Thursday, June 08, 2006

8 Jun 2006

屋企部電視幾個月前終於都頂唔順﹐經常出埋晒d 好怪的色。但係我地都一直忍受住佢。直到最近兩個月﹐變到得番紅色﹐於是晚晚都睇「火舞紅沙」﹐「飛短留長紅豆沙」﹐晚間紅聞﹐紅喜同關紅傑﹐晚晚如是。

終於老爸忍唔住就肯去買過一部新的﹐嘩﹐LCD TV worrrrrr, 好吸引喎﹐好大喎﹐好靚喎。咁靚的畫面﹐攪到我忍唔住都想買番 ps2 來襯托一下。

但係 ps3 都就到﹐呢個時候買﹐不如買二手頂住鋪癮先。上Yahoo 做個調查睇睇﹐嘩﹐傻架﹐新機都不過 1000, 你都竟然賣到 900?咁算咩二手?
出面 slim 版千一都有交易﹐你竟然底價係千二﹐仲要二手?有無病呀你。

唉﹐放棄﹐一陣都係放工去 188 睇下行情。 希望有希望。

BY THE WAY, 唔知大家有無睇開的中醫好介紹。我呢排熱氣得不得了﹐係時候要睇中醫補補佢。都幾辛苦下。唔該晒大家!

No comments: