Tuesday, December 25, 2007

Merry Christmas Home Party


趁父母去左旅行﹐放間屋出來做 Party venue. 反而係 25 號出街都係好貴﹐如果去 book 一間 cafe 的話我地又唔夠多人﹐唔能夠壟斷晒佢成間舖頭﹐仲要俾好多錢買埋d 化學飲品﹐仲要係通常都勁難飲。

咁不如我趁自己有地方﹐就自己話晒事﹐攪一個我地自己的 Party. 估唔到的係大家都有興趣。如果係楂飛同阿典可以出現的話﹐就更人齊。

Elvie 提議攪 Party 最好有 Cake, 佢一話想買拿破侖﹐我就估到係 Mimosa. 無他﹐因為我都食過﹐覺得好食。果然大家係呢個話題上都係心意相通。

Elvie 仲大家引入左一隻叫做 Settlers of Catan 的棋﹐好好玩﹐攪到我上左癮。我就提供電視同新版 Monopoly (The here and now edition)﹐教主就提供 Wii, Dick 就提供另外兩 set 手掣。唔好意思﹐小弟家徒四壁﹐開個 party 都要籌旗咁籌﹐拉雜成軍。

是晚玩到三點﹐大家先盡興而回。
可以再攪。

No comments: