Thursday, February 21, 2008

我不是 Blogger

要先懺悔 (高舉右手掌心向前) :其實﹐我唔係真心鐘意 Blogging.

我的確係鐘意寫野﹐但如果一部電腦同埋一部 Wii 擺埋一齊的話﹐我相信我會打 Wii 的機會大好鬼多。

好耐之前﹐未有網上日記的時候﹐大家都係要用手寫本寫日記。媽媽覺得寫日記既可以舒發情感﹐又可以練習寫作﹐十分健康﹐所以勸我寫日記。我覺得此舉無聊之極。一個小學生日常發生的事﹐我當時都覺得無聊﹐用口講番出來都覺得芝麻綠豆﹐仲要寫?平淡如水的生活都要寫日記﹐呢個人一係太無聊一係太孤單。Even now 我都覺得寫敍事式的日記係好無聊。你生活平平無奇的﹐寫來都無謂; 你生活精彩的﹐多數都無時間一一記載。好似點講﹐都唔使寫咁。

可能係因為懶寫字卦。

中三中四兩年﹐唔知係咪青春期荷爾蒙發作﹐個人好唔開心。好睇唔過眼呢個世界﹐覺得好多野都唔係大家所相信的事實咁樣﹐就唔想講野。其實我懷疑係自己痴鬼左線。

不久之後﹐就開始 ICQ 的熱潮﹐然後就係 showhappy 的年代﹐咁我就開始 join 左呢個行列。然後就發覺原來可以一邊抒發自己的感覺﹐一邊得到其化人的回響﹐原來真係幾正。

後來 xanga 的年代來到﹐我無轉﹐始終﹐我已經 settled in showhappy already. Don’t want to copy all the things.

到後來﹐Blog 的年代開始﹐我終於都轉左去 Blogger @ Google. 但我得閒轉﹐有心做﹐都係因為一個原因:番工。

番到公司﹐無野做﹐唔可以打機﹐唔可以離開個位咁耐﹐上到網但又唔睇到其他野。被縛住係一部電腦面前﹐原來係好慘好慘的。於是﹐out of all possibilities, 我發現原來打 blog 都唔錯。唔錯的意思﹐係一來可以消磨時間﹐二來可以抒發己見。

原來﹐blogging 對於我來講只係一種係極度無助兼無聊的情況之下﹐先會有興趣投入的活動。曾幾何時﹐我真係好鐘意追各位的articles. 好似係度慢慢咁認識一個新朋友咁﹐聽佢講野。但同面對面咁識一個朋友唔同﹐你會一開始就聽到好多內心的說話﹐因為好多人都係隱姓埋名咁係 blogging 的世界裡面出現﹐將好多平時講唔出口的說話 (或者講出來都無人有心機聽的說話) 統統都化為電子文字。於是呢種似遠亦近的微妙關係﹐就咁樣開始左。

但到我辭左職之後﹐就幾乎完全無掂過個 blog。原來﹐我唔係咁熱中架咋。我都係到左果一刻﹐我先醒覺。就係因為被困係度七八個鐘﹐先會有心機打咁鬼多字。如果唔係?睇怕我都去左「猝死式打機」咁樣墮落法 lu…仲慢慢打字咩﹐都無野好講。

對唔住喇各位 bloggers. 我的確係好鐘意睇你地的 articles, 但係我唔會夠膽講我係你地的 die hard fans, 不過我依然會支持你地。



By the way…CM 好似呢…做左老豆之後呢…長氣到呢…佢篇篇都長到呢…我真係有心無力去睇晒佢所有的 articles….Sorry ar CM...

1 comment:

Anonymous said...

yoo. love this text