Saturday, May 17, 2003

17 Apr 2003

好眼訓
我想話
成個 sem 就黎完, 都係乜都無做過咁樣...好似好無聊咁樣, 好似好無建設性咁
有些少後悔...
游水個度....我諗番起, 其實我真係未夠班, 真係好唔夠。可能係因為佢地想要新血所以先逼住不如搵埋我咁樣...我並非刻意妄自菲薄, 我覺得好可能係 partly 的事實。
所以我一諗到呢點, 就會覺得自己連今年比較最大的成就都會無埋。我都就會覺得唔知點算好咁樣喇。話俾你聽我無唔開心都係假架喇。但係我又唔想做到自己咁唔開心。我身邊好多人都己經係咁唔開心, 我都唔想幫唔到佢地。就係咁。
但係, 幫到人唔代表幫到自己。

No comments: