Monday, October 09, 2006

9 Oct 2006

其實呢幾日個心情真係非常差

尤其係一個人放工之後就更加係唔知想點

So much mood swings

feel so tired

我好想...搵番細個的時候果種滿足感...同埋快樂

衣家的快樂﹐...我覺得好多都係假的﹐虛浮的。 好 external 的....都唔係發自真心的...

漸漸地﹐我不禁 question 自己到底係度做乜野...then, 我應該做乜野好......

星期六有線播「千與千尋」﹐我無聊所以睇左。好感動﹐好多對白都唔係俾細路聽的﹐係俾成年人聽的﹐因為刺得好中.....

係我覺得人生最 empty 的一段時間裡面﹐我聽到白龍對迷失於鬼域的千尋講:

「千祈唔好唔記得自己的真名呀。忘記了自己的名字﹐就不懂回家的路了」

Literally speaking, 我係坐係屋企個廳中間度睇緊﹐but, 我覺得呢句好窩心......

「係呢個地方﹐沒工作的人都會被變成豬﹐所以無論幾辛苦都一定要工作下去」 - oh my god (有氣沒力地說)

「所有跟湯婆婆簽約的人﹐都會被奪去名字。她就是靠奪去別人名字而掌控一切。」

No comments: