Friday, May 12, 2006

12 May 2006

近來…唔知點解﹐好鐘意聽 and 唱一d 好灰的歌。會好沉醉係個一種黑色的感覺裡面。感覺好自然﹐好自我﹐好寧靜﹐好高B(大家都知我係低B)。

黑色俾人一種莊嚴肅穆的感覺﹐唔係無中生有的。果一種寧靜﹐係沉實的﹐不同於冥想或者係離魂的感覺; 果一種寧靜﹐係空的﹐敲起上來係會聽到溫溫聲有回音的。

聽完為何他會離開你之後﹐又想chau 番作曲家陳輝揚極精彩的「垃圾系列」。可惜的是﹐垃圾系列進度非常之慢﹐差唔多幾年先一首。第一隻係「垃圾」﹐不嗚則已。第二隻係「絕」﹐歌如其名。第三四五﹐要等。

Anyway, 呢幾年因為電腦都 format 過幾次﹐都無晒。但係曲和詞都依然在腦海之中。尋晚沖涼好好唱口﹐一口氣唱晒三隻歌。唱開陳奕迅﹐再唱多首名曲﹐歌名唔肯定﹐因為佢以前隻隻歌都差唔多內容又差唔多歌名又差唔多曲風﹐但都好聽。開首係「我沒有, 我沒有沒有﹐從運氣到信心到天空宇宙全屬某某」….

情況係﹐其實我唔係咁唔開心。問題係﹐一邊的性格越來越黑暗同埋沉溺﹐另一邊的性格就因為有得出 trip 而越來越興奮。兩個南轅北轍的性格逐漸極化﹐將夾在裂口中間的軀殼慢慢折磨。精神上漸露疲態﹐卻是因為思想不夠坦白之過。

類似的 ups and downs 過往發生過 N 次。最長的為持了三年 (有無攪錯~)﹐痛苦就不是很痛苦。因為說不出來而已。或者又是自己的犯賤吧﹐趁開心的時候把「開心」都盡力催谷﹐又趁灰心的時候把「灰心」都盡力催谷。自找麻煩。

「其實我
跟你都不算得罕有」

呀….差點兒漏了趙學而的「自欺欺人」。正。
同埋 Hocc 的「化蝶」。Hocc 同 Wyman 二人無雙之作。

唔….人在 office, 腦在唱 K. HAHA….

No comments: