Thursday, February 28, 2008

大失預算

咩叫衰多口?

例如你話自己份工好得閒﹐白「逗」人工係度齋坐。一心以為自己加左人工之後回巢都係一樣齋坐唔使做。好喇﹐衰多口﹐依家終於做到趴係度。

我都未試過d e-mail 係覆極都仲有的。又未試過d 人做鑊的速度竟然係快得過我補的速度。

依家﹐死人 Oracle 的防盜器仲壞緊﹐叫到成層樓都聽到叫左成兩個幾鐘﹐就來人都癲。馬克王子係度睇緊醫生﹐未有 results 出。大隻咪俾落的野﹐死線就來到。

都話架喇﹐所有騎呢野都係有個習性﹐就係一係唔來﹐一來﹐就闔家一齊來!

Monday, February 25, 2008

Eyes Flowers

我呢份工的好笑之處﹐就係一係無野做﹐一係就有好大堆的悶野做。無野做的時候﹐悶到癲﹐於是成日都想有少少野做下。

好喇﹐到有野做個陣﹐好似依家咁﹐對住幾千個城市名﹐逐個逐個查。

原來頭昏眼花﹐唔一定要年紀老先得。

係呢一刻﹐我好想向各大地產商提議﹐係興建寫字樓的時候﹐請將一間休息室納入圖則。呢個休息室係可以俾一d 坐到腳痺的人拉筋﹐同時可以俾谷到想死的人大叫而唔會嘈到其他人的。

講完﹐繼續做野。下一個城市係…Frederiksvaerk…

下?

做住下一個先…Fredrikstad….

下……?

咁下一個囉…Fueringhavnq…

…邊 Q 度來架!!!!

Thursday, February 21, 2008

我不是 Blogger

要先懺悔 (高舉右手掌心向前) :其實﹐我唔係真心鐘意 Blogging.

我的確係鐘意寫野﹐但如果一部電腦同埋一部 Wii 擺埋一齊的話﹐我相信我會打 Wii 的機會大好鬼多。

好耐之前﹐未有網上日記的時候﹐大家都係要用手寫本寫日記。媽媽覺得寫日記既可以舒發情感﹐又可以練習寫作﹐十分健康﹐所以勸我寫日記。我覺得此舉無聊之極。一個小學生日常發生的事﹐我當時都覺得無聊﹐用口講番出來都覺得芝麻綠豆﹐仲要寫?平淡如水的生活都要寫日記﹐呢個人一係太無聊一係太孤單。Even now 我都覺得寫敍事式的日記係好無聊。你生活平平無奇的﹐寫來都無謂; 你生活精彩的﹐多數都無時間一一記載。好似點講﹐都唔使寫咁。

可能係因為懶寫字卦。

中三中四兩年﹐唔知係咪青春期荷爾蒙發作﹐個人好唔開心。好睇唔過眼呢個世界﹐覺得好多野都唔係大家所相信的事實咁樣﹐就唔想講野。其實我懷疑係自己痴鬼左線。

不久之後﹐就開始 ICQ 的熱潮﹐然後就係 showhappy 的年代﹐咁我就開始 join 左呢個行列。然後就發覺原來可以一邊抒發自己的感覺﹐一邊得到其化人的回響﹐原來真係幾正。

後來 xanga 的年代來到﹐我無轉﹐始終﹐我已經 settled in showhappy already. Don’t want to copy all the things.

到後來﹐Blog 的年代開始﹐我終於都轉左去 Blogger @ Google. 但我得閒轉﹐有心做﹐都係因為一個原因:番工。

番到公司﹐無野做﹐唔可以打機﹐唔可以離開個位咁耐﹐上到網但又唔睇到其他野。被縛住係一部電腦面前﹐原來係好慘好慘的。於是﹐out of all possibilities, 我發現原來打 blog 都唔錯。唔錯的意思﹐係一來可以消磨時間﹐二來可以抒發己見。

原來﹐blogging 對於我來講只係一種係極度無助兼無聊的情況之下﹐先會有興趣投入的活動。曾幾何時﹐我真係好鐘意追各位的articles. 好似係度慢慢咁認識一個新朋友咁﹐聽佢講野。但同面對面咁識一個朋友唔同﹐你會一開始就聽到好多內心的說話﹐因為好多人都係隱姓埋名咁係 blogging 的世界裡面出現﹐將好多平時講唔出口的說話 (或者講出來都無人有心機聽的說話) 統統都化為電子文字。於是呢種似遠亦近的微妙關係﹐就咁樣開始左。

但到我辭左職之後﹐就幾乎完全無掂過個 blog。原來﹐我唔係咁熱中架咋。我都係到左果一刻﹐我先醒覺。就係因為被困係度七八個鐘﹐先會有心機打咁鬼多字。如果唔係?睇怕我都去左「猝死式打機」咁樣墮落法 lu…仲慢慢打字咩﹐都無野好講。

對唔住喇各位 bloggers. 我的確係好鐘意睇你地的 articles, 但係我唔會夠膽講我係你地的 die hard fans, 不過我依然會支持你地。



By the way…CM 好似呢…做左老豆之後呢…長氣到呢…佢篇篇都長到呢…我真係有心無力去睇晒佢所有的 articles….Sorry ar CM...

Monday, February 18, 2008

The Next Episode or just Sequel?

有道是:「好馬不吃回頭草」。其實我都唔知邊個講的。

但事實係﹐我番左舊公司做﹐仲要係做番同一個位。好神奇呀可?呢個香港居然仲會有人咁樣做。

Anyway, 今次番來係短期工性質﹐應該唔會做得長的。講明左簽約做三個月 only, 我希望我真係可以做到三個月之內搵到新工跳槽。

但係我終於都醒覺﹐我真係要搵一條路 (A profession to specialize in) 行先可以。到左我呢個年紀﹐應該已經係有三年工作經驗﹐三年工作經驗﹐大學畢業﹐其實應該係做到 Manager 級。但係我衣家連 Asst Man 的可能性都勁低﹐睇住身邊的朋友尋日仲講緊「好慘呀又低級又打雜」﹐今日就已經唔聲唔聲「我升左做 Mgr 啦無話你聽咩」。

都咪話唔驚。

我一路係JobsDB 搵工﹐一路心驚。如果我三五年後仲係咁樣的話﹐明明有成五六年經驗﹐但係就焗住搵一d 一年經驗就可以做到的 Junior 位來做的話﹐interview 果陣仲要同個乳臭未乾但活力爆棚的後生仔坐埋一齊爭工做﹐我諗我都應該會幾唔開心。

到底大家用左幾耐﹐先知自己的方向?你有無入錯行?

呼…