Saturday, June 19, 2004

19 Jun 2004

父親節前夕。除左睇住阿爸係屋企訓到好似一隻豬咁樣之外, 就係同佢同細佬一齊去左游水水。點知就攪到去 gathering 的時候遲左少少。我同 Eric 講我會遲兩個字到, 就真係遲左兩個字喎。哈哈, 我都話我係一個好準時的人黎架喇, 係咪?話到明遲兩個字就真係遲兩個字, 唔多唔少~~ ^ 3 *
今晚其實係一個 7B 的 gathering。但係好不幸地得番好少人黎。咁算啦。當係小聚一番囉。去 Club 35 度食。呢間野個名就聽得多, 但就真係未試過去食囉, 今次第一次去, 睇怕下次我都唔會再去...即係咁, 我雖然份人無乜野要求, 但係食野食左咁多年, 都開始對食野有番「小小」要求。所以...
之後就去 Starfucks 同李 Sir 聚一聚。其實都係分開兩邊講....車
之後就當然係上 P5 打機啦! Yeah! 燒錢燒得最多係太鼓, 六蚊一鋪, 請 Anna 打, 都已經去左我一半的 Tokens.

No comments: