Friday, August 06, 2004

6 Aug 2004

頂!!!!!!
唔見左個手機呀!!!!!!!

英國的好朋友表哥又回來香港啦, 超開心唷。不過我近來又有人渣老世的 FYP, 又有組爸要做的野 e.g. 今日去練舞, 仲有個 UCFYP 就來要做, 真係....其實我都好唔開心 about 好多時都唔能夠陪到佢, 話晒佢咁多年先番來一次, 而且又同我咁老死喎....唉。

唔見左個手機真係十億個唔方便, 我都唔可以忍受係街度我搵唔到人, 人地搵唔到我的感覺....仲要係街邊入一蚊雞去 payphone 度打電話....真係回到九十年代。頂, 好辛苦呀。

好彩我仲可以 retrieve 得番以前用開的電話號碼咋! 不過無晒所有 SMS Message lu....亦無晒成個電話簿....呢野先係打得我最應。超煩。

同 William 行街, 一下子行得太多, 佢病左, 我右腳的死人頭舊患都竟然觸動到, 再加埋今日練舞, 一到休息的時候基本上已經覺得痛, 停定左個人之後, 痛楚更明顯...唉...我好怕....年紀輕輕就有埋d 咁的舊患....我想話呢d 絕對唔係囉來 show off 俾人睇後生有幾威有幾猛的 evidence - 佢只係會令自己記得個次跌得有幾傷, 個傷口有幾深同埋佢有幾怨魂一樣, 死痴住你唔走。

當我知道我腳痛的時候, 我好 amazed 原來我一直都未 100% 好番。我個一下真係好迷茫。
我心裡面只係不停咁諗住同一句
我可以點做
我應該點做, 先可以100% 除去呢個舊患
我唔想佢好似個計時炸彈咁埋左係我隻腳度
到我老左的時候先突然間爆
唔想
我唔想
我應該搵咩方法
我應該搵邊個醫生
我應該搵乜野療方先得
點算....

..................爸爸口裡說著的「話唔定番風落雨的時候你就會痛到哎呀哎呀咁叫」.....
.....
.....
...
.......
.....好恐怖呀
好恐怖呀.......

No comments: