Monday, November 15, 2004

15 Nov 2004

唔打喇
咩日記來架
打左咁多野, 一個唔小心 back 左就乜都無晒

簡單而言
星期四, 恆生 apt test, 飲茶, 鳳爪, 同阿正打波, 游水, 城門谷, 唱 K, 勁多野食, 勁正, 唔想番宿

星期五, 上得堂, 做得到野, 下午上最後一次 UCFYP 堂, 好似幾得意咁, 之後去 Anna CityU Asso Degree 畢業典禮同佢影相, 開心, 出旺角, 又係食小蕃茄, 勁好食, 開開心, 去朗豪坊之後食西頁滿記Mango Pancake, 開開開心, 之後同 fd 去埋人和, 番到 greenhouse 仲可以淋水, good.

星期六, 大日子, CRE, 山長水遠仆出去, 行到腳跛的 MMW 書院, Apt test 最淺, 只做不了一題; 中文第二難, 好多都做到我 ????? 咁的樣, 英文最深, 深到喊, 完全唔知佢想點, 做到厭戰的感覺都萌生了。夜晚徐仲亨生日會, 食物好食, 氣氛熱鬧, 但無聊。

星期日, 飲茶, 見到我的 Baby 軒軒, 開始聽得懂他說甚麼了。之後行一陣街, 然後補習, 然後吃晚飯, 然後街景不好, 但地點好, 氣氛好, 格局好, 食物不值這一個價, 但我只怕不飽的不是我, 甚麼都好, 值得紀念的一晚。起碼豪一次嘛。

星期一, 即係今日, 原來又要度 Chlorophyll。原以為 Mi Mono 可以得閑入來幫我好開心, 點知唔記得原來要聽 DBS recruitment Talk, 累到佢要呆等我好耐。之後又掛住吹水, 總係做唔得快。七點幾做到十點幾先做得四個 species, 比起一個人做當然快左, 但比起平時兩個人做其實慢左。

又開始食宵夜了....秋涼了....可能真的是時候儲肥了....不等這個時候, 還待何時?要幾肥得幾肥....

No comments: