Saturday, January 19, 2008

Home Party (飛典版)

楂飛話﹐佢三秒都唔使就估到呢個係乜野﹐好勁﹐要影相留念。(但都係決定唔post 佢個樣好少少)

如果我無記錯﹐幅圖好似係 Elvie 畫的﹐畫到勁卡通咁﹐我仲估係唔係乜野船﹐或者係咩揚帆出海的時候。個答案竟然係

「鐵達尼號」

真係撞你個鬼。佢連舊冰都未畫就估到﹐借問聲幅畫有邊忽似係鐵達呢號…



然後就係切 Cake 的時候。一次過恭喜晒 Zenia + 朱 + 楂飛 + 典﹐一個 cake 一個場合一次過攪掂晒﹐真係又方便又有誠意。

個 Cake 係聞名已久的 Teresa Festival 的招牌貨 (頭牌?!) Marble Cheese Cake. 當然﹐又係係 Openrice 度聽番來。我自己都未試過就膽粗粗咁買一大個番來俾大家食﹐仲要食 $300 一個 7” 大的 Cheese cake 番來。

好彩﹐到最後都好好食﹐有超濃的 cheese 味﹐仲有兩層﹐外圍的唔係布條﹐係朱古力 (which makes cutting the cake much more difficult)。我呢個貪吃的死肥仔就話好好食﹐但其他朋友一致認佢「都好食﹐但超級極度(漏)﹐好似食左十斤芝士咁」。
Well, 可能因為佢真係用左十斤 cheese 來整卦…I don't know.


切 cake 中途﹐有兩名傻仔拿裝飾的絲帶玩...如果各位係街上見到佢地﹐請聯絡警訊~~~~YEAH

之後﹐我同朱同二少又玩 Settlers of Catan。真係要多謝聲 Elvie 姐拔「棋」相助﹐然後又要多謝Dick 少見完家長都捧住成部 Wii 番來陪我地玩。

就咁樣﹐我地四個男子組就打Wii 打到三點三 Tea time, 大家先拖住疲累的身軀回家 (我係回房)

攪 Home Party 真係唔錯…如果對大家唔係遲到早走的話

p.s. Pictionary 真係一個絕佳的 Party Game. 尤其係人多到玩 UNO 都可能唔夠牌玩的時候。

No comments: