Friday, December 07, 2007

失禮到爆炸的離職信

我係之前間公司做到今年的四月廿二。臨走之時﹐公司俾左一封離職信我。秘書對過﹐我對過﹐無問題﹐簽收。

西班牙番來之後我拿住封信﹐不停咁 send 信出去 apply 工。一路都唔覺得有乜野唔妥。

今日見工﹐俾份正本個 HR 小姐睇。佢睇左一陣﹐覺得唔對路。

「你話你做到今年的四月廿二?」

「係呀。」

「但係你封 reference letter...」佢指著那一句﹐說明我由幾時開始番工﹐番到幾時的那一句 「佢呢句話你係 until 22 April 2006 喎...」

下?

2006?

我眼花?我睇錯?我未訓醒?我拿錯信?我睇錯字?佢睇錯字?佢掉左包?秘書打錯字?我記錯....?其實我只係做左半年野?

喂咩事呀﹐睇真d ﹐真係打住 2006 架喎!

天呀!原來我封 reference letter 上面個日期一路都係打錯的﹐點解一路我都發現唔到?其他 HR 都發現唔到? (以會俾機會我 interview 的計) 點解甚至係之前的機場地勤﹐直頭俾埋 offer 我﹐都發現唔到的?

突然間﹐我面紅耳熱。四月離職﹐十二月先發現推薦信有如此重大又重要的錯字﹐真失禮死人。

唉﹐都唔知點解會咁....咁切身的事我都竟然可以睇漏。

1 comment:

Esaltato said...

可能比機會你in0個d公司唔覺得你2年冇做野唔係一個大問題呢(好似做地勤咁,佢既offer同你幾耐冇做野冇咩直接關係)

呢d就叫鬼掩眼喇,不過好似掩得耐左d。好似做左10幾年會計既人,都會將100.9睇錯成100.09。

話時話,我都想轉工。