Sunday, April 20, 2003

20 Apr 2003

今朝唔想起身, 但係想去飲茶, 咁咪去囉。起身飲完, 係阿麻屋企幫完手, 就去左港運城。
點解又番去? 唉, 考試喇嘛。本來想搵番之前個位去讀書既不過....咁鬼多人, 其實係好多賓賓, 咁算喇, 我的"愛位"隔離仲有幾個賓賓係度。成個星期無見, 佢地一定好多野講, 仲要講到好大聲咁添, 我咁我過到去都無用喇。走人。
渣華道library, 超多人, 無人驚肺炎, 高朋滿座, 潑水不入。走人。

好, 番到去則魚涌圖書館...好有 feel 呀....
當年, 就係呢個library, 就係呢個自修(自閉)室, 我同三兩個中學同學係度, 有文有理, 一齊去抗高考狂魔...呢度成個月的生涯, 就好似係上個星期發生的事一樣....唉, 光陰似箭, 歲月不饒人呀...(講乜野呀, 關乜事呀?)

見到個自修室咁多人, 費事入去爭喇, 人地要會考, 我一個大學生都仲入去? 好似好怪咁, 雖然我以前都見過唔少既, 但係....算喇, 圖書館都得架喇, 一樣者。之後就入左去喇。
讀得一陣, 就忍唔住拿一本 AL past paper 睇。個本黃 gum gum 的野, 一拿上手, 真係好有 feel 呀! OH GOD~! 我太掛住中學喇~~ (不過唔掛住高考, 唔該彈開~)

之後? 梗係發夢喇~~~一個鐘都唔夠, 就夠鐘又閉館, 走人。臨走前, 特登拿一本 2002 AL Exam Report 睇下, 快快脆睇下 Geog 個面係點先....衣, 好多 good 呀, satisfactory 呀, very satisfactory 呀咁喎...無乜 poor, mediocre, very poor 喎....比想像中的少喎。咁點算? 咁係咪即係上年份卷其實算易? 唔好掛? 諗諗下, 有少少失落添....唉, 原來份卷咁樣都算係容易。人人都識答既, 唔開心~~~~!

之後就回家了。當然又係 wasting my time. 完全控制唔到自己唔去浪費寶貴的時間。考試隨時都會殺到埋身, 點解仲唔好好裝備一下自己呢? 咁點對得住自己呢? 唉。算, 打埋下鋪機先諗, 我輸得唔抵。下鋪又下鋪, 下鋪又下鋪....

半夜, 同阿爸 share 一個罐頭淡菜。我都唔知淡菜係乜, 仲以為係真係菜。一睇個英文先知, 原來係海產貝類食物, 真係無知的少年。紅燒淡菜, 味道唔錯, 有少少辣。衣家係半夜三點, 係食完之後的一個小時左右, 我面上的唔知乜野腫瘤, 可能係超大的暗瘡, 變得極腫, 極痛, 身上長了的暗瘡的地方都腫脹起來, 好痛...好痛, 到底係太多油, 定太辣, 惡化了那些暗瘡, 定係...呢種海產於我而言, 太毒呢? 我無乜海產毒架喎...乜都食得既, 鐘唔鐘意食咁解之嘛.....唉也, 好大粒, 好俾火燒灼的感覺...... 好辛苦呀.....點解會咁大反應既? 好"那" 呀....好灼呀......

>__<

No comments: