Monday, March 08, 2004

8 Mar 2004

今日要交 GIS 一份功課, 唔記得要做; ELT 一份 Field Trip Report, 唔記得要交; 一份 Applied Climatology 的煩野, 做極都唔完, 都算交唔切。
今日要同 Anna 慶生日, 無左一個夜晚。
聽日要上堂上到十二點幾, 一點幾要同 Sara 傾 present, 之後要趕番 ELT 同 GIS, 趕完應該就係上 Applied Climatology, 呢份野又應該會做我幾日。夜晚如無意外就做 APP CLIMAT, 如果唔係就做 FYP, 再唔係做 ELT 亦得。我咁死多 workload, 做邊樣都得。
話咁快就會到星期三, 要交一份好小的 ELT 功課, 好彩
星期四, 爆煩的 UEP lab 會來到。今日見所有的阿妹都做到想死, 我都好驚。應該會做我好多日。星期五 UC Grad Day, 應該係做 Lab 的時間....不停做
星期六...又無咁一日
星期日, Landscape Field Trip FULL DAY, 又無咁一日
下周一, GRM 個人 FYP Submission Deadline, 天大的事。 ELT 要 present, 勁驚, 組組都超有心機, 問你怕未。GIS Project dead, 我完全未諗過, 亦完全無時間諗。App Climat 都應該係呢一日 dead。四樣齊 dead, 我有九條命都唔夠死。

邊條粉腸仆街 laan 癱夠膽話 GRM 頹, 我一刀桶死佢, 唔死的話再加十刀, 諗都唔使諗
我衣家勁想, 爆想殺人

No comments: