步?有咩意思?

沖擊之所謂沖擊﹐就係要開啟大家的思想之嘛。但完全受唔起丁點沖擊的社會﹐同以前歐洲教廷燒死所有唔認同神的人一樣。尤其係果d 思想突破的科學家。

你睇下﹐呢個就係香港的教育喇。呢個就係香港的社會喇。你唔想再同呢幾百萬人一樣「倒模」出來的思想方法咩?你唔想再好似呢種咁膚淺的方法去探討社會咩?

無問題﹐如果你過得到出面咁多個日日睇「便利」睇「忽周」的人的話。


一方面﹐把口講到幾咁想有新思維﹐另一方面﹐有所謂少少的沖擊 to the 舊思維的框框﹐就立即響起 Red Alert。政府話要定罪﹐代表幾百萬思想比中東人更守舊的香港人抹殺你們﹐大學要警告要劃清界綫﹐最好你地自己話唔關我地大學事係你地班學生自己個腦亂諗野﹐校長要放棄學生自保﹐最好你地認埋錯等我平平穩穩咁份靚的政績﹐管理層要同學生斷絕關係﹐差在未講到出口「就當我地中大無收過你呢d 學生」。

呢個係乜野世界來架?!呢個仲係唔係我最愛的香港來架?!

Thursday, May 10, 2007

鑽石能量水的騙局

唐老鴨是納粹黨?!

驟眼一睇﹐覺得非常不可思議。大美國主義的「跌落來」點會畫咁樣的片通?

Youtube 上盛傳呢段片其實係 1941 年的時候畫來作為 War Propaganda 的其中一環。看來此言非虛。

p.s. 唐老鴨後來發夢時的片段﹐極盡迷幻之事﹐視覺上非常前衛﹐even 幾十年後睇番都覺得好前衛。

p.p.s. 其實我覺得唐老鴨係輸送帶工作個段﹐真係笑爆咀。可能我低B

大國崛起喇﹐問你怕未

Wednesday, May 09, 2007

莫生氣

人 生 就 像 一 場 戲 , 因 為 有 緣 才 相 聚 。
相 扶 到 老 不 容 易 , 是 否 更 該 去 珍 惜 。
為 了 小 事 發 脾 氣 , 回 頭 想 想 又 何 必 。
別 人 生 氣 我 不 氣 , 氣 出 病 來 無 人 替 。
我 若 氣 死 誰 如 意 , 況 且 傷 神 又 費 力 。
鄰 居 親 朋 不 要 比 , 兒 孫 瑣 事 由 他 去 。
吃 苦 享 樂 在 一 起 , 神 仙 羨 慕 好 伴 侶 。

要有多大的智慧﹐才能從自己的一生之中﹐歸納出這一首「莫生氣」呢?

而﹐又要有多大的智慧﹐才能從短短幾句之中﹐真正的參透人生的大智慧呢?

到最後﹐有幾多人能真的從此心如止水?

「莫生氣」的最大特點﹐就是完全不難明白。沒有甚麼古文﹐沒有甚麼大道理。很平白很淺俗的跟讀者說一個小故事﹐猶如一個老伯伯在公園內跟你「吹水」的一段話一樣。

Tuesday, May 08, 2007

兒女聚會

今晚係好耐都無試過聚埋一齊的組仔女 gathering. 老實講﹐真係好耐。

但係見番佢地﹐原來都真係幾開心﹐起碼見到佢地俾到我的感覺係好開心﹐同埋好八卦。有時候八卦真係一種唔成熟的表現﹐但係透過呢種純天然的唔成熟﹐你可以大條道理咁變得幼稚。你可以暢快地發揮你當年最擅長的講爛 gag, 講廢話﹐講八卦野﹐尤其係八卦野正常化呢個過程﹐最為每一個年輕人津津樂道。

那一種大口大口地吞下你回味已久﹐但又久尋不到的味道﹐一下子都回來了。望住他們﹐你既品嚐現在的這一種味道﹐亦回味你自己年輕時的那一種味道。細細比較﹐自己的記憶再模糊也好﹐也是自己的。「自己的味道」﹐總能不經意地為你最美味的回憶加分﹐其他的總不及它的原汁原味。

我也曾經過﹐一班朋友在 café 中不停地說無聊話。

我也曾經過﹐幾個要好的朋友在深夜的碧秋 user area 和 FYT 奮戰下去

我也曾經過﹐在最失落的時候﹐還要做 FYT

我也曾經過﹐當我終於完成了我自己的FYT之後﹐我沒有立即回宿舍睡個三十多小時沒有睡的覺 – 因為我的朋友們還未可以。

我也曾經過﹐放鬆了之後﹐就是尋找工作的失落。

大伙兒的生命﹐都是那麼的不同﹐又﹐那麼的相似。嘿﹐畢竟都是同一個 dept 的人﹐你想有多麼的不同?

Wednesday, May 02, 2007

每個男人身後的女人

每一個男人﹐成唔成功﹐身前身後身側邊﹐都總有一個女人....

...阿媽。

好煞風景呀可?

Well...呢個世界就係咁奇怪

=====

曾幾何時聽過一個類似係笑話的道理﹐就係話每一個孩子 (尤其男孩子)﹐無論佢係五歲定係五十歲﹐當佢同阿媽講一樣(佢以為係)秘密時候﹐每一個阿媽的心裡面其實都會講句....





.....「仔﹐其實我一早就知啦」

=========

今晚同作為某大保險公司首席 (只有我認為係) 財務規劃師的媽媽﹐談論左一輪閒話家常之後﹐終於談到錢的問題。

我呢個阿媽有幾爆炸呢?你睇睇

condition 1: 佢唔知我未番工之前有幾多錢

condition 2: 佢亦唔知我每次出街使幾多錢

condition 3: 通常買貴左少少野﹐或買平左﹐佢都唔會知﹐尤其係打機用品 / 衣著 / 食左落肚。我從來都唔講。

condition 4: 佢唔知我有無秘撈

condition 5: 佢唔知我有無出 bonus, 出幾多

condition 6: 佢唔知我有無借錢俾人

起碼我諗到呢六個 condition 先。咁係呢六個 condition 底下﹐你要去估一個人仲有幾多錢身家﹐都好難估喇掛?

不過﹐作為懷胎十月痾你出來再養大你的阿媽﹐要睇穿你個衰仔實在係太易。加上﹐仲要係考好晒試拿晒牌的註冊 Financial planner, 你話我副身家﹐仲有幾多秘密可以守到?


佢隨口一 up, 講左個數﹐雖不中﹐亦不遠矣。我暗抹一額冷汗﹐仲要扮無野。佢出左我房之後﹐拿拿聲睇下 HSBC 個 token 仲係唔係度﹐有無俾人做過手腳﹐佢唔係睇過 bank account (s) 的話﹐點會知得咁準?

好驚....