Friday, November 05, 2004

5 Nov 2004

今日好大意義呀。

拿首先﹐我之前的幾晚都係碧秋過的。前晚我做到朝早七點先走﹐尋晚我做到五點先有得走﹐剛剛的今晚六點有得走。天邊剛泛魚肚白的光﹐感慨。

首先, 之前的兩份工作係兩份 Stat﹐一份係 Lab report, 另一份係 Assignment。老實講, 兩份都係做得好那西。但係因為佢勁到好似以前的 UEP Lab Report 咁樣﹐所以其實就算做得那西都會做到你 PK 咁樣。就係咁﹐我又有好幾晚係碧秋做到夜一夜都無得走。好慘。

之後呢, 就係完全俾人忘記左的 Popu Project。我完全無 idea 要做乜野﹐尤其係已經係星期四﹐我已經好多晚都唔夠訓﹐個腦根本諗唔到野﹐於是我就上 WEBCT 睇下其他人點樣做﹐然後大大概概咁抄下佢地的 format 就算...於是最後就匆匆咁影左好多新移民的資料就離開 UL 了。

之後就做左成晚的 popu, 老實講﹐做得晒都要還神喇﹐係咪。我用左唔夠七個鐘定 topic, 搵料, 印野, 打野, 做完。簡直係頹作的極品。我係 tutor 我都會想殺左自己﹐交埋d 咁的頹野浪費人地的時間。

之後成個星期都有做緊的當然就係最最壓軸的 UC FYP。好似永遠都做唔完咁的﹐又好似永遠都唔會做得好咁的﹐令人氣餒得很。要睇好多的 video, 好多的書﹐又要好擔心做得唔好﹐唔能夠把自己腦裡面好好的 idea 發揮出來﹐浪費晒。唉都唔知點好。

於是﹐成個 week 都係死亡 week﹐不停不停咁做野﹐個人累到不得了﹐喝幾多的 Coffee 都似乎開始於事無補了。

仲有好多野講
唔講住﹐真係好累了。

總之﹐最乜差咁恐怖的死亡周終於都過了。

No comments: