Sunday, May 09, 2004

9 May 2004

我發覺原來我係完全唔識得安慰其他人。
當我身邊的人有事的時候我好想幫佢地, 但係講的說話永遠都係幫唔到佢地, 我個把咁的死人口講完等於無講過, 有時我覺得我唔講會仲好過講囉真係。起碼唔會令人覺得有唔開心野同我講係無用的咁樣囉。唉。希望你可以無事啦, 話晒大家都唔想睇見你咁樣, 你真係好唔開心的話咪番黎囉, 起碼係呢度有我可以得閒陪下你呀, 係咪? 起碼你都唔須要成日都為左生活而咁多苦瓜乾的面孔, 我相信你媽媽番來住的話都應該會開心好多囉。唉
唔想見到你咁樣呀, 有乜野事都好, 好的壞的, 就打個電話俾我好唔好。
擔心你的朋友上

No comments: