Monday, November 03, 2003

3 Nov 2003

今朝我都係決定左走大通, 因為我基本上已經係好無興趣再追落去。我好明白我點追都係追唔到番黎, 最多都係我係大考個陣讀多少少咁喇。至於拿唔到 notes...呢個就係我唔想起身的原因。我根本都唔想我起身就係因為我要拿個幾張 notes, 然後就係咁樣係咁訓。我唔想咁樣浪費自己的時間, 我諗如果我真係好想要 notes 的話我會問子龍借黎影印。我唔想再問呢個 professor. Even 我係俾左成二十蚊的無良影印費佢。我亦都唔再對大通存有太多的期望。

每一次我諗起呢件事, 我都好嬲自己。尤其係仲有咁多個星期, 我要面對呢個咁差的事實。尤其係當我想去 exchange 而明白到自己將會肥左呢一科的時候, 我真係唔敢諗。好灰係唯一一個形容詞。我好想去 exchange, 但係我 feel 到就係因為呢一個 mistake 會令到我後悔好耐。我唔敢話會後悔一生, 但係肯定會好耐, 因為只係一個咁小的 mistake 令到自己以後的影響咁大。好唔抵。亦都好唔開心。

只能怪自己蠢, 怪自己七。

之後, 連上其他堂都無乜心機。連 Geomo 份野我都係索性抄人地好過自己做。


無心機原來係一劑幾厲害的毒藥。

No comments: