Sunday, November 09, 2003

9 Nov 2003

今日就係兩年一度的地理日喇!
尋晚食完 Claudia 的好好食蛋糕之後, 都未做得完個 board, 今朝就特登飛番去 ELB 做野。然後就好期待咁等人黎喇喎。點知, 過左好耐, 除左好似 O day 咁會突然有一大咋同學飛入黎睇野, 之後就大致上都係一個字 - 悶。估唔到會悶成咁。我又整得塊 board 咁鬼靚喎, 又上得塊 banner 咁辛苦喎, 撞鬼, 都無人黎既, 激死我。又悶又無聊又唔訓得。都唔知係度做乜野。想去睇 opening ceremony 又睇唔到, 想去 greenhouse 又去唔到, 想去聽 seminar 又聽唔到, 想去見大粒佬又見唔到, 想去睇大會盛況都睇唔到, 淨係坐左係個 board 後面係度 「on duty」。
救命。

好唔容易先挨到第一盤美食, 係其他嘉賓係自然地理實驗室食剩送過黎的。陰公, 我地班 helper 好似放出黎的咁樣, 怒搶。人無聊就會肚餓, 仲要係餓到傻左個種。

後來, 去左聽 postgraduate presentations. 先聽 Gordon 的, 嘩, 灰到爆, 同平時的 Gordon 完全唔同。之後失望的離去, 然後等左一陣去聽 Becky 的 presentation, 果然係勁! 幾有趣, 我無訓到。之後的 topic 用 remote sensing 去測珠江的 Suspended Sand Concentration, 好得意, 但係因為佢言調太平之過, 我幾乎訓著。之後的重點, 當然就係地資之寶 - 肥培 - 啦~~~

嘩肥培真係笑到你死。完全未見過咁唔正經的 tutor. 我仲離遠見到 Becky 笑到幾乎抽筋, 其實我地呢邊都係~

夜晚, 同 Juliet 慶祝生日, 竟然俾我係旺角的創興見到 ROSE!
驚訝~ 原來大家都係同自己的中同食飯。開心也。我同Jess 佢地食左好多野, 好飽。中間仲有個小插曲, 就係當 Jess 食食下野的時候, 突然間頭頂滴水, 之後越滴越多, 之後變成三條水線! 簡直嚇死大家。我地仲以為上面全部都係儲滿左水, 就黎會BANG~一聲, 成個天花板塌下來, 所有水都滴到周圍都係。

行街, 行女人街, 行西洋菜街, 行到火車站, 行到入恆生。
又一天

忽然間
我覺得呢一切都好假
我好似一個故事的主角
我好似唔係我自己
我好似做緊一個故事
一本書的一個主角
一齣戲的廿歲青年的主角
總之, 我一路都係度做緊一d 野
但係, 我好似已經 follow 緊一個戲本去做
而唔係, 好自然咁做。
點解會咁
呢個 feeling, 呢幾排特別強烈。

No comments: