Saturday, July 24, 2004

24 Jul 2004

書展。我最鐘意人多多逼來逼去, 童心未泯的我, 不嬲都覺得好好玩。書展咁大個盛事, 梗係要多多人一齊逼逼逼先得意架嘛。如果成個書展得個寥寥幾人, 有乜野好, 好似呢個書展完全唔吸引咁。人人都話好怕人多逼來逼去, 乜都睇唔到乜都買唔到, 逼完之後成個人都累了, 有乜野為?!少d 人唔好咩?哈哈, 我唔係咁諗喎。多人逼逼逼, 多人撞撞撞, 尤其係我呢個巨型得黎 slim slim 地的身型, 攝位零舍易, 蛇一般的在人群中左游右游, 或推或撞, 過五關擠六將, 萬人群中凌波微步, 哈哈哈....


再神機妙算, 都算不到原來會碰著你。真的料不到。見到你一刻, 我連思想都停頓了, 腦子好像忽然離家出走了似的。我呆了, 連一句問候語「你近來可好」也不懂得說, 只懂得公式地笑笑, 然後再公式地說一些廢話來。大家都有大家的生活了。心亂如麻, 卻又似是一片空白。萬般思想, 卻又似是呆若木雞。難得大家都還記得臉上的微笑別忘了放上來。


現在聽著王菲的歌
「當時的月亮」最能鉤起回憶。歌詞實在太好, 令我不想想起某一些人, 包括你, 也不能。
「償還」依然 K 歌, 當然不是容易唱那種。聽罷了, 更回想多中學時的回憶。
「人間」讓我想起 Jackie, 讓我想起「守望麥田」, 讓我也想起了 Gloria.

Rose 說我整天都很多無謂的追憶, 一味傷春悲秋的。

我認。雖然這個批評甚為負面的。 (2007 註:三年之後的今日睇番都覺
得 Rose 講得好岩架喎。依家睇番﹐真係覺得果陣自己好麻 L 煩。成日都「唔開心呀」﹐「唔知想點呀」咁。睇得多﹐人都慶﹐「乜呢條友咁 L 婆媽架」)

「...誰能告訴我
要有多堅強
才敢念念不忘
當時如果留在這里
你頭發已經有多長 多長
當時如果沒有告別
這大門會不會變成一道牆
有什么分別 能夠呼吸的
就不能夠放在身旁
(回頭) 看 當時的月亮 曾經代表誰的心
結果都一樣 看 當時的月亮
一夜之間化做今天的陽光....
....
...當時如果沒有什麼...當時如果擁有什麼.... 又會怎樣....」

No comments: