Monday, July 10, 2006

10 Jul 2006

[b]一代球王的污點[/b]

施丹呀施丹﹐你做乜野呀?無論果個義大利佬講的野有幾不堪入耳﹐你都應該要大局為重架嘛﹐身為一代球王﹐竟然係十億人面前「頂佢個肺」?

唉....你....唉

因為你俾人趕出場﹐所以先攪到法國射失左一個十二碼呀陰公。

不過其實雖然一路都覺得法國會贏﹐但係由於我鐘意「鋤強扶弱」﹐所以當比賽都係一面倒的時候﹐我都係想較弱的一方勝出。更何況今次義大利都好強。成場波都好好睇﹐我呢個唔睇波的人都覺得好睇的時候就真係好睇架喇。連d 講波佬都話呢場波係難睇地好睇﹐緊張﹐而且睇極都睇唔出邊個會贏。

到最後﹐義大利法國互射十二碼﹐某條法國佬射中門眉﹐五球對四球﹐義大利係大家都唔睇好﹐國家足球有大醜聞的情況底下﹐贏左。成為世界第一。


而我﹐就連捧盃一刻都睇埋先訓。今朝番工真係眼訓到....人間煉獄......
>_____<

No comments: