Monday, November 01, 2004

1 Nov 2004

十一月一日
一個新的開始
無錯﹐又係一個新的開始

呢個星期肯定係死亡周
一份 GRM 5110 Stat Lab Report
一份 同樣的 Assignment
一份 Population and Resource 的 Project, 而我係完全無 idea 佢要做乜野﹐我根本連要交一份咁樣的野都係最近先知, 你話我可以有幾咁嚴重
最激的一份應該算係 UC FYP 的 presentation, 將會在 coming Friday 一鑊熟。多謝各位。(呢期好鐘意咁講野)

無錯, 好在有另一些因素令我開心左
一定要整番個 achknowledgement 俾番呢樣野先得, 如果唔係對唔住 lu

唔,
即係咁
我鐘意的
都是有關的
排名不分時序先後高矮大小
都是大 M 賤, 大洗錢, 尖東, 海傍, 月波, 小主, 沙律, 要學手語, 百佳 shopping 準備 dinner, 洗澡, 反毛巾 (嘩哈哈哈...), 疆屍三, 兩[食送]飯, 行到盡頭的 Samba, Greenhouse, Halloween, 天星小輪過山車, 街邊檔, 吉野家牛肉飯會發脾氣, 「真」皮袋, Belgian Chocolate, 薄荷忌廉釀絲瓜 (嘩哈哈哈哈哈哈....), 仙[足宗]林, Italian Tomato, 沙田, 大學, 我們, 10000000^

好彩....

好開心....

No comments: