Sunday, January 11, 2004

11 Jan 2004

GRM 大旅行

今日就係 GRM 的大旅行, 但係其實我覺得大極有個譜囉....始終都唔係話真係好多人。本來今日約左阿瑪八點鐘係眾志等架...但係....唉, 我又遲到喇, 累阿瑪要等我等成半粒鐘, 真係唔好意思。我地拿拿聲咁食完個早餐之後, 又拿拿聲趕出去碼頭。點知行到中途原來成班 year 1 都仲係度等緊人, 連埋 Carmen 同阿牛。

之後就犀利, 見到勁多 professor 的親戚。父母子女乜都出齊, 好壯觀。其中最得意子女大獎由水哥的兒子 - 水仔 - 奪得, 因為佢實在係同水哥同一個餅印, 又超可愛。我仲記得 Gladys 個句「塞左棉花的黎明」, 簡直係 GRM 人聽見都會爆笑。跟住就係馮通, 佢個仔又係勁似佢, 不過無水哥咁嚴重。Lucy 個女又勁似佢 (好在唔似花哥者, 唉也.... *__*)。然後又發現, 林建枝有無帶屋企人一齊來呢? 當大家的眼神都係度極力咁搵一個人樣係會似林建枝個樣的時候, 竟然發現最似的係....桃姐~! XDDD 救命~ 好難相信, 但係個一下佢地企埋一齊的時候, 真係會令人以為佢地係兩兄妹定兩姐弟 XDDDD

出發了。又是這一個碼頭, 又是這一種船, 絕對容易地令人想起上一次大地攪的恐怖驚濤駭浪驚心動魄海盜船之旅...絕對係怕怕。今次就問定阿詩囉暈浪丸黎食, 因為實在好怕又會係咁多人面前失禮。好在今次整個船程都唔係太離譜。

第一站, 鴨洲。

一落船就有一身都鬆晒的感覺。鴨洲俾我的第一個感覺係...勁似蒲台島俾到我的感覺。一路行一路影相, 勁愛上Gladys 部 DC, 真係要好多謝佢俾我喳晒 fit 任我亂影一通。行左無耐就見到有狗, 一眾愛狗之人 including me 就飛身上前去影。一路上, 村屋, 村校, 沙, 石, 草, 柴火煲水, 都銃銃影之。

(待續) (2007 按:點解待續係變左「無續」架....)

No comments: