Friday, December 28, 2007

要屈蛇﹐先要學識咩叫做「醒醒定定」

男 女 共 宿 中 大 生 罰 停 學 一 年 27/12/2007

【 記 者 梁 美 寶 報 道 】 為 嚴 打 學 生 在宿 舍 內 亂 搞 男 女 關 係 , 中 文 大 學 校 方 近 月 決 定 嚴 打 男 女 居 住 在 同 一 宿 舍 單 位 的 「 鴛 鴦 蛇 」 ,一 名 中 大 工 程 系 二 年 級 男 生 因 在 女 友 宿 舍 居 住 , 被 校 方 重 罰 停 學 一 年 。 有 中 大 逸 夫 書 院 宿 生投 訴 稱 , 校 方 近 日 瘋 狂 「 打 蛇 」 , 有 職 員 未 經 學 生 同 意 擅 入 宿 生 房 間 , 侵 犯 學 生 私 隱 , 但 中大 發 言 人 否 認 指 控 。

中 大 學 生 紀 律 委 員 會 在 5 月 份 的 會 議 中 , 指 有 一 名 就 讀 工 程 系 二 年 級 的 男 生 因 屢 次 違 反 宿 舍規 則 , 多 次 在 女 生 宿 舍 「 屈 蛇 」 , 又 被 投 訴 滋 擾 其 他 同 學 , 屢 勸 不 改 , 終 被 委 員 會 判 罰 由 今年 9 月 起 停 學 一 年 。 據 悉 , 該 男 生 不 滿 校 方 的 決 定 曾 作 上 訴 , 惟 校 方 最 終 仍 維 持 原 判 。 據 悉 , 該 男 生 長 居 於 其 女 友 位 於 聯 合 書 院 湯 宿 二 樓 一 單 位 , 女 友 的 同 房 對 他 長 期 居 於 房 間 感極 度 不 滿 , 雖 曾 多 次 投 訴 , 惟 情 況 仍 無 改 善 , 該 男 生 也 曾 三 度 被 校 方 「 捉 到 」 於 女 生 宿 舍 出現 , 校 方 最 終 作 出 停 學 決 定 。 一 名 中 大 授 說 , 各 書 院 均 嚴 打 「 鴛鴦 蛇 」 , 若 被 發 現 男 女 同 住 一 宿 位 , 會 立 即 被 勒 令 停 宿 , 且 日 後 不 再 接 納 其 入 宿 申 請 。 中 大學 生 會 會 長 黃 永 志 認 為 , 同 學 「 屈 蛇 」 令 其 他 同 學 受 騷 擾 並 不 應 該 , 現 時 宿 舍 已 規 定 晚 上 12 時 後 , 學 生 不 可 往 異 性 宿 舍 。

宿 生 指 職 員 擅 闖 房 間

不 過 , 他 指 月 前 收 到 有 居 住 逸 夫 書院 二 宿 突 擊 「 打 蛇 」 , 宿 舍 職 員 在 同 學 睡 覺 時 衝 門 而 入 , 有 同 學 向 學 生 會 投 訴 指 感 到 被 侵 犯私 隱 , 但 當 時 職 員 聲 稱 旨 在 檢 查 房 內 傢 俬 有 否 移 位 , 若 學 生 被 發 現 曾 搬 動 傢 俬 , 宿 舍 方 面 會向 有 關 學 生 發 出 警 告 信 , 若 有 損 毀 更 需 賠 款 。 黃 永 志 指 , 有 些 學 生 只 因 家 具 擺 位 不 方 便 而 作 移 動 , 無 傷 大 雅 , 他 批 評 校 方 不 應 因 而 懲 罰 學生 , 更 不 應 在 同 學 沒 有 準 備 下 進 入 其 房 間 。

中 大 發 言 人 否 認 物 業 管 理 處 早 前 曾檢 查 宿 生 有 否 改 動 家 具 擺 位 。 但 宿 生 則 指 校 方 「 講 大 話 」 , 更 向 本 報 提 供 了 宿 舍 嚴 厲 警 告 學生 不 可 搬 動 家 具 等 通 告 及 有 關 照 片 。
======================
多謝好友 Wilson 爆料

即係咁…下

屈蛇呢家野﹐其實係中大真係好普遍。好似我呢條粉腸咁都係 Year 1 的時候屈蛇係 Wilson 度屈足兩個月。無錯﹐就係呢個爆料的 Wilson。相信佢 forward 呢封 E-mail 俾我的時候都應該係「語帶雙關」。

但係普遍還普遍。男女交叉式互屈的情況﹐其實大家都仲係幾避忌的…。但係觀乎呢篇報導﹐似乎呢位「賤二」學生﹐面皮極厚之餘仲要膽大包天。

OK! 我就俾你鴛鴦蛇。但係都唔該你係女人走去男人個宿度屈, instead of 男人老狗走入去人地女宿度呀…。你一個麻甩﹐係人地個女仔場度行來行去﹐咁點得架。一個女仔係男宿行來行去同一個男仔係女宿度行來行去﹐聽起上來好似一樣﹐但係對唔住﹐係今時今日呢個唔平等的香港來講呢﹐係完全唔一樣的的。點樣唔一樣法﹐如果你係香港人的話相信應該會明白。

可能…我住的三年裡面﹐見過好多次有女仔係我個層行來行去…well

OK! 咁我就當你男人老狗屈女宿﹐都唔好屈咁耐呀。一次半次﹐完事就走喇。仲要係度賴屎咁賴﹐真係人頭豬腦。

OK! 就當你面皮再厚﹐喂﹐湯宿係三人房來架喎。你要人地另外兩個女仔點呢?睇住你地兩個係度依依泣泣﹐仲要唔係一次半次喎。

OK! 就當呢樣都忍得。「又 被 投 訴 滋 擾 其 他 同 學」 咁樣聽落九成九係「聲浪太大」啦。好心你就寧俾人知莫俾人(聽)見啦死蠢。

仲要捉左三次都唔識死﹐我真係懷疑條友心口一係有個「勇」字﹐一係有個「七」字。

Judge Tommy’s Verdict: 維持原判﹐因為被告太笨七

Thursday, December 27, 2007

好慶幸自己唔係教會學校長大

【 本 報 訊 】 正 當 學 界 苦 惱 如 何 及 早 向 學 生 灌 輸 正 確 性 觀 念 時 , 有 天 主 教 學 校 依 然 視 性 為 洪 水 猛 獸 。 位 於 馬 鞍 山 的 直 資 學 校 德 信 中 學 , 一 直 將 中 一 科 學 教 科 書 內 有 關 性 知 識 和 避 孕 方 法 的 內 頁 撕 掉 , 才 派 發 給 學 生 。 校 方 否 認 避 而 不 教 , 強 調 是 要 待 時 機 成 熟 。 不 過 , 有 社 工 認 為 學 校 推 行 性 教 育 宜 早 不 宜 遲 。   記 者 : 林 浚 川

發 生 撕 書 事 件 是 具 天 主 教 背 景 的 德 信 中 學 , 該 校 採 用 的 是 朗 文 出 版 的 《 Interactive SCIENCE 》 中 一 科 學 教 科 書 , 共 分 A 、 B 兩 冊 。 該 校 專 責 行 政 及 家 長 教 育 的 李 主 任 表 示 : 「 我 哋 一 早 同 出 版 商 傾 好 , 啲 書 會 撕 走 嗰 幾 頁 至 送 嚟 畀 學 生 。 」

稱 家 長 支 持 做 法

記 者 翻 揭 該 書 A 冊 , 發 現 第 三 章 提 及 人 體 生 育 過 程 及 正 確 避 孕 方 法 , 並 刊 有 多 幅 男 女 生 殖 器 官 手 繪 圖 像 , 以 及 避 孕 套 和 子 宮 帽 圖 片 , 表 達 手 法 平 實 , 並 不 淫 穢 。 李 主 任 卻 形 容 : 「 後 生 仔 睇 咗 圖 可 能 有 衝 動 。 」 又 批 評 該 書 內 容 誤 導 : 「 唔 係 有 圖 就 叫 性 教 育 。 」 至 於 為 何 該 書 「 誤 導 」 卻 仍 獲 採 用 , 李 主 任 解 釋 : 「 書 本 其 他 內 容 冇 問 題 , 只 係 科 學 科 老 師 唔 適 合 教 性 知 識 。 」 李 主 任 強 調 , 校 方 並 非 恐 懼 或 逃 避 性 教 育 : 「 我 哋 喺 中 二 開 始 就 會 由 倫 理 科 教 師 向 學 生 講 解 性 知 識 , 要 佢 哋 明 白 性 係 創 造 生 命 , 唔 係 為 咗 享 樂 。 」 他 又 稱 校 方 做 法 一 直 獲 家 長 支 持 。

不 過 , 香 港 青 年 協 會 督 導 主 任 徐 小 曼 認 為 , 青 少 年 性 觀 念 日 趨 開 放 , 學 校 推 行 性 教 育 越 早 越 好 , 「 以 免 學 生 聽 埋 啲 歪 理 都 唔 知 。 」

德 信 中 學 由 東 亞 教 育 促 進 會 主 辦 , 該 會 則 由 天 主 教 屬 會 主 業 會 ( Opus Dei ) 創 立 。 近 年 因 被 暢 銷 小 說 《 達 文 西 密 碼 》 描 述 成 反 派 教 團 而 名 噪 一 時 。

特 稿
性 知 識 不 等 於 鼓 勵 開 放

對 於 有 學 校 撕 書 避 免 學 生 看 到 性 知 識 內 容 , 教 育 評 議 會 副 主 席 何 漢 權 認 為 學 校 不 必 這 樣 做 , 「  家 初 中 大 部 份 課 程 都 有 講 性 知 識 , 甚 至 好 多 小 學 都 會 向 高 年 級 嘅 學 生 講 性 知 識 。 」 他 指 學 校 可 以 邀 請 志 願 團 體 到 校 舉 辦 講 座 或 設 計 教 材 , 如 他 所 任 教 的 風 采 中 學 , 每 年 都 會 邀 請 護 苗 基 金 及 母 親 的 抉 擇 負 責 人 到 校 , 向 中 一 新 生 講 解 性 知 識 。 灌 輸 性 知 識 及 避 孕 手 法 , 不 等 於 鼓 勵 性 開 放 , 「 何 不 及 早 預 防 , 總 好 過 出 咗 事 至 輔 導 。 」

===========================================================

Tommy 問: 你今日 O 咀左未呀?

Tuesday, December 25, 2007

Merry Christmas Home Party


趁父母去左旅行﹐放間屋出來做 Party venue. 反而係 25 號出街都係好貴﹐如果去 book 一間 cafe 的話我地又唔夠多人﹐唔能夠壟斷晒佢成間舖頭﹐仲要俾好多錢買埋d 化學飲品﹐仲要係通常都勁難飲。

咁不如我趁自己有地方﹐就自己話晒事﹐攪一個我地自己的 Party. 估唔到的係大家都有興趣。如果係楂飛同阿典可以出現的話﹐就更人齊。

Elvie 提議攪 Party 最好有 Cake, 佢一話想買拿破侖﹐我就估到係 Mimosa. 無他﹐因為我都食過﹐覺得好食。果然大家係呢個話題上都係心意相通。

Elvie 仲大家引入左一隻叫做 Settlers of Catan 的棋﹐好好玩﹐攪到我上左癮。我就提供電視同新版 Monopoly (The here and now edition)﹐教主就提供 Wii, Dick 就提供另外兩 set 手掣。唔好意思﹐小弟家徒四壁﹐開個 party 都要籌旗咁籌﹐拉雜成軍。

是晚玩到三點﹐大家先盡興而回。
可以再攪。

Saturday, December 22, 2007

兩個人的做節

今日下午爸媽就啟程前往機場﹐準備乘飛機到成都旅行。旅行社的安排「絕妙」之極﹐去程竟選搭晚上七時多才起飛的飛機﹐到達後一輪擾攘﹐已經是該回到酒店睡覺的時間了。就此將整整一天的行程活生生的騙走了﹐好狠的搶錢計。

就這樣﹐冬至的晚餐﹐因為沒有父母的情況之下﹐未能做節 (不是不能…)﹐於是我和弟弟兩個人﹐好好醜醜都總得要吃一餐﹐我未至於相信「冬大過年」﹐可能是因為被近年的商業廣告策略洗腦的後果﹐我覺得過年更大件事﹐但我仍然有一種比較傳統的感覺﹐冬至做節﹐是一定要和家人吃的﹐而且越多越好。

走到半路﹐我忽然想起今晚只有我們倆﹐可以不必「被逼」只吃附近的餐廳。一顆心立時飄到銅鑼灣﹐弟弟一貫的沒有意見﹐我就提議「挑戰難度」﹐於冬至的晚上﹐walk-in 去吃金滿庭。

弟弟的面上﹐有很多紫色直線。連他的背景也一樣。

一場歡喜的結果﹐通常都是換來一場空。到了門口的時候﹐見到輪候的人竟然比平日還要少﹐已經感到甚錯愕。再走多兩步﹐竟然見到裡面有甚多空檯﹐更錯愕﹐心感此事甚不妥。再走多兩步﹐見到 LED 走字板連號碼都沒有叫﹐更奇怪。再走多兩步﹐門口負責派籌的侍應去了哪兒?再走多兩步﹐見到玻璃窗上貼著紙﹐大意是今天只接受訂位﹐而且已經訂滿了。

侍應從接待處的底部忽然鑽出來 (literally!)﹐我提出我已經打定輸數的疑問﹐她給我一個證實死亡的肯定。從蒸籠裡面拿出熱騰騰的「流金歲月」然後飛快地咬破它的皮讓它滾燙的奶皇流滿嘴唇的快感﹐忽然間變成只能在腦中憑空地幻想。

Oh my god.

垂頭喪氣﹐漫無目的地走上扶手電梯。小南國有不少人在等位﹐但今晚的心已經託了給金滿庭﹐此刻忽然找個替代品﹐無疑是一手把自己連人帶心丟到溝渠去。事實非如此我當然理論上懂得﹐但溫家寶的一句「感情上過不去」套用於此刻就真的恰到好處。

經過一輪猶豫之後﹐走進了 California Pizza Kitchen. 上海小籠包變美利堅比薩﹐意料之外﹐是圍骰﹐通殺也。既然是特別情況的做節﹐吃一些平時做冬不會選的餐類﹐反而是理所當然的。至少我是這樣想。

目標徹底地改變﹐轉變又急又突然﹐變得完全不同﹐那就不再是為選擇兩個相似的心愛女人而猶豫﹐而是忽然從愛女人變成愛男人。口味轉變依然有跡可尋的話﹐會給人一種「變心」或「負心」的感覺﹐相反口味轉變太激烈的時候﹐反而難說成是「變心」﹐會「感情上過得去」﹐吊詭之最也莫過於此。

坐下來﹐呷一口凍檸茶﹐跟弟弟談談他自己。或許我倆的齡差七年是真的差太遠了﹐向來我倆哥兒都不多話。但慶幸媽一直都有跟他談談話﹐所以他不致於像我一樣﹐甚麼都不愛說給家人聽。自己總覺得﹐他們不是我的傾訴對象﹐我們是在完全不同的 bandwidth 之內的。大家的波幅波長﹐都很不同。只有很偶然的時候﹐我們的振動才會終於有一刻靠得很近﹐那一刻的共嗚﹐有一種很親切的感覺﹐我們是終於都同一渠道之中。然後﹐像波浪一樣﹐又各自各回到自己既定的頻譜之中。於上上落落之中﹐期待意外。

這一晚的做節﹐我覺得很愜意。但願二少亦是如此認為。

Wednesday, December 19, 2007

終於濃縮




玩左 Facebook 都有一段日子。有玩過的朋友應該都知道﹐佢特別之處就係每日都有推陳出新的小 program﹐俾你玩完再 share 出去。
之但係好似我咁玩左一段日子的朋友亦應該已經醒覺到﹐果d 無日無之的的 Requests, 又真係幾煩的。尤其係當佢地已經由十幾個累積到變成一大條國殤之柱咁長的 requests 的時候﹐你就會頭痛。但全部都 accept﹐你亦都會頭痛﹐係好痛個隻。但如果你 accept 某朋友又唔 accept 某朋友﹐accept A 君的 grow-a-gift 而唔 accept B 君的 grow-a-bitch, 佢地又會唔開心﹐你仲頭痛。

我諗我知點解 Facebook 咁成功﹐因為佢地將一樣野發揚光大﹐呢樣「既野」﹐係中國人先鐘意玩﹐鐘意在乎﹐外國人應該比較少。

呢樣野﹐叫做「人情」。我英文無阿陶傑咁勁﹐姑且用自己的薄弱的 vocabulary 譯佢做 “favour”

能夠將「人情」呢家中國自家製的無聊極品融入一個新世代的交友網﹐創作者真係抵讚。

所以你話﹐Facebook 幾好玩。

終於到呢個地步﹐Facebook 終於將我的 requests group 埋一堆。Mama Mia, Hallelujah.

Friday, December 07, 2007

失禮到爆炸的離職信

我係之前間公司做到今年的四月廿二。臨走之時﹐公司俾左一封離職信我。秘書對過﹐我對過﹐無問題﹐簽收。

西班牙番來之後我拿住封信﹐不停咁 send 信出去 apply 工。一路都唔覺得有乜野唔妥。

今日見工﹐俾份正本個 HR 小姐睇。佢睇左一陣﹐覺得唔對路。

「你話你做到今年的四月廿二?」

「係呀。」

「但係你封 reference letter...」佢指著那一句﹐說明我由幾時開始番工﹐番到幾時的那一句 「佢呢句話你係 until 22 April 2006 喎...」

下?

2006?

我眼花?我睇錯?我未訓醒?我拿錯信?我睇錯字?佢睇錯字?佢掉左包?秘書打錯字?我記錯....?其實我只係做左半年野?

喂咩事呀﹐睇真d ﹐真係打住 2006 架喎!

天呀!原來我封 reference letter 上面個日期一路都係打錯的﹐點解一路我都發現唔到?其他 HR 都發現唔到? (以會俾機會我 interview 的計) 點解甚至係之前的機場地勤﹐直頭俾埋 offer 我﹐都發現唔到的?

突然間﹐我面紅耳熱。四月離職﹐十二月先發現推薦信有如此重大又重要的錯字﹐真失禮死人。

唉﹐都唔知點解會咁....咁切身的事我都竟然可以睇漏。