Thursday, August 11, 2005

11 Aug 2005

七點鐘起身, 不得了, 我竟然起得到身喎。好野。雖知道我家陣每一日都係四點幾五點先訓然後一點幾兩點先起身架嘛。(呵呵呵...係咪好妒忌呢~~~呵呵呵~~~你地唔恨得咁多架喇~~~~)

之後就走落無乜人行的大街上面。我須要食個早餐, 但附近的餐廳都未開﹐吉之島都未開, 美食廣場都未﹐附近係無茶餐廳的。於是唯一的 choice 就係 M 記。 但係我估唔到 M 記真係得小貓三數隻。雖然話晒都只係得七點半﹐但係都唔使咁~~少人係嘛, 我記憶中的 M 記早上係好多人架喎。

搭過海巴到紅磡轉火車。天橋上面好~多~人~呀, 條橋好似就快塌咁。見到好多人係度派免費報紙﹐讀報的人有福了!既然睇落份份都差唔多﹐就會一份 am 730 睇下施永青有咩咁巴閉。Metro 唔使拿喇, 以前睇過好多次。頭條日報的外觀唔吸引, 更何況我使鬼睇咁多份來來去去差唔多的免費報紙咩?一份就夠。幾好睇喎 am 730。

「靜音車廂」?咩來架?我畢業前都好似未有的?真係好靜架?
(試搭三十分鐘之後) 挑!把鬼!完全唔覺得有寧捨靜過!

大埔落車, 走上 20C 綠 van, 走往大尾篤去。

其實今日係要去學一星的獨木舟﹐即係最最最初級的。一到場的時候就驚會遲到。到左喇, 又輪到「陌生環境下緊張症」發作。

死喇, 我唔記得帶 cap, 會唔會好曬呢?但係今日落雨喎。
死喇, 我唔係著 swim suit 添。會唔會曬到對手臂甩皮?好痛架喎
死喇, 我唔記得帶橡筋添, 一陣副眼鏡掉左落水咪搵唔番。
死喇, 頭先係大埔唔記得買麵包添。一陣 lunch 咪無野食?
死喇, 我唔記得帶for 落水的毛巾添?
死喇, 出面橫風橫雨, 起晒白頭浪咁, 會唔會俾d 流帶到出公海架?
呢樣死喇....個樣死喇....

到最後, 其實無乜問題。除左個教練好騎呢﹐又唔係教到d 乜野俾我之外, 其實 so far so good。尤其係臨走的時候突如其來了一場傾盤大雨﹐感覺好爽之餘﹐睇見成個海面都好似一塊好厚的﹐深綠色的布咁﹐下面有好多人係度慢慢咁郁佢。而雨打落海面的時候, 因為好大雨 and 好大粒雨, 所以打起好多 splash, 白茫茫一片﹐真係令人難忘。

番到屋企, 累到貼地。

而中午因為出過好一段時間的太陽﹐所以終於都係曬親。頭面頸手都宣佈失守﹐曬到紅 bok bok, 第二朝仲痛添!哎喲~~

Anyway, 係幾好玩的活動。如果可以一班朋友包起一個班的話, 就肯定會俾自己一丁友去學好玩到好多好多倍。

No comments: