Saturday, April 12, 2003

12 Apr 2003

撞鬼你, 呢個 website 越來越難 log in。好幾次我想寫日記都入唔到黎, 都唔知做乜野。
其實今日係星期六, 我係度趕緊中國地理的論文。雖然話只係要寫二千字, 但係都唔知點解都係有少少擔心。唔奇既, 俾著你頹做一份 paper, 你都會擔心喇。但係想唔頹都唔得囉, 因為自己懶左成兩個 reading weeks 喇。人地呢, 就係度讀書, 係度做 paper, 我呢, 係度不停咁打機, 又唔睇 references, 又唔讀書, 又唔溫考試。都唔知自己想自己點先係。好快就考試 lu, 點算好呢。

尋日去dentist, 佢話, 今次都仲係未拆得個kool, 因為仲有一個地方硬係合不上...咁大家都無晒辦法。佢問我試唔試多一個月, 我心諗, 如果呢個月真係補救得到既, 算喇, 忍多幾個月囉, 唔係點者.....足足三年喇, 你估好好玩咩。我同人講我唔開心, 人地都以為我係度講笑喇, 反正我個樣都係好好笑架喇。尤其係衣起棚牙個樣, 仲唔係傻仔? 唉, 算。好想再試一次香口膠的滋味。

今日搭火車, 見到有一 pair。係火車地鐵見到呢d 一pair 二 pair, 唔出奇呀, 係嘛? 係。我又明明唔識得佢地架喎, 但係唔知點解, 我望住佢地, 感覺好似好親切咁, 好似幾時識過佢地咁, 好似幾時代入過佢地咁, 好似...幾時我曾經係主角之一或者想係主角之一咁。多看兩眼, 心頭竟然有一點點的酸溜溜的感覺, 別過頭就不看了。
為甚麼呢? 我明明已經忘記了愛是甚麼的感覺。我明明已經做了一個非常獨個兒的爛佬。真的, 真的我己經不在乎我是不是一個人。偶然想起, 也會感到奇怪。從前的我, 視愛情為天下第一的事情(笑), 今天...為甚麼呢? 站在火車中的一角, 看著他們, 有一點點 admire, 有一點點 sad.

再望望天空, 看著架空電線整齊地滑過藍藍的天空, 好像我生命中有很多事都是會這樣的 - 滑不留手。別以為這是甚麼色情的 description。當你感到生命中很多事, 很多人, 很多經歷, 很多回憶都是滑不留手的時候, 我想你也未必能笑得出了。

中大裡面, 有時候還會看見一些令我有一點點想, 說得難聽點, "去馬" 的。但我自己卻很清楚一點, 當我自己問自己一個最簡單的問題的時候, 一切都明顯不過了
"但, 你愛她嗎?"
答案就簡單而直接了: "不愛"
不愛, 就不必費神。若然"去馬"了, 跟那些 "得閒拍下散拖, 溝下幾條女" 的公子哥兒有甚麼不同? 那又跟 GRM 某 year 2 有甚麼不同?

複雜一點的問題我也問過自己。"若然有拖拍了, 會比現在的生活開心嗎? 會比現在的生活好嗎?"
..............
....................................


...........你先說吧。我想不到。

No comments: