Friday, October 31, 2003

31 Oct 2003

好耐無寫過日記 lu
近來都唔知點解無乜野 mood 寫咁多野, 唔係因為我心情唔好喎
只係因為我根本唔想寫咁多野
以前可能因為心情唔好居多
所以寫野會多左
家陣可能因為時間真係少左好多
好多時我都有好多野要做
可以 hea 的時間真係越來越少。
所以我都係由得個日記係度
但係其實中間都有唔少事發生左 lu
例如我地的 UC Team, U Team, UC 千人宴, Gloria 來訪, Shawlane, 組聚, 唱 K , Wendy 生日呀, 更多的其他事等等。
變變變 ~~ 一切都變了。很多人都變了, 我覺得自己也變了。

點變? 唔知。其他朋友有沒有這種感覺?

只肯定我是不再是那麼的熱心
神奇地
沒有熱心了


為甚麼

No comments: