Friday, April 14, 2006

14 Apr 2006

Wilson 話睇完我的食評 (其實都唔算「評」﹐只能話係「記」﹐但你又唔會講「食記」咁鬼攪笑) 佢自己都打左一篇俾我睇番。我睇完再順便 scroll 落去睇佢無叫我睇的其他日記。發現到原來我地真係兩個好唔同的人

我比佢更無上進心﹐但我亦因此比佢更知足常樂 (或者「以為自己係」知足)
我比佢更小氣﹐因為我聽見佢上司咁樣鬧佢﹐換著係我﹐一定唔理後果咁死撐落去﹐我唔會明明自己係對的都俾人半屈半羞辱咁話錯﹐當然﹐根據辦公室十誡﹐咁樣等於「以後都無好日子過」。

大家都要長進﹐大家都要知足﹐大家都要成熟。

No comments: