Wednesday, May 02, 2007

每個男人身後的女人

每一個男人﹐成唔成功﹐身前身後身側邊﹐都總有一個女人....

...阿媽。

好煞風景呀可?

Well...呢個世界就係咁奇怪

=====

曾幾何時聽過一個類似係笑話的道理﹐就係話每一個孩子 (尤其男孩子)﹐無論佢係五歲定係五十歲﹐當佢同阿媽講一樣(佢以為係)秘密時候﹐每一個阿媽的心裡面其實都會講句....





.....「仔﹐其實我一早就知啦」

=========

今晚同作為某大保險公司首席 (只有我認為係) 財務規劃師的媽媽﹐談論左一輪閒話家常之後﹐終於談到錢的問題。

我呢個阿媽有幾爆炸呢?你睇睇

condition 1: 佢唔知我未番工之前有幾多錢

condition 2: 佢亦唔知我每次出街使幾多錢

condition 3: 通常買貴左少少野﹐或買平左﹐佢都唔會知﹐尤其係打機用品 / 衣著 / 食左落肚。我從來都唔講。

condition 4: 佢唔知我有無秘撈

condition 5: 佢唔知我有無出 bonus, 出幾多

condition 6: 佢唔知我有無借錢俾人

起碼我諗到呢六個 condition 先。咁係呢六個 condition 底下﹐你要去估一個人仲有幾多錢身家﹐都好難估喇掛?

不過﹐作為懷胎十月痾你出來再養大你的阿媽﹐要睇穿你個衰仔實在係太易。加上﹐仲要係考好晒試拿晒牌的註冊 Financial planner, 你話我副身家﹐仲有幾多秘密可以守到?


佢隨口一 up, 講左個數﹐雖不中﹐亦不遠矣。我暗抹一額冷汗﹐仲要扮無野。佢出左我房之後﹐拿拿聲睇下 HSBC 個 token 仲係唔係度﹐有無俾人做過手腳﹐佢唔係睇過 bank account (s) 的話﹐點會知得咁準?

好驚....

4 comments:

Esaltato said...

其實financial planner 好唔好做? 好似好濫咁印象比人又差,最緊要係咩人都做得咁...

Tommy said...

Esaltato:

「好似好濫咁」

Well...

你的意思係咪指好多人做緊?定係另有所指...?


好唔好做...其實咪又係 sales﹐不過係有好多人爭住做同埋做臭晒個朵的 sales.

咩人都做得係真﹐但係99% 的人都做唔長 / 做得唔成功係真。

Accounting firms 其實都成日想請人﹐因為都係流失得太多。

其實 Financial planner at its core 係無乜野的。只係香港太多想搵快錢的人做左害群之馬﹐而其他人又無出聲...

Esaltato said...

大行又請食肥雞餐,炒又係炒back office. 似乎前線sales真係大勢所趨。

Anonymous said...

好好笑....

不過既然你阿媽咁勁, 同咁了解你, condition one 無理由會成立ga...

況且, 學你話齋, 個一大堆你以為佢唔知gei野, 可能佢根本就知lei....


btw, 你係唔係去西班牙呀??
玩得開心d, 但唔好好似sara咁, 被人搶野呀~