Sunday, November 02, 2003

2 Nov 2003

終於都十一月。
話咁快第二年的生活就咁樣進入左第二個月。我都唔係好知道自己係呢兩個月做過乜野, 尤其係 major 方面。你知我架喇, 非常之懶, 好多 major 的野都放低晒, 無乜做過。我明明同自己講過呢個 sem 要做呢d 野做得好努力架嘛。點知到頭來都係無乜做過一d 有意義的事。
好似黎緊呢份馬鞍山咁, 我諗我都係九成會抄人架喇。但係我會盡一切努唔去囉, 因為我同自己講過呢個 sem 盡可能一份功課都唔好抄人。因為我真係想今個 sem 學多少少野, 唔係求其好似上一年咁樣....希望我會做到喇, 大家都知道我的恆心真係有限公司。我都唔想滅自己的志氣, 不過 past statistics 真係咁樣 show 出黎我都唔想。
打破 past statistics 的 expected progression 係好多人的目標。簡單黎講即係做一個新的自己。
做到就好lu.

我應該要做。我更應該識得分清楚「應該要做」同埋「真係有做」。我應該盡力將呢兩樣野拿拿聲拉得更埋。

我應該囉。英文係 SHOULD.

用下共產的口吻先﹕「熱烈希望陳同學成功將 SHOULD 高能量轉化作 IS DOING 為人民做福!!!!!」

yeah, 多謝各位。小弟要 on duty 了﹕SLEEPING~~~~

No comments: