Friday, March 03, 2006

3 Mar 2006

你睇我個樣 free 成咁, 就知道我又到左 boss-free 的日子。今日何止 boss-free, 簡直就好似係度放假一樣﹐只係俾人困左係 office 裡面。

無錯﹐我老世又出 trip 喇﹐我又試無人理我。不過﹐我都要等到今日星期五先可以堂堂正正咁打日記 (死未)。因為雖然話我老世唔係度者, 但係仲有好多其化人係度架嘛﹐俾佢地見到我係度唔知做乜野總之就唔係做緊公司野的話, 好失禮架嘛。所以我都要等到今日連其他「哨兵」放假的放假﹐出 trip 的出 trip 我先可以咁肆無忌憚。但係話時話喎, 我真係開始習慣左呢一種極度靡爛又無謂又頹廢的日子。

我本來都已經唔係一個有雄心壯志的人來架喇﹐我向來都係見到一d 好有雄心壯志﹐背後有一團熊熊烈火的人就會怕左, 然後避之則吉的人來架嘛。好難得我用左成個暑假的時間來儲左個少少的雄心壯志 (其實都係無乜, 都係番工的頭幾日先有少少「志」, 仲要係唔「壯」的)﹐點知就碰著呢一份咁騎呢的「織織復織織﹐阿溥當戶織」的工作。日日就係坐係度坐足八個鐘頭﹐渾渾噩噩﹐無所事事﹐無沖擊﹐無挑戰﹐無溝通﹐無野學。坐﹐坐﹐坐。呆﹐呆﹐呆。一日﹐兩日﹐三日﹐四日﹐………

咩志氣都沉啦。

志氣越沉﹐個人就越無心去搵過第二份工。實在係太容易喇。相比起其他人來講﹐我的 working effort-salary ratio 實在係太可觀。因為 working effort 係零﹐你個 salary (分母)係幾細都己經無所謂。

為此我想 skip 左本來想講的十萬字 description, 直接跳到後半部。請問大家﹐你地係點樣搵到自己的人生目標的呢?咁我呢個毫無目標的人又應該點樣搵我想做乜野呢?學似其他人咁搵 recruiting agencies 又可唔可以解決到問題呢?

多謝大家相助。請小心車門, please mind the dork, do do do do do….

===================================================

尋晚 ICQ Kilkenny 突然間搵我﹐問我個陣時做 Thesis 用左邊幾種 statistical analysis……嘩我即係起晒 “gong” (陽去聲)。 我鬼記得咩 N 年前的傷心事。

於是我又諗起好多以前 222 的事情。回憶總是美好的。

=============================================

尋晚我花左好多時間去搵番自己係 N 年前開過的一個 Xanga Blog site. 今朝我就花左好多時間去 modify 佢……..咁佢始終都真係多好多 function, 同埋我話晒都係第一次用之嘛。但係正當我好想準備要打野入去的時候呢﹐我就估唔到佢竟然無 backdating 呢個咁 simple 的 function.

嘩﹐大佬呀﹐你無得 backdating, 咁我點可能將我 showhappy 裡面超過三年的悠長日記統統都「搬屋」呢?呢個有錢 Xanga 都唔識得賺的情況之下﹐我就決定暫時唔搬住。佢一日無呢個 function 我就一日都唔會走。

其實呀, backdating 係一個非常之 simple 的 function, 好多 blog site 都有呢個 function 架喇, 典解頂頂大名的 Xanga 竟然會無架!有無九菜呀真係。

======================================

我入職呢間大公司之前﹐係要做一個 Aptitude Test 的。呢個 Aptitude Test 的其中一部份﹐就係要係一大張sheet 裡面填好多好多 describe 你自己的詞語的 MC. 例如你覺得你份人係好無品的﹐就係「橫蠻無理的」隔離剔一剔。如此類推。連做幾份, 一份係自己睇自己﹐一份係(你估)人地點睇你﹐一份係人地通常點話你。

我一直都聽聞呢個 Aptitude Test 真係好死準。但係我就一直都無機會睇番自己個 test results, 於是我今日就趁得閒 (笑咩笑, 唔准笑!) 問下大秘書。

雖然到頭來我都係問唔到﹐但係得知原來呢個 test 真係好勁架, 好似。佢出的 results 係出幾個 graph, 然後就將你歸納為幾種人 (ABCDE)。你有填乜野, 無填乜野﹐係邊個位填﹐統統都會影響到你的 results。

咁我就問呀大秘書﹐點知大秘書話佢得閒先幫我搵喎。咁即係以後都唔會幫我搵喇﹐waste air。

不過佢話佢記得我係一個好 high D 的人。唔係好 high 的人, 亦唔係好鐘意落D 的人﹐係 D 系性格裡面的表表者。咁 D 係乜野呀, 我問。佢話即係一個好 detail, 好 follow book, 好 bible 的人。

好 detail
好 follow book
好 Bible

喂﹐阿姐﹐你咪 up 得就 up 喎。我陳阿溥邊忽似呀。

不過……話時話﹐我又真係幾 follow book, 又真係唔識得獨立思考的….

我番埋自己位之後﹐個腦不停咁轉﹐不停咁係度諗「我真係咁的人?我真係一個咁~~~~~~~的人?唔會卦…..唔係嘛……」



*唔會卦…..
唔係嘛……
咁咪好唔掂…..
唔會卦……..
唔係嘛……..*

Repeat ***

No comments: