Friday, December 28, 2007

要屈蛇﹐先要學識咩叫做「醒醒定定」

男 女 共 宿 中 大 生 罰 停 學 一 年 27/12/2007

【 記 者 梁 美 寶 報 道 】 為 嚴 打 學 生 在宿 舍 內 亂 搞 男 女 關 係 , 中 文 大 學 校 方 近 月 決 定 嚴 打 男 女 居 住 在 同 一 宿 舍 單 位 的 「 鴛 鴦 蛇 」 ,一 名 中 大 工 程 系 二 年 級 男 生 因 在 女 友 宿 舍 居 住 , 被 校 方 重 罰 停 學 一 年 。 有 中 大 逸 夫 書 院 宿 生投 訴 稱 , 校 方 近 日 瘋 狂 「 打 蛇 」 , 有 職 員 未 經 學 生 同 意 擅 入 宿 生 房 間 , 侵 犯 學 生 私 隱 , 但 中大 發 言 人 否 認 指 控 。

中 大 學 生 紀 律 委 員 會 在 5 月 份 的 會 議 中 , 指 有 一 名 就 讀 工 程 系 二 年 級 的 男 生 因 屢 次 違 反 宿 舍規 則 , 多 次 在 女 生 宿 舍 「 屈 蛇 」 , 又 被 投 訴 滋 擾 其 他 同 學 , 屢 勸 不 改 , 終 被 委 員 會 判 罰 由 今年 9 月 起 停 學 一 年 。 據 悉 , 該 男 生 不 滿 校 方 的 決 定 曾 作 上 訴 , 惟 校 方 最 終 仍 維 持 原 判 。 據 悉 , 該 男 生 長 居 於 其 女 友 位 於 聯 合 書 院 湯 宿 二 樓 一 單 位 , 女 友 的 同 房 對 他 長 期 居 於 房 間 感極 度 不 滿 , 雖 曾 多 次 投 訴 , 惟 情 況 仍 無 改 善 , 該 男 生 也 曾 三 度 被 校 方 「 捉 到 」 於 女 生 宿 舍 出現 , 校 方 最 終 作 出 停 學 決 定 。 一 名 中 大 授 說 , 各 書 院 均 嚴 打 「 鴛鴦 蛇 」 , 若 被 發 現 男 女 同 住 一 宿 位 , 會 立 即 被 勒 令 停 宿 , 且 日 後 不 再 接 納 其 入 宿 申 請 。 中 大學 生 會 會 長 黃 永 志 認 為 , 同 學 「 屈 蛇 」 令 其 他 同 學 受 騷 擾 並 不 應 該 , 現 時 宿 舍 已 規 定 晚 上 12 時 後 , 學 生 不 可 往 異 性 宿 舍 。

宿 生 指 職 員 擅 闖 房 間

不 過 , 他 指 月 前 收 到 有 居 住 逸 夫 書院 二 宿 突 擊 「 打 蛇 」 , 宿 舍 職 員 在 同 學 睡 覺 時 衝 門 而 入 , 有 同 學 向 學 生 會 投 訴 指 感 到 被 侵 犯私 隱 , 但 當 時 職 員 聲 稱 旨 在 檢 查 房 內 傢 俬 有 否 移 位 , 若 學 生 被 發 現 曾 搬 動 傢 俬 , 宿 舍 方 面 會向 有 關 學 生 發 出 警 告 信 , 若 有 損 毀 更 需 賠 款 。 黃 永 志 指 , 有 些 學 生 只 因 家 具 擺 位 不 方 便 而 作 移 動 , 無 傷 大 雅 , 他 批 評 校 方 不 應 因 而 懲 罰 學生 , 更 不 應 在 同 學 沒 有 準 備 下 進 入 其 房 間 。

中 大 發 言 人 否 認 物 業 管 理 處 早 前 曾檢 查 宿 生 有 否 改 動 家 具 擺 位 。 但 宿 生 則 指 校 方 「 講 大 話 」 , 更 向 本 報 提 供 了 宿 舍 嚴 厲 警 告 學生 不 可 搬 動 家 具 等 通 告 及 有 關 照 片 。
======================
多謝好友 Wilson 爆料

即係咁…下

屈蛇呢家野﹐其實係中大真係好普遍。好似我呢條粉腸咁都係 Year 1 的時候屈蛇係 Wilson 度屈足兩個月。無錯﹐就係呢個爆料的 Wilson。相信佢 forward 呢封 E-mail 俾我的時候都應該係「語帶雙關」。

但係普遍還普遍。男女交叉式互屈的情況﹐其實大家都仲係幾避忌的…。但係觀乎呢篇報導﹐似乎呢位「賤二」學生﹐面皮極厚之餘仲要膽大包天。

OK! 我就俾你鴛鴦蛇。但係都唔該你係女人走去男人個宿度屈, instead of 男人老狗走入去人地女宿度呀…。你一個麻甩﹐係人地個女仔場度行來行去﹐咁點得架。一個女仔係男宿行來行去同一個男仔係女宿度行來行去﹐聽起上來好似一樣﹐但係對唔住﹐係今時今日呢個唔平等的香港來講呢﹐係完全唔一樣的的。點樣唔一樣法﹐如果你係香港人的話相信應該會明白。

可能…我住的三年裡面﹐見過好多次有女仔係我個層行來行去…well

OK! 咁我就當你男人老狗屈女宿﹐都唔好屈咁耐呀。一次半次﹐完事就走喇。仲要係度賴屎咁賴﹐真係人頭豬腦。

OK! 就當你面皮再厚﹐喂﹐湯宿係三人房來架喎。你要人地另外兩個女仔點呢?睇住你地兩個係度依依泣泣﹐仲要唔係一次半次喎。

OK! 就當呢樣都忍得。「又 被 投 訴 滋 擾 其 他 同 學」 咁樣聽落九成九係「聲浪太大」啦。好心你就寧俾人知莫俾人(聽)見啦死蠢。

仲要捉左三次都唔識死﹐我真係懷疑條友心口一係有個「勇」字﹐一係有個「七」字。

Judge Tommy’s Verdict: 維持原判﹐因為被告太笨七

No comments: