Tuesday, May 06, 2008

Metroid Prime 3: Corruption on Wii




我真係估唔到﹐一直係影音功能上俾人睇唔起的 Wii, 竟然可以出到一個咁高質素畫面的遊戲。當大家都係度批評 Wii 的畫面「好極都係好過 PS2少少」的時候﹐Metroid Prime 3: Corruption, 作為任天堂旗下 studio 出產的遊戲﹐第一個以行動來証明其實 Wii 的畫面質素不止於此。雖然﹐要佢同 PS3 比係無可能架喇﹐但至少﹐我覺得今次比得上 Xbox360.

至於遊戲本身﹐就真係好玩到不得了。我本來都唔鐘意玩 first person shooter games 的 (自從 N 年前係 Doom 的手上輸到一棟都無﹐第一關都玩左好多次先過到)﹐但我都上左癮﹐依家次次開 Wii, 終於都唔係大亂鬥﹐超銀馬﹐馬車﹐電車Go, 超執刀﹐而係呢隻 “MP3”.

連遠呂智再臨都要讓開一邊。

No comments: