Tuesday, May 08, 2007

兒女聚會

今晚係好耐都無試過聚埋一齊的組仔女 gathering. 老實講﹐真係好耐。

但係見番佢地﹐原來都真係幾開心﹐起碼見到佢地俾到我的感覺係好開心﹐同埋好八卦。有時候八卦真係一種唔成熟的表現﹐但係透過呢種純天然的唔成熟﹐你可以大條道理咁變得幼稚。你可以暢快地發揮你當年最擅長的講爛 gag, 講廢話﹐講八卦野﹐尤其係八卦野正常化呢個過程﹐最為每一個年輕人津津樂道。

那一種大口大口地吞下你回味已久﹐但又久尋不到的味道﹐一下子都回來了。望住他們﹐你既品嚐現在的這一種味道﹐亦回味你自己年輕時的那一種味道。細細比較﹐自己的記憶再模糊也好﹐也是自己的。「自己的味道」﹐總能不經意地為你最美味的回憶加分﹐其他的總不及它的原汁原味。

我也曾經過﹐一班朋友在 café 中不停地說無聊話。

我也曾經過﹐幾個要好的朋友在深夜的碧秋 user area 和 FYT 奮戰下去

我也曾經過﹐在最失落的時候﹐還要做 FYT

我也曾經過﹐當我終於完成了我自己的FYT之後﹐我沒有立即回宿舍睡個三十多小時沒有睡的覺 – 因為我的朋友們還未可以。

我也曾經過﹐放鬆了之後﹐就是尋找工作的失落。

大伙兒的生命﹐都是那麼的不同﹐又﹐那麼的相似。嘿﹐畢竟都是同一個 dept 的人﹐你想有多麼的不同?

1 comment:

Unforgettable / 茵 said...

我都係中大人,好懷念碧秋,不過我對大細O都無咩感情。