Saturday, June 12, 2004

12 Jun 2004

好耐無打過日記, 好多時都想入黎打, 但係超多人係度, 我又唔係 VIP, 攪到無入黎。激鬼氣。平時我又掛住打機喎。講講下其實我諗下轉做 vip 都唔係太大問題。時關都係五十蚊之嘛, 一d 都唔貴, 不過個步驟好似幾煩人下咁, 我睇過一次, 真係幾煩咪講笑。

講起打機, 衣家簡直係瘋狂地愛上了 Grand Theft Auto : Vice City. 簡直要高呼 I'm Lovin' it~~! 好, 既然咁好玩, 就梗係要係度講下玩乜野架喇。拿!!!!!!!!!!!! (用鄒桂的超高聲調突然爆發式的「拿」一聲來說) 故事就係扮演一個飛仔, 背景係 1986 年的 Miami 裡面的 Vice City。你要接好多人俾你的 missions, 然後由小混混變成江湖大佬。其中可以做好多野, 包括無那那係條街求其打死一個人 (唔好俾差佬睇到), 當街截停一架車再將司機拉出車然後上車 (即係搶車), 乜車都搶得, 的士, 救護車, 消防車, 軍車, 普通車, 警車, SWAT 車...每一種車搶到手又可以做 sub-missions, 即係搶到的士可以接客, 搖身一變 Crazy Taxi, 限時之內送客到目的地, 話之你走捷徑定車死晒路上的人都唔理。其餘的, 上警車可以扮警察做賊, 上消防車可以去救火, 上 pizza 電單車可以送 pizza. 超得意....日日新奇次次鮮, 總之玩到你唔厭。仲有好多野可以講, 不過講講下我又想玩!!!
hahaha!!!
下次打埋 the remaining parts! 本少爺講講下講到手癮到, 要打機喇。
呀! 仲有! 最精彩的地方! 係個主角叫做 Tommy!
Tommy! YEAH~~~
打機去也~

No comments: