Wednesday, July 13, 2005

13 Jul 2005

各位~~~~~~~

我已經「的」起心肝﹐趁我仲放緊假的時候﹐係我仲有好多青春可以浪費的時候﹐我就的起個心肝將我偉大的台灣遊記用電腦打番出來!!!

係咪好偉大呢!

但係呢...因為我個陣寫遊記, 通常都係坐車或者係百忙之中用筆求其「了」幾個字落去記低重點﹐好多事都用英文來記低會快好多﹐於是呢﹐就有好多資料零碎 / 含糊其辭﹐仲有﹐就係好可能會斷斷續續﹐要我打的時候用自己的 memory 配合番先得。所以, 大家要忍讓忍讓。

好!
因為台灣的 Trip 係係 2004 年 12 月 24 日作為第一日的, 咁所以呢, 我會特登將所有的台灣遊記 *特登 * 放番係 2004 年 12 月 24 日。

如果大家有興趣睇番小弟的台灣遊記, 請移玉步至 2004 年 12 月 24 日作開始。

多謝各位捧場!!!

(1/ 2007 註:算吧啦你....)

No comments: