Wednesday, May 25, 2005

25 May 2005

情況依然係無乜改善

唔食止痛藥的話就會痛得好 agitating

所以都係每幾個鐘頭就食一塊止痛餅落去吊命

好多謝 Yolan 的好心建議

佢話只要用溫水開 salt 含係口就會好好多

果然係有用

希望快d 好

全日都係屋企都做隱蔽青年

打機食粥電視打機

好悶第三日

都係咁樣痛落去

決定唔可以太過頹廢

本來已經好頹廢, 養病呢個藉口就更架令我覺得自己好頹廢坐食山崩

所以我衰衰地都幫阿媽打左少少野

但係由於係好簡單的關係, 我好快就攪掂晒

於是又無野做坐係度痛

於是我就聽 Rose 介紹上左 Jobs DB 個度搵工

攪左一大輪的手續之後, 都係攪唔到份 resume complete

於是都係唔可以立即就可以 apply jobs

攪左咁耐, 都係睇左好多好多的工, 但係就好多好多都唔岩心水, 激死人


夜晚, 我決定出一出街散散心
屈左係屋企咁多日真係一d 都唔好受
我見自己個咀好番少少就立即出街
點知....盡興一輪之後番到來屋企個傷口就痛到不得了
我明明已經無乜講野架喇
點解仲會咁樣架
好痛呀大佬﹐明明我不久之前先食過止痛藥....莫非止痛藥的藥力越來越短?呀....
好痛呀.....

No comments: