Tuesday, October 09, 2007

東寶小館

唔知點解﹐同阿 K 行行下﹐突然間話﹐不如今晚食東寶小館。

前往東寶的途上﹐遇到新光戲院門前的「十三座牛雜」。K 話好多人喎﹐我話你咪食囉﹐我怕食牛雜。佢排隊﹐買﹐食﹐然後笑。佢話好多年無食牛雜﹐因為呢幾年的牛雜越來越唔好食。今日終於食到好好食的牛雜。佢一路食的時候我一路係度睇店子貼閘框的剪報﹐當然全部都係介紹佢地的牛雜﹐重話自己係用新鮮牛雜﹐其他人因為鐘意用急凍牛雜﹐雖然方便好多但無咁好食。Anyway, 我食牛肉咁多年﹐唔知點解就係提唔起興趣食牛雜﹐總覺得過唔到自己心理果一關。

係佢仲想來多一串的時候﹐我就拉住佢走去東寶。

基本上成個渣華道熟食中心都係由東寶攪旺個場。平日夜晚七時許八時﹐東寶小館依然滿座。有去過東寶的朋友都應該知道﹐東寶的場有幾咁大。坐滿晒的時候﹐真係好有以前係中大年年都有得食的「千人宴」的感覺。當然﹐呢度的食物好過千人宴幾千幾萬倍。

好彩兩個人﹐易搵位。東寶生意多到唔憂做﹐要等位的話﹐唔係過半數就 OK,係要齊人!兩三個人要等齊人都唔難﹐八九個人要等齊人的話﹐真係等到蚊到訓。其他先到的人﹐等位等到打 PSP, NDS, 睇 Games Weekly, 忽周﹐東周﹐睇報紙﹐搽指甲油﹐補粉﹐畫 eye shadow, 煲電話粥﹐玩 PDA, 睇人玩 PDA, 玩電話﹐睇隔離位玩電話﹐睇公司的文件﹐睇隔離位的公司文件 (?!), 玩手指﹐睇隔離位玩手指﹐望天打卦﹐望地打卦….

我睇見佢地都辛苦。

食左一陣﹐我見到有個人的樣都幾搶鏡﹐睇真d….吳彥祖?!WOW! 吳彥祖都來呢d地方食野喎!

但咁都唔夠驚﹐你估下仲有邊個?係 Amanda S.! 不過佢真人都唔係幾得呀下….之間仲有好多個唔知乜野人一齊﹐應該都係陳志雲果種你唔識佢但其實佢隻手遮天的癲佬。

一路食﹐一路都見到一d 你會覺得佢似有名的人﹐但你又講唔出名的人﹐尤其係果d 闊太﹐你成日都係報紙見到佢地出入 Ball 場﹐但從來唔會留意佢地d 新聞的人。

之後﹐見到有個勁肥的背影行過﹐K 正想同我講﹐我話你唔使講﹐我睇見佢個背影咁肥﹐行路行得咁核突﹐就知一定係杜汶澤﹐right?
食多陣﹐見到張國強係前面行過來…唔高﹐好老。但個樣仲好英。

食多陣﹐見到王合喜從後面閃出來。好黑好 sporty﹐但完全唔明星。聽聞王合喜改左名想轉運。

食多陣﹐見到陳子聰。當時我諗﹐有吳彥祖有陳子聰﹐會唔會有埋連凱同尹子維呢?

今晚東寶小館做咩事….?開記者招待會嗎?

No comments: