Wednesday, October 31, 2007

WHAT THE FUCK?!



賤人藝術家 , 請大家一齊投票杯葛佢 (轉貼)

無論你有無養狗 , 都請你用少少時間睇睇 , 請幫忙投票 . 看完後心情久久不能平復 , 唔止個衰藝術家 , 主辦單位點解會容許呢個賤人係度做展覽, 仲有去參觀嘅人點解全無感覺 , 無人會去拯救呢隻可憐的狗狗 , 我對呢個國家嘅人徹底失望 .


以下轉貼自: 來自哥斯達黎加, 名字叫Guillermo Habacuc Vargas的"藝術家"。他將一隻飢餓的流浪狗,作為他的藝術作品。他不許任何人給狗兒食物或水,最後可憐的牠終於給‘餓死了’。 他代表自己的國家被參選—『Bienal Centroamericana Hondura 2008』。



請大家一齊到這裡簽名 http://www.petitiononline.com/13031953/petition.html 來杯葛他! 仲可以衰到將狗糧貼係牆上去引誘隻狗狗... 可憐既小狗....成為藝術下既犧牲品........



==============

我只能用人神共憤來形容的我心情﹐同埋感覺。

Costa Rica 原來係d 咁的地方....

2 comments:

C.M. said...

Tommy:

做左人咁耐,坦白講...

我會好唔相信呢件事發生左。我認為呢則報道,目的係惡意抹黑某些人,或扭曲了部分情況。

如果要餓死一隻狗,之前隻狗一定會發癲 (for food)。而且,人來人往,個藝術家點樣阻止都一定阻止唔到。

不過咁,若果呢件事係真既話,最抵打既,其實就係每個去到展覽見到呢件事既人,唔止係果個藝術家。(我去過其他blog既照片,但我仍然唔係好相信)

Maggie Lau said...

非常之震惊!难以置信!愤慨痛心无以言之!