Tuesday, August 10, 2004

10 Aug 2004

今日本來諗住番中大, 但係太遲喇, 都係去買電話喇, 點知都係太遲喇, 問到 Wilson 有關學車的事, 然後去西灣河借左佢的舊電話來用用, 跟住就到尤德去睇牙。估唔到的係, 我竟然唔記得帶 GF 181, 攪到我要俾成舊水, 超無奈。之後就搭超長程車入荃灣, 係 Carmen 教路之下快跑到 bowling 場。原來 bowling 都幾好玩, 個感覺又幾休閒, 可以一面慢慢吹水一面慢慢來的運動。之後到左愉景新城食野, 幾好, 大家傾得好開心, 好耐未試過咁樣組聚。番到屋企睇 24, 好好睇, 已經尾二一集, 好快結局。之後番入房, 睇埋最後十幾頁的 The Da Vinci Code - 一本好睇到爆爆爆的書 - 之前有一晚攪到我不停咁睇, 追到晨早五點先係倦極的情況之下被逼停看去睡。令我追看的緊張程度竟然可以同金庸的小說有得 fight, 非常之唔話得。終於睇到結局, 老實講, 略嫌有點兒....爛...似乎作者係作過程的時候真係 very brilliant, 但作結局的時候真係....呃.....WELL.總之睇完。

有d 失落添。之前搭車等人都把握每分鐘去追呢本書。點知真係俾我一下子睇完的感覺, 好 fulfilled, 但亦都好 lost - 之後點呢?為左填充我未完的「追書飢餓感」, 我就拿起另一本同樣地係書展度買的新書, 四書之一的「孟子」來看。呢本孟子有埋注釋, 主旨, 同埋全白話文譯本, 幾 ok。我睇左兩睇, 發現原來要用心睇文言文真係好~~難。於是改用全程睇白話文, 點知阿軻少講的野越來越難, 齋睇白話文都唔得, 越睇越唔掂, 越睇越唔明, 睇埋原文 + 注釋 + 主旨 + 白話譯本都唔得, 不得了, 放棄哉。

啋~~~~

No comments: