Monday, December 22, 2003

22 Dec 2003

今日係星期一, 我係宿。尋晚就係 *特登* 番入宿黎打機。因為隻 game 個名叫 Lord of the Rings - Return of the King. 係一隻玩得有少少似三國無雙的 game. 你諗下 Aragorn, Legolas, Gandalf 個 d , 係度好似三國無雙咁樣打交的話....幾令人興奮~!!!! Gandalf 直頭係殺敵無數添呀!

今日幾番戰爭, 已經打到尾二個關 - Black Gate, 就係 Mordor 的大門 Black Gate. 好難打. 之前咁多咁難打的都俾我打到, 竟然 stuck 係呢一關度。唔睇攻略都唔得。點知都係無乜幫助, 呢d skill-dependent 的 game, 唔係次次都睇攻略就得, 又唔係 Lara Croft 個種....係咪先?

好不容易考完試, 一定要好好鬆下自己, 好在同房都係度。佢係度做乜? FYP 是也。睇見佢就慘, 我睇見佢就怕怕自己之後就會係咁。

聽日先終於睇 Lord of the Rings. 機不可失也!興奮, 等我今晚爆左佢機先得! Crack of Doom, 我來也! YAAAAAAaaa~~~~

No comments: