Friday, March 19, 2004

19 Mar 2004

今朝好乖, 八點起左身, 雖然, 到最後都係遲到上 landscape。

去未圓湖抽水, 好好玩, 好鐘意好多路人見到的眼光, 我反而唔覺得唔好意思。我仲著住 soc 褸, 驚死人地唔知我係地資系, 係度抽緊水板做緊 experiment。幾威。

攪笑點: 第一次 gary 拋個桶出去, 連繩都飛埋出去, 好彩執到。第二次, 繩還在手, 但係個結鬆左, 成個桶飛左去湖中心, 我地三個都呆左。個桶係湖心度浮下浮下, 我地三個係湖邊傻下傻下....

笑~ ^^

後尾去李慧珍食飯...好富貴呀, 好耐未食過咁富貴架喇, 好開心呀, 鴨胸飯, 感覺真係好豪下呀 ~

UEP 做 Lab, 起初好有精神, 好似番到 soil 的年代。之後, 頹晒, 超爆眼訓。

番宿訓一陣, 六點幾 Gordon 打左個電話黎, 講左一陣, 就同 Gladys 食 Coffee Corner。原來今日係中唱, Coffee Corner 超爆多, 好彩無賣晒本少爺最愛食的檬檬, 唔係發脾氣都似。

八點, 沙田麥麥傾 PROJECT. 超煩, 講極都 REACH 唔到 CONSENSUS. 救命. 講到十點幾, 好不容易地先定到個題目。

番到宿, 仲要執房, 攪左咁多日, 間房簡直係垃圾房一樣, 頂唔住之下執左一陣。但係太亂, 執足一晚都係半間房。

突然同房回來。面上倦容之厚, 嚇我一驚。他淡然地說他爸爸入了醫院, 中風了。

我呆住了。看見他的樣子, 很像快要 collapse 似的, 但又堅持支撐下去的, 那一刻, 我看到了很擔心。

他爸爸的事我早聽聞過, 但不知道會去到中風的地步。今日一聽, 就覺得不開心的事總是在身邊的不遠處。

同房沒有多說話, 基本上整晚都沒有說話。默然無聲的他令我更擔心。我很想為他做一點事, 但係又知道我做不了甚麼。怎說也是一場同房, 同居共室大半戴, 沒情也有感。很希望他的爸爸盡快康復, 我知道這陣子的啤兒已經是充滿心事的了。再加多的壓力, 只會令心情更壞。

好擔心同房...

這一刻, 大家都不說話。這一刻, 314 很沉重。

No comments: