Wednesday, December 19, 2007

終於濃縮




玩左 Facebook 都有一段日子。有玩過的朋友應該都知道﹐佢特別之處就係每日都有推陳出新的小 program﹐俾你玩完再 share 出去。
之但係好似我咁玩左一段日子的朋友亦應該已經醒覺到﹐果d 無日無之的的 Requests, 又真係幾煩的。尤其係當佢地已經由十幾個累積到變成一大條國殤之柱咁長的 requests 的時候﹐你就會頭痛。但全部都 accept﹐你亦都會頭痛﹐係好痛個隻。但如果你 accept 某朋友又唔 accept 某朋友﹐accept A 君的 grow-a-gift 而唔 accept B 君的 grow-a-bitch, 佢地又會唔開心﹐你仲頭痛。

我諗我知點解 Facebook 咁成功﹐因為佢地將一樣野發揚光大﹐呢樣「既野」﹐係中國人先鐘意玩﹐鐘意在乎﹐外國人應該比較少。

呢樣野﹐叫做「人情」。我英文無阿陶傑咁勁﹐姑且用自己的薄弱的 vocabulary 譯佢做 “favour”

能夠將「人情」呢家中國自家製的無聊極品融入一個新世代的交友網﹐創作者真係抵讚。

所以你話﹐Facebook 幾好玩。

終於到呢個地步﹐Facebook 終於將我的 requests group 埋一堆。Mama Mia, Hallelujah.

1 comment:

Esaltato said...

係外國讀大學management0個時,都會介紹中國先有既"guan xi"文化。"人情"係用黎建立"關係"。你話幾重要呢。