Wednesday, November 21, 2007

Wednesday, November 07, 2007

傷仲永

金谿民方仲永,世隸耕。仲永生五年,未嘗識書具,忽啼求之。父母異,借旁近與之。即書詩四句,并自為其名。其詩以養父母、收族為意,傳一秀材觀之。自是指物作詩立就,其文理皆有可觀者。邑人奇之,稍稍賓客其父,或以錢幣乞之。父利其然也,日扳仲永環謁於邑人,不使學。

  予聞之也久。明道中,從先人還家,於舅家見之,十二三矣。令作詩,不能稱前時之聞。又七年,還自揚州,復到舅家,問焉。曰:「泯然眾人矣。」

  王子曰:「仲永之通悟受之天也。其受之天也,賢於人材遠矣;卒之為眾人,則其受於人者不至也。彼其受之天也,如此其賢也,不受之人,且為眾人。今夫不受之天,固眾人;又不受之人,得為眾人而已邪?」

Sunday, November 04, 2007

矯枉過正@我愛香港所以愛之深責之切

餐廳禁煙果面﹐講左好耐﹐終於都有結果。而且 so far 我所見到的係﹐成效都唔差。可能我去親的餐廳都幾守法。

跟住就來一個停車熄匙。呢個都係一件好事﹐但係﹐立法?Well….

曾幾何時聽過﹐其實停車熄匙﹐唔會比起唔熄匙﹐好得幾多。不過﹐因為車的廢氣的排出口真係好近行人﹐簡直就係自己腳底一樣﹐所以問題就會好似「近左好多」咁。

停車熄匙﹐我唔係反對立法﹐但點樣執法﹐真係好大疑問。立法後﹐會唔會情況好左?定係人人都選擇唔停車﹐慢慢咁向前行呢﹐或者死兜爛兜﹐總之就係唔肯停車呢?

呢個未發生的事﹐唔可以算佢「矯枉過正」。以下呢件﹐就珍珠都無咁真。

GOD 俾人充公晒 d 衫個單。

我真係諗爆頭都唔明﹐點解會 target 佢地。係﹐咁佢地大熾熾咁寫晒個名係度﹐的確有少少唔好。但咁樣踩界的衫﹐成個香港都係啦。你拉得幾多?

今次的 “IDEA”, 唔知係淫審處班古老石山諗出來的﹐定係警察自己食飽飯諗出來的﹐定係海關呢 (關海關咩事呢其實?我又諗唔出喎)? OK 你想拉晒所有你地睇唔過眼的野﹐咁同專制獨裁﹐又有乜野分別呢?呢度係香港﹐唔係北韓喎﹐我地唔想有人民的思想控制。

跟住﹐就係到底決定話要告佢地的人﹐佢地明唔明咩叫做創作?

成日話香港係文化沙漠﹐無人肯創作。依家有啦﹐你睇下攪成點。如果你話小朋友唔肯去試新野﹐但攪左個大頭佛出來又一味係罰﹐到頭來又灌輸「要乖﹐唔準曳曳」的意識俾佢。過多一段日子就發覺小朋友點解一d 創意都無﹐成舊飯咁慒盛盛….

….咁應該怪邊個呢?好明顯啦下嘛﹐唔使畫魔鬼畫出腸….

跟住﹐就係到底決定話要告佢地的人﹐佢地到底知唔知 G.O.D. 平時做開乜野生意的呢?佢地的風格又係如何的呢?

老實講﹐雖然我個人應為GOD 的野真係好 X 貴﹐我完全買唔起﹐但我好欣賞佢地的氣質﹐佢地創作。正當我地一點一滴咁失去緊我地自己好寶貴的本土文化之時﹐佢地用左好多唔同的方法﹐將我地的本土文化一一咁用商品或者用品呈現番出來。而且佢地唔係做一次半次的 theme, 或者係一年半年的 promotion period﹐而係一路咁做落去。

我唔覺得佢地係第一個人 / 第一班人會用香港本土文化來做 theme 的 designers, 但堅持左咁耐到最後可以挨出個名堂的﹐相信都極少。香港人的眼光向來都好奇怪﹐一時好醒﹐一時懶 G 醒其實豬頭炳。所以佢地可以做到咁耐﹐我覺得應該支持。而且我間唔中都有去 visit 下佢地的總店﹐真係唔錯架喎 d design.

我真係好想問廣大的市民﹐唔通你地真係覺得咁樣係岩?雖然係大纜都扯唔埋﹐但我都想問埋﹐當年國際知名的大衛像﹐因為塑像係全裸的﹐所以就係「不雅物品」?你地班香港人唔係想其他人笑死我地下嘛?

喂我唔係反中亂港﹐但我真係唔想俾人睇到我同共產黨d 保守派係同一樣眼光呀。我地呢一代﹐衰衰地都叫做讀「番書」大的﹐我好相信我地唔應該有咁樣的「世界觀」同埋「文化觀」。咁樣真係太可悲﹐太可恥啦…..

唔怪得我去到西班牙﹐其他人問我以家香港回歸祖國﹐係唔係夜晚有 curfew? 有無黨領袖崇拜?有無禁制我地的言論同埋封鎖消息?

唔係一個人問﹐係將近十個人﹐係唔同的城市遇到的。

你睇下我地香港依家俾左個乜野的 image 人地睇﹐我真係唔敢相信﹐我地呢個最愛的香港﹐我呢個最感自豪的自由之城﹐我呢個最感自豪的City of Educated…..

原來﹐唔單止人地睇我地的外表都唔覺﹐原來自己身處其中睇番﹐都唔覺。喂你地睇下啦唔該﹐醒下啦唔該。